کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روش های ثبت نام و شارژ حساب برای بازی آنلاین از طریق ارز های دیجیتال

5 فروردين 1402 ساعت 14:04

شارژ حساب با ارزهای دیجیتال ساده ترین و به روزترین راه استفاده برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال با توجه به اینکه سرور متمرکز ندارند، تقریبا هیچ محدودیتی برای هیچ کشوری ایجاد نمی کنند و می توانید با خرید مقادیر کم ارز دیجیتال و انتقال آن به صرافی مورد نظر، تمامی محدودیت ها را دور زده و کسب درآمد کنید. می توانید حساب خود را شارژ کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کاربرانی که بازی های آنلاین آشنایی دارند می دانند یکی از مراحل مهم برای دریافت جایزه از سایت های بازی انفجار داشتن کیف پول الکترونیکی  است و پس از ایجاد کیف پول و وارد کردن اطلاعات  شخصی خود، باید کیف پول خود را شارژ کنید تا بتوانید از آن در تراکنش های خود استفاده کنید. برای  شارژ و افزایش کیف پول خود می توانید از درگاه های پرداخت مختلف و ارزهای مختلف استفاده کنید که البته برخی از آنها برای استفاده در ایران فعال نیستند.
برای این کار می توانید از کیف پولهایی مانند تراست ولت، وب پول، پرفکت پول یا پی پال استفاده کنید.البته باید دقت داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب نوع پرداخت، کارمزد آن است و باید سعی کنید روش هایی را پیدا کنید که کمترین هزینه و سرعت تراکنش آنها بالا باشد.  
در این مقاله به بررسی روش های ثبت نام و شارژ حساب برای بازی آنلاین از طریق ارز های دیجیتال را به شما پیشنهاد می دهیم .
شارژ حساب با ارزهای دیجیتال ساده ترین و به روزترین راه استفاده برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال با توجه به اینکه سرور متمرکز ندارند، تقریبا هیچ محدودیتی برای هیچ کشوری ایجاد نمی کنند و می توانید با خرید مقادیر کم ارز دیجیتال و انتقال آن به صرافی مورد نظر، تمامی محدودیت ها را دور زده و کسب درآمد کنید. می توانید حساب خود را شارژ کنید.
 

کیف پول پی پل


کیف پی پال یک سرویس پرداخت در بستر آنلاین است. از طریق پی پال، کاربران می توانند حساب های مجازی ایجاد کنند و در یک شبکه بسیار امن بنام بلاکچین که سریع  انتقال و تراکنش مالی  پایه گذاری شده است ، از طریق این حساب ها به انتقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز بپردازند. پی پال یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت آنلاین در جهان است و بیش از 300 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.
کیف پول PayPal شما به طور ایمن کارت اعتباری و اطلاعات بانکی شما را در یک مکان ذخیره می کند. این باعث می شود که انتخاب روش پرداخت خود را بسیار ساده انجام دهید.
 

پرفکت مانی


کیف پول پرفکت مانیتوسط یک موسسه مالی  و فاینانس ارائه می شود که هدف آن رساندن تراکنش های اینترنتی به سطح عالی است. پس به نسل جدید سیستم پرداخت اینترنتی خوش آمدید!
پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران این امکان را می دهد تا پرداخت های آنی و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر اینترنت انجام دهند و فرصت های منحصر به فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی ایجاد می کند. هدف پرفکت مانی برای رساندن تراکنش های اینترنتی به سطح ایده آل است!
برای پرداخت آنلاین با ارز پرفکت مانی، ابتدا باید حساب کاربری را شارژ کنید. بازی انفجار با ارز دیجیتال را می توان به روش های مختلفی انجام داد که به شما امکان می دهد کیف پول واقعی خود را به یک کیف پول مجازی تبدیل کنید.
 

کیف پول تتر

 


توکن‌های تتر دارایی‌هایی هستند که به راحتی مانند سایر ارزهای دیجیتال در سراسر بلاک چین حرکت می‌کنند، اما به ارزهای دنیای واقعی بر اساس یک به یک متصل می‌شوند.
توکن‌های تتر به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شوند، زیرا به دلیل اتصال به ارز فیات، ثبات قیمت را ارائه می‌دهند. این به معامله‌گران، بازرگانان و صندوق‌ های مالی  راه‌حلی با نوسانات کم در هنگام خروج از موقعیت‌های بازار ارائه می‌کند.
همه توکن‌های تتر با یک ارز فیات منطبق (مثلاً 1 USD₮ = 1 USD) 1 به 1 می‌شوند و 100٪ توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند.
 سوالی که ممکن است برای هر کسی ایجاد شود چرا از Tether استفاده کنیم؟
توکن‌های تتر (USD₮) که در سال 2014 توانست در بین ارز های دیجیتال راه باز کند و پایه گذاری شد، بستر تتر از مدل استیبل کوین بود و بیشترین معامله را  توانست از آن خود نماید. توکن‌های تتر ثبات و سادگی ارزهای فیات را همراه با ماهیت نوآورانه فناوری بلاک چین ارائه می‌کنند که ترکیبی عالی از هر دو جهان دیجیتال و سنتی را نشان می‌دهد.
 

وبمانی



WebMoney Transfer یک سیستم تسویه حساب جهانی و محیطی برای فعالیت های تجاری آنلاین است که در سال 1998 تاسیس شد.از آن زمان تاکنون، بیش از 45 میلیون نفر از سراسر جهان به این سیستم پیوسته اند.
وب مانی خدماتی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دارایی  خود را ذخیره نمایید، سرمایه گذاری مختلف را جذب نماید، و تراکنش های امن انجام دهید.
طبق اخرین بررسی های  انجام شده وب مانی به ایرانیان در حال سرویس دهی است و از تحریم ها بین المللی پیرو نکرده است .  افتتاح حساب در  کیف پول  وب مانی بسیار آسان است و براحتی  ثبت نام  و شارژ حساب برای بازی آنلاین را انجام دهید و با خرید ریال و تبدیل به دلار توسط صرافی ها حساب خود را شارژ کنید .
 بطور معمول برای شارژ حساب  با کیف پول وب پول زمان مورد نیاز  15 تا 30 دقیقه زمان نیاز است و برای خرید و فروش دلاری وب مانی 1 الی 2 روز کاری تسویه حساب صورت میگیرد.
 


کد مطلب: 72365

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/72365/روش-های-ثبت-نام-شارژ-حساب-بازی-آنلاین-طریق-ارز-دیجیتال

ايتنا
  https://www.itna.ir