کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید و فروش خانه در تگزاس با مشاور املاک ایرانی

14 اسفند 1401 ساعت 0:30

تگزاس مکانی دلپذیر و دوستانه برای زندگی، با اقتصاد قوی و فرصت‌های فراوان برای کار و بازی است. خرید خانه نیز در این ایالت بسیار مقرون به صرفه است. شما انتخاب‌های مختلفی برای خرید خانه و سرمایه گذاری مسکن در تگزاس دارید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بنا به گزارش IranianRealtor.org، تگزاس از سال 2017 رشد جمعیتی بیش از 379000 نفر را تجربه می‌کند که آن را به یکی از سریع‌ترین ایالت‌های آمریکا در رشد جمعیت تبدیل کرده است. صحبت‌های بسیاری مبنی بر اینکه، تگزاس یکی از ایالت‌های مورد انتخاب کالیفرنیایی‌ها برای زندگی است وجود دارد، اما باید به این نکته اشاره کرد که افراد بسیاری از سرتاسر آمریکا و دیگر کشورها، این ایالت را برای زندگی انتخاب می‌کنند.
مطمئنا این ایالت در برابر دیگر ایالت‌ها مزایا و معایبی دارد که بسیاری آن را برای زندگی انتخاب کردند. یکی از این افراد ایرانی‌ها هستند که شهرها و نقاط مختلف تگزاس را برای زندگی، تحصیل، خرید خانه، سرمایه گذاری روی ملک و استخدام در شرکت‌ها انتخاب می‌کنند.
 

خرید خانه در تگزاس


مهاجرت به تگزاس می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و رضایت‌بخش باشد. در این ایالت، افراد از جوامع متنوع حضور دارند و همچنین ماجراجویی‌های بسیاری برای انجام در شهرهای پر جنب و جوش دارند. به همین خاطر، اصلا فرقی نمی‌کند که به زندگی در شهری بزرگ مانند هیوستون یا دالاس فکر کنید، بخواهید در شهری با فرهنگ‌های عجیب مانند آستین زندگی کنید، یا شهرهای ساحلی آرام در امتداد خلیج مکزیک را برای زندگی انتخاب کنید. تگزاس نه تنها یکی از ایالت‌های در حال رشد در آمریکا است، بلکه دومین ایالت بزرگ از نظر جمعیت و مساحت نیز می‌باشد. تگزاس با مکزیک و خلیج مکزیک در جنوب مرکزی این کشور هم مرز است.
تگزاس مکانی دلپذیر و دوستانه برای زندگی، با اقتصاد قوی و فرصت‌های فراوان برای کار و بازی است. خرید خانه نیز در این ایالت بسیار مقرون به صرفه است. شما انتخاب‌های مختلفی برای خرید خانه و سرمایه گذاری مسکن در تگزاس دارید، مشاوران املاک آمریکا در کنار شما هستند که با توجه به انتظاری که از خانه دارید به شما کمک کنند بهترین گزینه را انتخاب کنید.
 

چگونگی خرید خانه در تگزاس

 
Figure 2چگونگی خرید خانه در تگزاس
 
تگزاس، دومین ایالت بزرگ آمریکا از نظر مساحت و جمعیت است. مطمئنا در چنین ایالت بزرگی، کارهای بسیاری برای انجام دادن و تجربه کردن خواهید. به این معنا که برای همه با تمام تفاوت‌های فرهنگی، سرگرمی‌ای در این ایالت وجود دارد. چه قصد اجاره آپارتمان در سن آنتونیو یا زندگی در دالاس را داشته باشید، در تگزاس می‌توانید مزایای بسیاری را به‌دست آورید.
مسلما برای خرید خانه در این ایالت، به عنوان اولین قدم باید سراغ مشاور املاک در تگزاس بروید تا بتوانید از راهنمایی‌های او در این زمینه استفاده کنید. برای خرید ملک در این ایالت باید مراحلی را پشت سر بگذارید. در صورتی که از این مراحل اطلاع نداشته باشید و یکی را جا بیندازید، مطمئنا به مشکل برخواهید خورد. این مراحل عبارت‌اند از:
   - مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک در تگزاس
   - مرحله دوم: مشخص کردن حدود بودجه برای خرید خانه
   - مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
   - مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر
   - مرحله پنجم: اقدام برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)
   - مرحله ششم: مذاکره با فروشنده و توافق بر سر قیمت
   - مرحله هفتم: عقد قرارداد با مفاد حقوقی و مالی دقیق (به همراه پیش پرداخت)
   - مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک
   - مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)
   - مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه
 

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در تگزاس


بازار املاک و مستغلات تگزاس متنوع است و گزینه‌های بسیاری برای خرید ملک در این ایالت وجود دارد که البته قیمت‌های متنوعی نیز دارند. تگزاس و هزینه زندگی در آن، نسبتا پایین‌تر از بسیاری از ایالت‌ها است و همین موضوع خرید خانه در این ایالت را نیز به گزینه‌ای مقرون به صرفه تبدیل کرده است.
متوسط قیمت خانه در تگزاس در سال 2022 رقم 312200  دلار بود که 17.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. با این حال، برخی مناطق در این ایالت قیمت بالاتری داشتند و بازار ملک در آنها، بازار بسیار رقابتی است.
شهرهایی مانند هیوستون، دالاس و آستین از جمله شهرهای مهم تگزاس به‌شمار می‌آیند و گزینه‌های مختلفی برای خرید خانه دارند. هیوستون و دالاس رشد شغلی بالایی داشته‌اند و نسبت به دیگر شهرها در آمریکا، هزینه زندگی در این شهرها پایین‌تر است. از سوی دیگر، آستین در سال‌های اخیر شاهد رشد انفجاری بوده است، زیرا تقاضای بالا باعث افزایش قیمت خانه در بسیاری از محله‌های این شهر شده است.
با اینکه نرخ مالیات بر دارایی ممکن است در این ایالت بالا باشد، اما با این حال نرخ املاک و مستغلات در تگزاس هنوز هم نسبت به ایالت‌های دیگر مقرون به صرفه به‌شمار می‌آید. از آنجایی که ایالت محصور در خشکی است و هنوز مقدار زیادی زمین برای ساخت و ساز در آن وجود دارد، اما باز هم هستند افرادی که به دلیل قیمت پایین خانه، این ایالت را برای زندگی انتخاب کنند. میانگین قیمت فعلی خانه در تگزاس 252422 دلار است و هنوز ارزان‌تر از میانگین ملی آمریکا یعنی 374.500 دلار است. بسته به نوع ملک و شهری که تصمیم دارید در آن زندگی کنید، این امکان برای ما فراهم است که خانه‌ای مطابق با بودجه‌ای که دارید در این ایالت پیدا کنید.
 

بهترین شهرهای تگزاس برای زندگی

 
Figure 3بهترین محله‌های تگزاس برای زندگی
 
تگزاس به دلایل مختلفی به انتخاب خانواده‌ها و بازنشستگان تبدیل شده است. برخی از دلایل انتخاب این ایالت برای زندگی شامل آب و هوای گرم، عدم مالیات بر درآمد و فرصت‌های شغلی فراوان می‌شود.
اگر می‌پرسید بهترین مکان‌ها برای زندگی در تگزاس کجا هستند، در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم. این شهرها با جمع‌آوری داده‌ها در مورد عوامل کلیدی مانند میانگین قیمت خانه، درآمد سرانه شخصی و نرخ بیکاری و جرم و جنایت، تجزیه و تحلیل شده‌اند.
   - Brownsville
   - Amarillo
   - El Paso
   - Corpus Christi
   - San Antonio
   - College Station
   - Fort Worth
   - Houston
   - Austin

با راهنمایی یک مشاور املاک حرفه‌ای در تگزاس می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، خانه‌ای در یکی از بهترین محله‌های این ایالت برای خود دست و پا کنید.
منبع: www.IranianRealtor.org
 


کد مطلب: 72146

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/72146/خرید-فروش-خانه-تگزاس-مشاور-املاک-ایرانی

ايتنا
  https://www.itna.ir