۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

گوشی جدید اوپو با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری تثبیت‌گر عرضه می‌شود

ایتنا - نمایشگر ۶.۸۲ اینچی این گوشی با دقت ۳۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از جمله امکانات دیگر گوشی مذکور است. سازگاری با استاندارد IP۶۸ در برابر گرد و خاک، فشار، رطوبت و سقوط، ۱۶ گیگبایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات دیگر این گوشی است.
گوشی جدید اوپو با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری تثبیت‌گر عرضه می‌شود

شرکت اوپو بعد از عرضه گوشی فایندایکس ۵ پرو در سال قبل، گوشی جدید فایندایکس ۶ پرو را به زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی امکانات سخت افزاری قابل توجهی دارد.

به گزارش ایتنا از مهر، از جمله امکانات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون ۸ جن ۲ ساخت کوالکوم و حسگر قدرتمند آی ام ایکس ۹۸۹ سونی برای دوربین اصلی اشاره کرد.

نمایشگر ۶.۸۲ اینچی این گوشی با دقت ۳۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از جمله امکانات دیگر گوشی مذکور است. سازگاری با استاندارد IP۶۸ در برابر گرد و خاک، فشار، رطوبت و سقوط، ۱۶ گیگبایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات دیگر این گوشی است.
 

یک دوربین تله فوتو پریسکوپی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به فناوری تثبیت گر تصویر است. دقت زوم اپتیکال ۶ برابری و امکان تصویربرداری ویدئویی ۴K با دقت ۶۰ فریم در ثانیه از جمله توانمندی‌های این دوربین است. دقت دوربین دوم ۳۲ مگاپیکسل است. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.
کد مطلب: 72344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام