کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی

16 اسفند 1401 ساعت 11:19

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که به واسطه کارشناسان مجرب و حرفه‌ای بتوانید پرداخت‌های بین المللی و ارزی خود را به راحتی و بدون نگرانی انجام دهید، همین الان آموزش ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی را مطالعه کنید.در این مقاله همراه باشید تا قدم به قدم انجام فرآیند ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی را با شما مرور کنیم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که به واسطه کارشناسان مجرب و حرفه‌ای بتوانید پرداخت‌های بین المللی و ارزی خود را به راحتی و بدون نگرانی انجام دهید، همین الان آموزش ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی را مطالعه کنید و با عضو شدن در وبسایت این مجموعه، خیالتان را از بابت انجام تراکنش‌های مالی و ارزی در عرصه بین المللی راحت کنید.
بسایت آریاپی به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌ها در انجام تراکنشات مالی مربوط به تجارت برون مرزی و بین الملل و همچنین خدمات ارزی نظیر نقد کردن درآمد حاصل از معامله در بازارهای ارز دیجیتال، فارکس و غیره فعالیت می‌کند.
آریاپی به همراه تیم با تجربه‌اش در زمینه‌های دیگری نظیر افتتاح حساب‌های بین المللی، دریافت شماره مجازی، دریافت آی‌پی IP ثابت و همچنین ارائه گیفت کارت نیز فعال است و آماده خدمت رسانی به شما مخاطب گرامی می‌باشند. چنانچه قصد دارید همکاری خود را با آریاپی شروع کرده و خدمات خود را به همکاران کاربلد آریاپی بسپارید، لازم است که در وبسایت این مجموعه ثبت نام کرده و احراز هویت شوید؛ به همین دلیل با ادامه این مقاله همراه باشید تا قدم به قدم انجام فرآیند ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی را با شما مرور کنیم.
 

آموزش ثبت نام در وبسایت آریاپی


برای شروع ثبت نام در وبسایت آریاپی نیاز دارید تا ابتدا وارد وبسایت این مجموعه به آدرس https://ariapay.io/شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی وبسایت شما نوار سفید رنگی شامل آیکون‌ها و قسمت‌های متفاوت سایت را خواهید که در گوشه سمت چپ آن، آیکون ثبت نام به راحتی مشاهده می‌شود. البته دقت داشته باشید که اگر با مرورگر گوشی هوشمند قصد ثبت نام در وبسایت آریاپی را دارید، باید به محض بارگیری سایت در قسمت گوشه سمت چپ و بالای وبسایت به دنبال آیکونی باشید که بر روی آن عبارت «ورود/ثبت نام» نوشته شده است.
در هنگام ثبت نام در وبسایت آریاپی با کامپیوتر شخصی، بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت نام شما مستقیما به صفحه شروع فرآیند منتقل خواهید شد؛ اما اگر شما در حال ثبت نام با مرورگر گوشی موبایل هستید، با کلیک بر روی گزینه «ورود/ثبت نام»، شما ابتدا وارد صفحه ورود می‌شوید.
توجه داشته باشید که شما هنوز به علت کامل نکردن فرآیند ثبت نام نمی‌توانید از هیچ کلمه عبور و یا نام کاربری برای استفاده از خدمات سایت استفاده کنید. پس با فشردن آیکون ثبت نام در زیر دکمه آبی رنگ ورود وارد صفحه ثبت نام شوید.
در این مرحله تفاوتی میان روند ثبت نام به وسیله گوشی هوشمند و کامپیوتر شخصی وجود ندارد. در صفحه ثبت نام در وبسایت آریاپی، شما با یک جای خالی برای پر کردن اطلاعاتتان رو‌به‌رو می‌شوید. در این جای خالی، می‌بایست شماره تلفنی را که می‌خواهید به واسطه آن در سایت عضو شوید را وارد کنید. دقت داشته باشید که شما باید شماره تلفنی را انتخاب کنید که به آن دسترسی دارید؛ چرا که با وارد کردن این شماره یک کد فعال سازی از سوی مجموعه آریاپی به شما ارسال می‌شود که باید آن را در مرحله بعدی ثبت نام در محل مخصوص خود وارد کنید.
بعد از وارد کردن شماره تلفن فعال خود نیاز است تا به وبسایت اثبات کنید که ربات نیستید؛ از این بر روی مربع خالی در کنار عبارت «من ربات نیستم» کلیک کنید و منتظر بمانید تا تایید شود. سپس می‌توانید بر روی دکمه ارسال کد کلیک کنید تا کد فعال سازی به شماره تلفن شما پیامک شود. در نظر داشته باشید که اگر با شماره مذکور قبلا در وبسایت آریاپی ثبت نام کرده باشید یک پیام با متن «کاربری با این شماره وجود دارد» برای شما در صفحه ظاهر می‌شود که یعنی شما نمی‌توانید با این شماره برای خود اکانتی بسازید و برای ثبت نام در وبسایت آریاپی باید شماره غیرتکراری دیگری را وارد کنید.
در کمتر از یک دقیقه، شما پیامکی حاوی کد فعال سازی از سوی این مجموعه دریافت می‌کنید. در مرحله بعدی ثبت نام در وبسایت آریاپی، شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما اطلاعات شخصی شما را درخواست می‌کند. ناگفته نماند که وبسایت آریاپی به صورت صد در صد از اطلاعات شما حفاظت می‌کند.

 

در جای خالی اول شما باید نام کوچک خود را وارد کنید و نام خانوادگی خود را در جای خالی بعدی بنویسید. ارائه دادن یک ایمیل فعال و در دسترس می‌تواند برای حساب شما بسیار مفید باشد؛ چرا که بسیاری از اطلاع رسانی‌های وبسایت آریاپی می‌تواند از طریق ایمیل در اختیار شما قرار بگیرند؛ پس در فیلد سوم ایمیل مربوط به خود را درج کنید.
حالا نوبت به وارد کد فعال سازی ارسال شده به شماره تماس شما که در اصل یک عدد پنج رقمی است می‌رسد. بعد از وارد کردن کد شما نیاز دارید تا برای امن شدن ثبت نام در وبسایت آریاپی یک کلمه عبور یا پسوورد برای حساب خود تعیین کنید و آن را در فیلد بعدی تکرار کنید. قسمت کد معرف می‌تواند خالی بماند؛ اما در صورت تمایل می‌توانید کد فردی که به واسطه او با مجموعه آریاپی آشنا شده‌اید را وارد کنید.
اکنون دوباره روی گزینه من ربات نیستم کلیک کنید و بعد از تایید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام در وبسایت آریاپی کامل شود. بعد از اتمام فرآیند، شما به صفحه حساب خود در وبسایت آریاپی منتقل شده و می‌توانید فرآیند احراز هویت را انجام دهید.
 

چرا باید در وبسایت آریاپی احراز هویت کنیم؟


مسئله احراز هویت از ابتدا مسئله‌ای قابل توجه در انجام فعالیت‌های آنلاین مخصوصا در انجام تراکنش‌های مالی و تجارت‌های بین المللی و درون مرزی بوده است. حتی قبل از نفوذ گسترده اینترنت به بستر زندگی ما، نسل بشر عادت داشته تا ابتدا اعتماد بین طرفین قرارداد را برقرار سازد، سپس به همکاری و عقد قرارداد با دیگران بپردازد؛ از این رو امروزه ما نیز برای انجام خدمات مالی آنلاین و تراکنش‌ها و همچنین عقد قراردادها نیازمند این هستیم که به صورت مجازی نیز هویت خود را احراز کنیم.

  مطلب پیشنهادی: خرید اشتراک تلگرام پرمیوم 

احراز هویت در وبسایت آریاپی به این مجموعه کمک می‌کند تا با شناخت و تایید هویت شما به درخواست‌های شما با کیفیت بیشتری رسیدگی کرده و با ایجاد یک محیط امن برای هر دو طرف، خیال شما را از انجام خدمات درخواستی راحت کند. از آنجا که اینرنت بستری برای فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی است، احراز هویت به شما کمک می‌کند تا با تایید مشخصات واقعی خود بدون ایجاد تنش‌های قانونی در یک محیط امن و به دور از نگرانی معاملات و تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید.
 

آموزش احراز هویت در وبسایت آریاپی


احراز هویت در وبسایت آریاپی ممکن است کمی پیچیده‌تر از روند ثبت نام باشد؛ اما نگران نباشید! چرا که در قدم به قدم انجام این فرآیند همراه شما هستیم. بعد از اتمام روند ثبت نام، شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن خود و کلمه عبوری که برای خود فعال کرده‌اید از صفحه ورود به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. بعد از ورود به صفحه حساب خود، با کمی اسکرول کردن (پایین آمدن در صفحه) دکمه احراز هویت را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این دکمه شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که روند احراز هویت در وبسایت آریاپی از آنجا شروع می‌شود.
این روند شامل دو قسمت اصلی احراز اطلاعات شخصی و احراز مدارک شناسایی شما است. ابتدا با احراز اطلاعات خود شروع کنید. در صفحه‌ای که باز شده است شما فیلدهای خالی را مربوط به اطلاعات شخصی خود می‌بینید که نیازمند پر شدن هستند. در این قسمت شما باید نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره تلفن ثابت، جزییات آدرس خود را به صورت دقیق و قطعی در فیلدهای مربوطه بنویسید.
همانطور که مشاهده می‌کنید به دلیل نبود ستاره قرمز در کنار فیلد ایمیل، اجباری برای پر کردن این قسمت وجود ندارد؛ اما در صورت وارد کردن یک ایمیل فعال و در دسترس، تیم آریاپی می‌تواند با شما بهتر ارتباط برقرار کند. بعد از اتمام درج اطلاعات بر روی دکمه احراز مدارک کلیک کنید.
در صفحه جدید نوبت به احراز مدارک شناسایی شما می‌رسد که در این مرحله باید یک عکس سلفی از خود با شرایط درج شده در سایت و همچنین عکس از کارت ملی خود را در فیلدهای مربوطه بارگذاری کنید تا روند احراز هویت در وبسایت آریاپی کامل شود. توجه داشته باشید که عکس سلفی شما باید شامل یک متن که دارای کلمه «آریاپی»، آدرس وبسایت یعنی ariapay.io و تاریخ روز احراز هویت بر روی یک برگ کاغذ باشد. سپس درحالیکه برگه مذکور را در یک دست خود گرفته‌اید، کارت ملی خود را در دست دیگری گرفته و یک عکس سلفی ثبت کنید و در وبسایت بارگذاری کنید.

 

دقت داشته باشید که در هردو فیلدهای مربوط به عکس سلفی و عکس کارت ملی، تنها یک عکس با فرمت jpg یا png و با حجمی کمتر از دو مگابایت می‌توانید ارسال کنید؛ پس خواهشمندیم که عکس‌ها با نور و وضوح بیشتری گرفته شوند. پس از آپلود عکس‌ها، شما با کلیک بر روی دکمه ثبت فرآیند احراز هویت در وبسایت آریاپی را به پایان می‌برید. برای اینکه احراز هویت شما بهتر صورت پذیرد، خوب است که به نکته‌های زیر توجه فرمایید:
   - توجه داشته باشید که اطلاعاتی که در صفحه ثبت نام به عنوان اطلاعات شخصی وارد کرده‌اید با اطلاعات صفحه احراز هویت تطابق داشته باشد؛ چرا که در غیر اینصورت ممکن است حساب کاربری شما از سوی مجموعه آریاپی مسدود شود.
   - عکس‌هایی که از کارت ملی خود و به صورت سلفی در وبسایت آریاپی بارگذاری می‌کنید حتما باید به صورت اصل و بدون هیچ گونه ادیت، ویرایش و افکت و اعمال تغییرات باشد. همچنین عکس مربوط به کارت ملی باید از روی اصل مدرک گرفته شده باشد.
   - با توجه به حجم درخواست‌های کاربران، ممکن است تاییدیه احراز هویت شما توسط وبسایت آریاپی 1 الی 24 ساعت طول بکشد.
   - به علت جلوگیری از هرگونه سو استفاده و دزدی از اطلاعات شخصی، مدارک شناسایی و اطلاعات مربوط به حساب کاربری، تمام جزییات درج شده توسط شما در وبسایت از بدو ثبت نام رمزگذاری می‌شوند.
   - چنانچه در هر مرحله از ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی دچار ابهامات و مشکلی شدید، می‌توانید با کارشناسان آنلاین این مجموعه در تماس باشید.
 

وبسایت آریاپی؛ وبسایتی برای تسهیل خدمات ارزی و پرداخت بین المللی


مجموعه آریاپی یکی از حرفه‌ای ترین مجموعه‌های خدمات رسانی آنلاین در زمینه انجام تراکنش‌ها و فعالیت‌های مالی به صورت بین المللی است. خدمات تیم آریاپی شامل ارائه خدمات ارزی و کار با بازارهای مالی و صرافی‌ها، نقد کردن درآمد ارزی، افتتاح حساب پی پال PayPal، ارائه آی‌پی ثابت، فروش شماره‌های مجازی از بسیاری از کشورها و همچنین خرید اپل ایدی می‌شود.
چنانچه شما نیز در هر یک از موارد ذکر شده نیازمند متخصصانی بودید که شما را در این امر راهنمایی کرده و به شما خدمات رسانی کنند، می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در وبسایت آریاپی از سرویس‌های این مجموعه بهره‌مند شده و لذت یک تراکنش و خرید بی‌دردسر و امن را برای خود به ارمغان آورید.

سوالات متداول
چگونه در وبسایت آریاپی ثبت نام کنم؟
ثبت نام در وبسایت آریاپی با ورود به صفحه اصلی آریاپی و کلیک بر روی دکمه ثبت نام و پر کردن اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و غیره امکان پذیر است.
چرا باید در وبسایت آریاپی احراز هویت شوم؟
احراز هویت در وبسایت آریاپی به شما و مجموعه آریاپی کمک می‌کند تا با ایجاد یک اعتماد متقابل، ارتباط برقرار کرده و همچنین با جلوگیری از انجام فعالیت‌های مجرمانه و قانون شکنی‌ها خدمات دریافت کنید.
چگونه در وبسایت آریاپی احراز هویت کنم؟
احراز هویت در وبسایت آریاپی پس از انجام روند ثبت نام، از قسمت احراز هویت در صفحه حساب کاربری شما قابل دسترس است و شما می‌توانید با احراز اطلاعات شخصی و مدارک شناسایی خود احراز هویت را تکمیل کنید.
 


کد مطلب: 72175

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/72175/آموزش-ثبت-نام-احراز-هویت-وبسایت-آریاپی

ايتنا
  https://www.itna.ir