۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵

صرافی نوبیتکس؛ انتخاب اول بسیاری از کاربران ایرانی

صرافی را باید به‌عنوان پلتفرمی در نظر بگیرید که کاربران در آن می‌توانند یک ارز را با دیگری مبادله کنند، سفارش خرید و فروش‌های خود را در یک محیط امن انجام دهند و سپس سود دریافتی خود را برداشت بزنند.
صرافی نوبیتکس؛ انتخاب اول بسیاری از کاربران ایرانی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کریپتوکارنسی در دنیا به موضوع بسیار داغی تبدیل شده است و بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران، به‌ویژه ایرانیان، به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و کسب سود از آن علاقه نشان می‌دهند. یکی از محل‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکزی است که مخصوص این کار فعالیت می‌کنند.
صرافی را باید به‌عنوان پلتفرمی در نظر بگیرید که کاربران در آن می‌توانند یک ارز را با دیگری مبادله کنند، سفارش خرید و فروش‌های خود را در یک محیط امن انجام دهند و سپس سود دریافتی خود را برداشت بزنند.
همچنین آن‌ها می‌توانند در حساب صرافی خود ارزهای دیجیتالشان را نگهداری کنند و در زمان مورد نظرشان بفروشند. صرافی در واقع نقش یک بازارساز را دارد و در ازای خدماتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، مبلغی را در خرید و فروش‌ها به‌عنوان کمیسیون یا کارمزد دریافت می‌کند.
 

صرافی‌های فعال ارز دیجیتال در ایران


تحریم‌های کشورمان باعث شده است، کاربران ایرانی به صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگ دنیا مانند بایننس، به‌راحتی و بدون استفاده از روش‌های مخصوص، دسترسی نداشته باشند. بنابراین آن‌ها برای معامله ارزهای مورد نظر خود به صرافی‌های متمرکز ایرانی باید اعتماد کنند.
از جمله این صرافی‌ها که توانسته‌ است اعتماد کاربران خود را جلب کند، حجم معاملات بالایی دارد، از محبوب‌ترین کوین‌های بازار پشتیبانی می‌کند و محیط امنی برای انجام معاملات کاربران دارد، باید نوبیتکس را معرفی کنیم.
این صرافی با ویژگی‌هایی مانند گردش مالی و نقدینگی بالا، ارائه خدمات و امکانات مناسب برای معامله ارزهای دیجیتال، فرآیند احراز هویت ساده و همچنین سابقه بالای خود، جزو بهترین صرافی‌های ایرانی قرار می‌گیرد.
کاربران به کمک اپلیکیشن نوبیتکس، روی دستگاه‌های موبایل خود نیز می‌توانند به حسابشان دسترسی داشته باشند و در هر لحظه که بخواهند، معاملاتشان را انجام دهند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را بیشتر با صرافی نوبیتکس آشنا کنیم.
 

تاریخچه صرافی نوبیتکس


یک تیم چهارنفره متشکل از آقایان امیرحسین راد، سید محمدعلی آقامیر، امیرعلی اکبری و محمد آقامیر در تاریخ 12 اسفند 96، ایده خود برای ایجاد اولین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران را عملی کردند که نتیجه آن راه‌اندازی استـارتاپ نوبیتکس بود.
این پلتفرم با هدف فراهم‌سازی یک محیط حرفه‌ای و با امنیت بالا برای تریدرها و سرمایه‌گذاران رمزارزها در ایران، افتتاح شد و توانست مزایای متعددی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. امروزه با گذشت نزدیک به 5 سال از افتتاح این صرافی، ویژگی‌ها و امکانات متعددی به آن اضافه شده و تعداد ارزهای پشتیبانی شده نیز زیادتر شده است.
بنیان‌گذاران این صرافی اولین اولویت خود را زمان افتتاح این پلتفرم، تامین حداکثری امنیت سایبری گذاشتند. به‌همین علت از همان ابتدا یک تیم توسعه تشکیل شده از برنامه‌نویسان مجرب و با سابقه بالا در زمینه امنیت سایبری را استخدام کردند.
نوبیتکس در حال حاضر بیش از 4 میلیون کاربر فعال در ایران دارد، تعداد تراکنش‌های آن از 200 میلیون بیشتر شده و مجموع ارزش تبادل‌های انجام شده در آن به بیش از 200 میلیارد تومان می‌رسد. براساس آماری که منتشر شده است، نوبیتکس در حال حاضر توانسته 70 درصد از سهم بازار را در بین صرافی‌های ایرانی به خود اختصاص دهد و بزرگترین و قدیمی‌ترین صرافی داخل کشورمان محسوب شود.
 

صرافی نوبیتکس از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟


یکی از ویژگی‌های ممتاز نوبیتکس این است که کاربران می‌توانند با واریز ریال به حساب خود، ارزهای معروف بازار مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، بیت کوین کش، ترون، ریپل و... را به‌راحتی و بدون نیاز به تتر بخرند.
از طرفی دیگر شرایط مبادله استیبل کوین تتر با دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین و بسیاری از رمزارزهای دیگر فراهم شده است. همچنین باید اشاره کنیم چهار ارز دیجیتال دوج کوین، کاردانو، بیت کوین و اتریوم توانسته‌اند روی هم رفته 56 درصد از تمام دارایی موجود در کیف پول کاربران نوبیتکس را به خود اختصاص دهند.

 
نوبیتکس چیست
 

امنیت نوبیتکس چقدر است؟


همان‌طور که می‌دانید امنیت در دنیای کریپتو بسیار مهم است و هر صرافی باید از دارایی‌های دیجیتال کاربران خود با دقت و تلاش زیادی مراقبت کند. نوبیتکس نیز به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های داخلی برای خرید ارزهای دیجیتال تاکنون هیچ مشکلی را مبنی بر مشکلات عملیاتی گزارش نداده است.
مدیران این صرافی توانسته‌اند با رعایت جدیدترین تدابیر امنیتی، از دارایی کاربران خود با اطمینان نگهداری کنند. نوبیتکس در این زمینه از تدابیر امنیتی گوناگونی استفاده می‌کند که تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:
   - نگهداری دارایی‌های دیجیتال کاربران در کیف پول سرد و ایمن بودن آن در مقابل حملات
   - تراکنش‌های تخلیه در سیستم این صرافی کاملا به‌صورت آفلاین ساخته می‌شوند و به کمک کد QR به کیف پول سرد انتقال داده شده و امضاء می‌شوند.
   - صرافی برای رفع نیاز کاربران موقع برداشت ارزهای مورد نظرشان، به اندازه کافی دارایی در کیف پول‌های گرم یا هات والت‌های خود نگهداری می‌کند.
   - یکی از ویژگی‌های این صرافی زمان ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده از ساختار چند امضایی و نبود امکان کلاهبرداری است.
   - کاربران برای ورود به حساب خود و برداشت از آن باید حتما قابلیت احراز هویت دو عاملی را فعال کرده باشند.
 

اپلیکیشن موبایل صرافی نوبیتکس


افزایش تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند و تریدرهایی که می‌خواهند در هر مکان و زمان به حساب معاملاتی خود دسترسی داشته باشند، تیم نوبیتکس را واداشت تا در اردیبهشت 98 از اپلیکیشن موبایل خود رونمایی کند.
این اپلیکیشن قابلیت‌هایی مانند بررسی چارت‌ها دارد و با گذشت زمان عملکرد آن بهبود بخشیده شده است. از طرفی کاربران در اپلیکیشن به یک محیط آزمایشی دسترسی دارند تا بتوانند با نحوه خرید و فروش ارزها آشنا شوند.
این اپلیکیشن در دسترس کاربران اندروید و همچنین آیفون قرار دارد و کاربران با ورود به آن به صفحه کاربری خود در صرافی دسترسی دارند. براساس آمار در حدود 65 درصد کاربران نوبیتکس، اپلیکیشن این صرافی را روی دستگاه موبایل خود نصب کرده و استفاده می‌کنند.
همچنین آمار بازدید از صفحات گوناگون اپ نوبیتکس در مقایسه با بازدید از صفحات نسخه تحت وب آن، تقریبا دو برابر بیشتر است.
 
آموزش نوبیتکس


نوبیتکس با گذشت زمان به ارزهای تحت پشتیبانی خود افزوده است و دائما با بررسی بازار کریپتو و شناسایی ارزهای پرطرفدار و با پتانسیل بالا، آن‌ها را در صرافی خود لیست می‌کند. مقدار کارمزد تراکنش‌ها در نوبیتکس برای واریزها صفر است اما برای برداشت‌ها با توجه به مبلغ برداشتی و درگاه مورد نظر، متفاوت خواهد بود.
مواردی که در بالا توضیح دادیم اطلاعات پایه در مورد نوبیتکس بود. اما اگر می‌خواهید تمام اطلاعات مربوط به صرافی نوبیتکس را بدانید، از جمله نحوه ثبت نام در این پلتفرم، چطور با اپلیکیشن این صرافی کار کنید، چطور دارایی‌های خود را برداشت و واریز کنید و هر نکته دیگری که الزامی است، توصیه می‌کنیم مطلبی را که آکادمی امید فدوی آماده کرده و به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده است، مطالعه کنید.
شما به کمک این مطلب جامع یاد می‌گیرید چطور در نوبیتکس احراز هویت کنید و زمان انجام معاملات خود کارمزد کمتری پرداخت کنید. پس همین الان روی لینک زیر کلیک کنید:
https://omidfadavi.me/nobitex-exchange/
 
کد مطلب: 72322
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام