۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۹

دستگیره هوشمند، دریچه ای رو به زندگی مدرن

با خرید دستگیره و قفل هوشمند می‌توانید به بهترین شکل ورود و خروج افراد به داخل ساختمان را کنترل کنید. حالا دیگر به راحتی به سفر بروید و نگهبان برای خانه خود استخدام نکنید. بلکه از راه دور و از طریق اپلیکیشن روی گوشی می‌توانید از وضعیت ساختمان مطلع شوید.
دستگیره هوشمند، دریچه ای رو به زندگی مدرن
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



لحظه‌ای را تصور کنید که از سر کار به خانه برگشته‌اید و حسابی خسته و گرسنه‌اید و می‌خواهید به محض وارد شدن در خانه، غذا میل کنید و بخوابید. اما با درب بسته روبرو می‌شوید و به خاطر می‌آورید کلید را موقع خروج از خانه برنداشته‌اید. حالا کسی در خانه نیست درب را برایتان باز کند. چه حس و حالی دارید؟ آیا آن لحظه به این فکر نمی‌کنید ای کاش درب ویژگی‌هایی داشت که به صورت خودکار برای شما باز می‌شد؟ دستگیره هوشمند همان وسیله مورد نیاز شماست تا بتوانید بلافاصله با تلفن همراه خود درب را باز کنید و وارد خانه شوید. اگر می‌خواهید در مورد این محصول و ویژگی و مزیت‌های آن بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید.
 

دستگیره درب هوشمند چیست؟


همه ما از وسایل هوشمند و الکترونیکی استفاده کرده‌ایم و می‌دانیم استفاده از این ابزارها چقدر راحت و ساده است. تصور کنید به مهمانی و سفر دوری رفته‌اید و می‌توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، خانه یا محل کار را چک کنید. این چقدر می‌تواند در راحتی شما موثر باشد؟ از اینکه کسی را استخدام نکرده‌اید که مراقب خانه و اموالتان باشد و هیچ پولی هم پرداخت نمی‌کنید اما همچنان قادرید خودتان به بهترین شکل و از راه دور بر همه چیز اشراف داشته باشید، چه احساسی دارید؟
ضمن این که دستگیره و قفل درب هوشمند با باتری شارژی می‌شود و به سیم و کابل هم نیاز ندارد. این محصولات بدون نیاز به کلید فیزیکی عمل می‌کنند و در برخی از موارد حتی به پین کد هم نیاز ندارند. از آنجا که امنیت خانه اهمیت زیادی دارد و از سوی دیگر راحتی ساکنین برای ورود و خروج از ساختمان مهم است، دستگیره‌های هوشمند به شکلی طراحی می‌شوند که ورود افراد غریبه را به داخل خانه غیرممکن و ورود و خروج ساکنین را آسان می‌کنند. برای استفاده از این دستگیره‌ها هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و هر زمان که بخواهید قابل استفاده خواهند بود.
 

نحوه باز کردن قفل هوشمند

 
تسنرلاک

دستگیره هوشمند تنسر لاک در خدمت شماست. با استفاده از این محصول می‌توانید برای مهمانان نیز دسترسی موقت ایجاد کنید؛ البته به شرط اینکه به آن‌ها اعتماد کامل داشته باشید. برای استفاده از این قفل‌های هوشمند سه روش وجود دارد:
   - استفاده از کارت کلید: یک کلید خوان در داخل دستگیره درب موجود است که از طریق آن می‌توانید وارد خانه شوید.
   - اثر انگشت: یک پدخوان اثر انگشت بزرگ در زیر زبانه قفل هوشمند قرار دارد که از طریق آن می‌توانید وارد ساختمان شوید.
   - اپلیکیشن گوشی هوشمند: این دستگیره‌ها دارای اپلیکیشنی هستند که با نصب روی گوشی، می‌توانید از طریق آن درب ساختمان را باز کنید.
 

مزیت‌های استفاده از قفل و دستگیره هوشمند


انواع مختلفی از دستگیره هوشمند درب ساختمان در بازار موجود است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای دستگیره درب سنتی شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب قفل هوشمندی است که با پیچ‌ها و دستگیره و قفل درب مطابقت داشته باشد.
شما می‌توانید با نصب قفل و دستگیره هوشمند درب، کل مکانیسم سیستم امنیتی خود را تغییر دهید. اما چه دلایلی وجود دارد که استفاده از این محصولات را برای هر خانه‌ای ضروری می‌کند؟
   - ورود و خروج از ساختمان به ساده‌ترین شکل ممکن
   - نداشتن استرس با خروج از ساختمان و اطمینان از قفل شدن درب
   - داشتن گزینه تشخیص اثر انگشت شخصی برای ساکنین ساختمان
   - قابلیت شارژ با میکرو یو اس بی
   - فعال کردن اعلان‌های صوتی در زمان باز و بسته شدن درب
   - نصب و کاربری آسان
   - قابل استفاده برای هر نوع درب ورودی
   - داشتن گزینه‌های کاربر پسند و قابل استفاده برای همه گروه‌های سنی و افراد
   - داشتن طرح، برند و رنگ‌بندی متنوع
   - ضدآب بودن
   - داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، رطوبت و ...
   - قابل اجرا با اپلیکیشن روی گوشی
   - راه‌های مختلف برای کنترل و دسترسی به درب ساختمان
   - قابل استفاده برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری
    - قابل استفاده برای تک تک اتاق‌های خانه
با نصب قفل هوشمند از بهترین برندها می‌توانید به راحتی و طی چند ثانیه درب را باز و بسته کنید. این دستگیره‌ها برای کسانی که دغده‌های زیادی دارند و با خروج از ساختمان دچار استرس می‌شود که آیا درب را قفل کرده‌اند یا خیر، بهترین گزینه است. زیرا به محض گذاشتن درب روی هم و قفل شدن آن، دیگر قابل باز شدن نیست.
شما می‌توانید با نصب کردن این دستگیره‌های مدرن و تنظیم روش‌های منحصر به فرد برای باز کردن قفل، بهترین سیستم امنیتی را برای ملک خود فراهم کنید تا دیگر به کلید برای باز کردن درب و یا نگهبانی از خانه برای جلوگیری از ورود سارقان نیاز نداشته باشید.
 

نکاتی برای خرید دستگیره هوشمند ساختمان

 
قفل هوشمند

انواع مختلفی از این محصولات با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود است که باید در قدم اول بهترین قفل، سطح کیفیت و امنیت آن را بشناسید. ضمن اینکه روش‌های مختلف باز کردن دستگیره هوشمند از قبیل استفاده از کد، اثر انگشت و یا برنامه را درنظر داشته باشید. اگر دستگیره هوشمند با هر سه روش قابل استفاده است، کاربرد آن برای همه اعضا خانواده آسان خواهد بود. به هر حال در خانه کسانی هستند که قادر به استفاده از اپلیکیشن نیستند و با تنظیم اثرانگشت یا کد می‌توانید ورود آن‌ها به داخل ساختمان را ممکن کنید.
فرآیند نصب، راه دیگری برای تشخیص بهترین قفل دستگیره درب است. به هر حال وقتی بتوانید به سادگی این محصول را روی هر نوع دربی نصب کنید، نشانه‌ای از انتخاب درست شماست. برای مثال برخی از محصولات بازار تنها طی 15 یا 20 دقیقه نصب می‌شوند.
بهترین نوع قفل هوشمند دارای چندین سطح امنیتی است تا ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان را غیرممکن کند. برای تهیه این نوع دستگیره باید به موارد زیر دقت داشته باشید:
   - دستگیره چند کد را ذخیره می‌کند؟
   - این محصول چند اثر انگشت را ذخیره می‌کند؟
   - آیا قیمت آن مقرون به صرفه است؟
   - آیا محصول مورد نظر شما دارای گزینه «قفل خودکار» است؟
   - حالت مختلف باز کردن قفل چگونه است؟
   - آیا قفل هوشمند اسپیکر خودکار هم دارد؟
   - آیا با سیستم‌های مختلف مطابقت دارد؟
 

در آخر


با خرید دستگیره و قفل هوشمند می‌توانید به بهترین شکل ورود و خروج افراد به داخل ساختمان را کنترل کنید. حالا دیگر به راحتی به سفر بروید و نگهبان برای خانه خود استخدام نکنید. بلکه از راه دور و از طریق اپلیکیشن روی گوشی می‌توانید از وضعیت ساختمان مطلع شوید.
 
کد مطلب: 72293
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام