کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هزینه اشتراک تلویزیون یوتیوب افزایش یافت

26 اسفند 1401 ساعت 13:45

ایتنا - ​​​​​​​هزینه اشتراک ماهانه یوتیوب تی‌وی گوگل در اقدامی مشابه این سرویس پخش اینترنتی، افزایش یافت.




یوتیوب تی‌وی در ایمیلی به مشتریانش اعلام کرد: پس از حدود سه سال، ما قیمت اشتراک ماهانه را از ۶۴ دلار و ۹۹ سنت، به ۷۲ دلار و ۹۹ سنت افزایش می دهیم. از آنجا که هزینه های محتوا افزایش پیدا کرده و ما به سرمایه گذاری در کیفیت سرویس خود ادامه می دهیم، قیمت خود را برای تداوم عرضه بهترین سرویس ممکن برای شما، به روز رسانی می کنیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مشتریان فعلی تغییر قیمت جدید را در نخستین دوره صورتحساب در ۱۸ آوریل یا پس از آن مشاهده خواهند کرد.

یوتیوب تی‌وی آخرین‌بار هزینه طرح اشتراک ابتدایی خود را در ژوئن ۲۰۲۰ بالا برده بود و در آن زمان، قیمت ها را به میزان ۳۰ درصد افزایش داده و از ۵۰ دلار، به ۶۴ دلار و ۹۹ سنت در ماه رسانده بود. هزینه ماهانه یوتیوب تی‌وی هنگامی که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، ۳۵ دلار بود.

بر اساس گزارش یاهو فاینانس، این خبر فقط دو روز پس از آن منتشر شد که این پلتفرم اعلام کرد قابلیت مولتی ویوی جدیدی را امتحان می کند که به علاقه مندان مسابقات ورزشی اجازه می دهد همزمان، چهار بازی از پیش انتخاب شده را مشاهده کنند. این گزینه منعکس کننده توجه بالای یوتیوب به مسابقات ورزشی همزمان با تشدید رقابت در فضای پخش اینترنتی است.


کد مطلب: 72294

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/72294/هزینه-اشتراک-تلویزیون-یوتیوب-افزایش-یافت

ايتنا
  https://www.itna.ir