۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

اختلال اینترنت در کشور رفع شد

ایتنا - اینترنت کشور صبح امروز با اختلال رو به رو شد به طوریکه طبق اعلام کاربران، در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت فقط سایت‌های داخلی باز می‌شدند.
اختلال اینترنت در کشور رفع شد

اینترنت کشور صبح امروز با اختلال رو به رو شد به طوریکه طبق اعلام کاربران، در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت فقط سایت‌های داخلی باز می‌شدند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اینترنت از ساعت ۹.۵۶ امروز با اختلال مواجه شد؛ به گونه‌ای که در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت فقط سایت‌های داخلی باز و در برخی موارد دسترسی به این سایت‌ها نیز با مشکل مواجه بود. طبق اعلام برخی کاربران، درگاه‌های پرداخت نیز با مشکل مواجه بودند.‌

البته این اختلال اکنون و از ساعت ۱۰.۲۰ برای بیشتر کاربران برطرف شده است. پیگیری‌های خبرنگار ایسنا برای اطلاع از علت این موضوع از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت کشور ادامه دارد و پس از مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

طی هفته‌های گذشته هم بعضا اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد، روز پنجم بهمن ماه جاری هم شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که از ساعت ۱۱:۴۳ به مدت ۱۰ دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی و اعلام کرد که تیم های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
کد مطلب: 72268
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار ، عذر خواهی شما نشانه ادب است و بسیار قابل احترام ، اما ضرر و زیان معامله گران بورس را که نتوانستند معاملات مد نظر را اجرایی کنند ، چه میشود؟ زیان کسب و کارهای اینترنتی ، به نوعی به تراکنش های بانکی و بورس هم سرایت کرده ، ....
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام