۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل

با توجه به اینکه حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از بهترین سبک ها بین گیمرها شناخته می شود و این قسمت از بازی به نوع و همچنین نحوه استفاده از سلاح ها وابستگی بسیار زیادی دارد، بنابراین بهتر است تا قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل را بشناسید تا بتوانید در موقعیت های مختلف و مناسبی از آن ها استفاده کنید.
قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از نکات بسیار مهمی که برای حرفه ‌ای شدن در بازی کالاف دیوتی دارای اهمیت زیادی است، انتخاب بهترین سلاح و موقعیت های استفاده از آن ها است. با توجه به اینکه حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از بهترین سبک ها بین گیمرها شناخته می شود و این قسمت از بازی به نوع و همچنین نحوه استفاده از سلاح ها وابستگی بسیار زیادی دارد، بنابراین بهتر است تا قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل را بشناسید تا بتوانید در موقعیت های مختلف و مناسبی از آن ها استفاده کنید.
 

انواع اسلحه کالاف دیوتی موبایل و مشخصات آن ها


در بازی کالاف دیوتی انواع اسلحه ها و گان های مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن استراتژی بازی می توان از آن ها استفاده کرد؛ اما پیش از استفاده از هر یک نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با نوع عملکرد این اسلحه ها هستید. برخی از اسلحه ها دارای سرعت بالا و برخی دیگر نیز دارای قدرت زیادی هستند که برای قسمت های مختلف بازی مناسب خواهند بود. خرید اکانت کالاف گان لجند می تواند امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار دهد.
 

اسلحه DLQ33


این اسلحه در بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین اسلحه ها به سبک اسنایپر است.  از مشخصات اصلی آن می‌ توان به کشندگی بسیار بالا و تمرکز مناسب اشاره کرد. محدوده تیراندازی این اسلحه ۹۵ و سرعت جا به جایی آن ۴۵ است. برای ارتقاء بازی کالاف دیوتی و خرید اکانت آن می توانید از ویجی استور کالاف مورد نظر خود را انتخاب کنید. این اسلحه به تازگی وارد قسمت بتل رویال کالاف دیوتی شده است و به دلیل قدرت بالایی که دارد، در زمان استفاده از آن قدرت زیادی را احساس خواهید کرد. مشخصات:
   - تمرکز 60
   - محدوده تیراندازی 95
   - فایر ریت 15
 

اسلحه PDW 57 


این اسلحه مناسب افرادی است که به دنبال چالاکی و سرعت زیادی هستند. در واقع با استفاده از این اسلحه که می توانید با خرید اکانت کالاف گان لجند نیز آن را به دست آورید، هدف خود را با سرعت بسیار زیادی از بین خواهید برد. مشخصات این اسلحه شامل کشندگی ۹۰ درصد و محدوده تیراندازی ۲۵ درصد است. سرعت جا به جایی آن نیز ۷۵ است. نقطه قوت این اسلحه سبکی و قدرت بالای آن بوده که باعث شده تا به عنوان قدرتمند ترین اسلحه های کالاف دیوتی شناخته شود. مشخصات:
   - تمرکز 40
   - محدوده تیراندازی 25
   - فایر ریت 50
 

اسلحه RUS 79U


این اسلحه نیز شباهت بسیار زیادی به اسلحه PWE57 دارد؛ اما در مقایسه با آن دارای سرعت بیشتر و قدرت زیادتری است. این اسلحه به عنوان یکی از پرکاربردترین گان ها شناخته می شود که دارای کشندگی ۸۰ و سرعت جا به جایی ۷۵ است. این اسلحه در رده بندی سلاح های مسلسل قرار می‌ گیرد و به دلیل سرعت و چالاکی که دارند بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. مشخصات:
   - تمرکز 55
   - محدوده تیراندازی 35
   - فایر ریت 60

 
 

اسلحه UL736

در صورتی که به دنبال یک اسلحه بسیار پرقدرت هستید، می توانید از این اسلحه استفاده کنید. در واقع قدرت این اسلحه به قدری است که می ‌تواند شما را شگفت‌ زده نماید. قدرت بالا در کنار لرزش پایین باعث شده تا این اسلحه به عنوان یکی از محبوب ترین اسلحه های موجود شناخته شود. مشخصات:
   - قدرت ضربه 55
   - تمرکز 40
   - محدوده تیراندازی 40
   - فایر ریت 60
   - سرعت جا به جایی 40
شاید در نگاه اول به مشخصات این سلاح چندان قابل قبول به نظر نرسد؛ اما در عمل متوجه خواهید شد که این اصطلاح دارای قدرت زیادی بوده و به عنوان یکی از ارزشمندترین سلاح های کالاف دیوتی محسوب می شود.

 

اسلحه AK117


این اسلحه به عنوان یکی از بهترین اسلحه ها برای افرادی که به دنبال یک سلاح ایده آل و متعادل هستند، شناخته می شود. قدرت و تمرکز بالای آن باعث شده تا به عنوان یک سلاح مناسب در این بازی معرفی شود. مشخصات این اسلحه به طور کلی شامل:
   - کشندگی 50
   - تمرکز 50
   - محدوده تیراندازی 45
   - فایر ریت 70
   - سرعت جا به جایی 60
از رقبای اصلی این اسلحه می توان به M4 اشاره کرد. البته قدرت و فایر این اسلحه در مقایسه با رقیب خود بسیار مناسب تر و بهتر است. با استفاده از ویجی استور کالاف می توانید بازی خود را ارتقا ببخشید و از بسیاری امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید.
 

سایر اسلحه های کالاف دیوتی موبایل


اسلحه های زیادی در این بازی وجود دارند؛ اما مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره شد، به عنوان محبوب ترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی در بین گیمرهای حرفه ای شناخته می شوند. هر چند اسلحه های بسیار قوی تری نیز هر روزه به این بازی افزوده خواهند شد. جهت دسترسی به تجهیزات و اسلحه های پیشرفته و ارتقای آن ها می توانید از ویجی استور کالاف کمک بگیرید.
 


کلام پایانی
برای ارتقا و پیشرفت در بازی کالاف دیوتی نیاز است تا قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل را بدانید. به همین منظور برخی از معروف ترین اسلحه های این بازی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند را باید مورد بررسی قرار دهید. این اسلحه ها به عنوان اسلحه های معروف که دارای قدرت و عملکرد مناسبی هستند، شناخته می ‌شوند. بسیاری از گیمرها و بازیکنان حرفه ‌ای این بازی، از اسلحه های موجود استفاده می کنند. باید با توجه به شرایط و مراحل بازی از هر یک از اسلحه ها استفاده کنید اما داشتن اطلاعات از قدرت آن ها می تواند به شما کمک کند تا در مواقع اضطراری انتخاب بهتری داشته باشید.
 
کد مطلب: 72252
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام