۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲

بسته تخفیفی عید تا عید، ویژه سرگرمی در ایام نوروز

در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.
بسته تخفیفی عید تا عید، ویژه سرگرمی در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل دسترسی به محتواهای سرگرم کننده در ایام نوروز و ایام رمضان، برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود، بسته اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته‌های اینترنت ایرانسل که با تخفیف به مشترکان ارائه می‌شود، در فاصله ۲۹ اسفند تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و همچنین با شماره گیری کد دستوری #۱۴۰۲*، در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف ۱۰ گیگابایت، برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری و استفاده است.

این بسته اینترنت تخفیفی که بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود، تا ۳۰ روز پس از فعالسازی اعتبار دارد و کاربران ایرانسلی می‌توانند با استفاده از آن، تمام محتواهای موجود در لنز، محتواهای بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو را با اینترنت تمام‌بها مشاهده کنند.

برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست و برای آن دسته از مشترکان ایرانسلی کاربرد دارد که برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده‌اند و یا مایل به تماشای فیلم و سریال از روبیکا هستند.
کد مطلب: 72337
برچسب ها: ایرانسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام