۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰

خرید ولورانت پوینت ترکیه از سایت ونوم استور

کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های کشور، برای خرید ولورانت پوینت ترکیه باید از طریق وبسایت‌های معتبر داخلی که در زمینه فروش محصولات گیمینگ و گیفت کارت فعالیت دارند اقدام کنند. در ادامه به معرفی سایت ونوم استور جهت تهیه ولورانت پوینت می پردازیم.
خرید ولورانت پوینت ترکیه از سایت ونوم استور
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


چکیده : کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های کشور، برای خرید ولورانت پوینت ترکیه باید از طریق وبسایت‌های معتبر داخلی که در زمینه فروش محصولات گیمینگ و گیفت کارت فعالیت دارند اقدام کنند. در ادامه به معرفی سایت ونوم استور جهت تهیه ولورانت پوینت می پردازیم.

خرید ولورانت پوینت برای گیمرهایی که این عنوان را به طور مداوم بازی می‌کنند، یکی از اولویت‌های اصلی به‌شمار می‌رود. چرا که می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت در بازی ولورانت داشته باشد. رایوت گیمز (Riot Games)، کمپانی توسعه‌دهنده بازی لیگ آو لجندز، با معرفی و انتشار عنوان ولورانت، عناصر بازی‌های مشابه را در قالب یک تجربه منحصربه‌فرد به کاربران عرضه کرد.

این بازی شوتر اول‌شخص مبارزات مهیجی به همراه دارد که با خرید آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف می‌توانید جذابیت دوچندانی به آن ببخشید. دسترسی به این آیتم‌ها به ارز رایج بازی یعنی ولورانت پوینت نیاز دارد. به همین دلیل در ادامه شما را در خرید ولورانت پوینت ترکیه از داخل ایران راهنمایی خواهیم کرد.
 

معرفی کوتاهی از بازی ولورانت


پیش از شروع راهنمای خرید ولورانت پوینت ترکیه، کمی با حال و هوای این بازی بیشتر آشنا می‌شویم. بازی ولورانت برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۹ تحت عنوان (Project A) معرفی شد. چند ماه بعد، کمپانی توسعه‌دهنده لیگ آو لجندز این بازی را با نام رسمی ولورانت (Valorant) برای پلتفرم PC به بازار معرفی کرد. این عنوان یک بازی پست مدرن به‌شمار می‌رود که ترکیبی از عناصر مختلف بازی‌های معروفی چون اور واچ (Overwatch)، کانتر استرایک (Counter Strike) و البته لیگ آو لجندز است.

ولورانت در گروه بازی‌های (FPS) یا شوتر اول شخص قرار می‌گیرد. در این بازی تاکتیکال یک تیم وظیفه حمله یا اتک (Attack) و تیم دیگر وظیفه دفاع (Defence) را به عهده دارد. مود اصلی بازی سرچ اند دیستروی (Search and Destroy) نام دارد. تیم مهاجم باید یک بمب که در این بازی با نام اسپایک (Spike) شناخته می‌شود را کاشته و منفجر کند. این در حالی است که هدف تیم مدافع جلوگیری از منفجر شدن بمب است. هر تیمی که زودتر از تیم دیگر حذف شود بازنده مبارزه است.

در این بازی کاراکترها با نام ایجنت (Agent) شناخته می‌شوند و مبارزات ولورانت در ۲۵ راند ۱۰۰ ثانیه‌ای صورت می‌گیرد. اولین تیم که بتواند در ۱۳ راند به پیروزی برسد برنده نهایی بازی خواهد بود. در ابتدای هر راند شما ۳۰ ثانیه برای خرید اسلحه و تجهیزات فرصت دارید. اگر در یکی از راندها کشته شوید باید تا راند بعدی برای ریسپاون صبر کنید. مود اصلی بازی هم به صورت مسابقه‌های رتبه‌بندی یا رنکد (Ranked) و هم غیر رتبه‌بندی قابل بازی است.

برای پیشرفت بیشتر در بازی می‌توانید از ولورانت پوینت که پول رایج بازی است استفاده کنید. هرچه بیشتر ولورانت پوینت داشته باشید، به آیتم‌های مختلف و اسکین‌های بیشتر و همچنین بتل‌پس دسترسی خواهید داشت. ولورانت پوینت با علامت اختصاری (VP) نمایش داده می‌شود و بهتر است آن را با پرداخت پول حقیقی خریداری کنید. کاربران ایرانی می‌توانند با خرید ولورانت پوینت ترکیه گزینه اقتصادی‌تر را انتخاب کنند که در بخش‌های دیگر نحوه خرید آن را توضیح خواهیم داد.

 


ولورانت پوینت چیست و خرید ولورانت پوینت ترکیه چه مزیت هایی دارد؟


همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، ولورانت پوینت می‌تواند در ارتقا سطح بازی شما نقش مهمی داشته باشد. ولورانت پوینت یا (VP) به شما کمک می‌کند از مراحل ابتدایی بازی لول آپ کرده یا سطح خود را ارتقا دهید. به کمک ولورانت پوینت می‌توانید اسکین‌های پریمیوم و اسلحه و بتل‌پس بازی را خریداری کنید. خرید اسپری، اسلحه و کاراکترهای جدید از دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با خرید ولورانت پوینت ترکیه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ولورانت پوینت را می‌توانید در ریجن‌های مختلف مانند اروپا، آمریکا، روسیه و ترکیه خریداری کنید. خرید ولورانت پوینت ترکیه برای کاربران ایران گزینه مناسب‌تری از نظر اقتصادی به‌شمار می‌رود. هنگام خرید ولورانت پوینت ترکیه برخلاف ولورانت پوینت‌های دیگر ریجن‌ها با قیمت لیر محاسبه می‌شود. بنابراین گزینه پرطرفدار‌تر و البته ارزان‌تری محسوب می‌شود.

 
 

خرید ولورانت پوینت ترکیه از سایت ونوم استور


کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های مالی و عدم امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی، برای خرید ولورانت پوینت ترکیه باید از طریق وبسایت‌ها و فروشگاه‌های داخلی که در زمینه فروش محصولات گیمینگ و گیفت کارت فعالیت می‌کنند اقدام نمایند. هنگام خرید گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه باید از معتبر بودن فروشگاه و ایمن بودن شرایط خرید اطمینان حاصل کنید تا گرفتار افراد سودجو نشوید.

فروشگاه گیفت کارت ونوم استور نیز امکان خرید ولورانت پوینت را در شرایطی ایمن و با امکان تحویل آنی برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. برای خرید ولورانت پوینت ترکیه از ونوم استور کافی است به وبسایت فروشگاه مراجعه کرده و از میان اعتبارهای مشخص شده ولورانت پوینت مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش و خرید، می‌توانید ولورانت پوینت خود را به صورت آنی و در کمترین مدت زمان دریافت کنید.

کلام پایانی

با خرید ولورانت پوینت ترکیه، نه‌تنها یکی از گزینه‌های پرطرفدار این محصول را انتخاب کرده‌اید، بلکه می‌توانید پیشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشید. بخش بزرگی این پیشرفت به دلیل دسترسی آسان‌تر به بتل‌پس، سلاح‌ها و اسکین‌ها و کاراکترهای مختلف است. در وبسایت فروشگاه ونوم استور می‌توانید خرید ولورانت پوینت ترکیه را به آسانی و با امکان دریافت آنی تجربه کنید.




 
کد مطلب: 72244
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام