کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایرانیان لس آنجلس و زندگی در این شهر

14 اسفند 1401 ساعت 0:20

اگر قصد اقامت در شهر لس آنجلس را دارید، بهترین گزینه‌ها پیش روی شما است. با کمک گرفتن از مشاور املاک ایرانی باتجربه، خرید مطمئن و مقرون به صرفه را در این شهر شگفت‌انگیز تجربه خواهید کرد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بنا به گزارش IranianRealtor.org، شهر لس آنجلس در جنوب کالیفرنیا واقع و به یکی از شهرهای مهم آمریکا تبدیل شده است. لس آنجلس با جمعیت فعلی تقریبا 4 میلیون نفر، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در کالیفرنیا است. مردمی از سراسر آمریکا و جهان در این شهر زندگی می‌کنند و تنوع فرهنگی به وجود آورده‌اند. آنها با امید به تحقق رویاهای خود به لس آنجلس آمده‌اند. این شهر، آب و هوای بسیار عالی‌ای دارد و همچنین یکی از شهرهای پرجنب‌وجوش با سرگرمی‌های بسیار به‌شمار می‌آید.
زندگی در لس آنجلس که به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای آمریکا شناخته می‌شود، به معنای تلاش زیاد و هرگز تسلیم نشدن است. اگر قصد مهاجرت به "شهر فرشتگان" را دارید، باید ابتدا چیزهایی از جمله بهترین مکان‌ها برای زندگی و خرید خانه را بدانید.
 

خرید خانه در لس آنجلس


در حالی که زندگی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ممکن است مزایا و معایب خود را داشته باشد، اما آب و هوا و فرصت‌های شغلیِ عالی، انتخاب این شهر برای زندگی را به یک حرکت هوشمندانه تبدیل کرده است. شهرت لس آنجلس به عنوان یک شهر، میزان پایین و قابل توجه جرم و جنایت در مقایسه با شهرهای بزرگ مشابه در آمریکا است. علاوه بر این، خرید خانه و سرمایه گذاری روی ملک در این شهر نیز بسیار عالی است. اما خوب است بدانید، که قبل از هر اقدامی باید با متخصصان املاکِ آگاه و با تجربه تماس بگیرید تا به شما کمک و شما را در فرآیند خرید خانه راهنمایی کنند.
ایرانیان لس آنجلس یکی از بزرگترین جامعه افراد مهاجر در لس آنجلس را به وجود آورده‌اند و همین موضوع باعث شده که مشاوران املاک ایرانی و خبره‌ای نیز در این منطقه وجود داشته باشد. با کمک مشاوران املاک ایرانی، می‌توانید به این موضوع پی ببرید که کدام محله‌ها برای شما بهترین هستند و از چه مناطقی باید اجتناب کنید. اگر با آنها مشورت کنید، می‌توانید در بهترین مناطق شهر لس آنجلس خانه رویایی‌تان را پیدا و خریداری کنید.
 

چگونگی خرید خانه در لس آنجلس

 
Figure 2چگونگی خرید خانه در لس آنجلس
 
خرید خانه می‌تواند یک کار واقعاً دلهره‌آور باشد. در لس آنجلس، جایی که قیمت ملک در آن بسیار بالاست و همچنان در حال افزایش است، نیاز است که بسیاری از افراد تمام پس‌انداز زندگی‌شان را صرف خرید خانه کنند، خریدی که می‌تواند به مهم‌ترین سرمایه گذاری آنها در زندگی تبدیل شود.
برای بسیاری از خریداران، به‌ویژه آن‌هایی که قبلاً هرگز ملکی نداشته‌اند، قیمت انواع ملک در این شهر تنها مانع آنها برای خرید نیست. عدم آگاهی آنها از نحوه خرید خانه، دریافت وام و پیشنهاد دادن به فروشنده نیز، می‌تواند از جمله موانع آنها برای خرید باشند.
مراحلی که در زیر نام می‌بریم، تمام کارهایی هستند که شما باید گام به گام انجام دهید تا بتوانید خرید موفقی در لس آنجلس داشته باشید:
   - مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک حرفه‌ای در لس آنجلس
   - مرحله دوم: تعیین محدوده بودجه مد نظر برای خرید خانه
   - مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
   - مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر
   - مرحله پنجم: انجام اقدامات لازم برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)
   - مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت خانه
   - مرحله هفتم: عقد قرارداد با رعایت تمام نکات خرید خانه (به همراه پیش پرداخت)
   - مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک
   - مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)
   - مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه
 

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در لس آنجلس


میانگین قیمت آپارتمان در لس آنجلس 650,000 دلار برای یک خانه تک خانواده و 530,000 دلار برای کاندو است. میانگین قیمت درخواستی هر فوت مربع در ماه نوامبر 440 دلار بود، به این معنی که یک خانه معمولی با مساحت حدود 2000 فوت مربع در حدود 880000 دلار به فروش می‌رسد.
اما قیمت‌ها بسیار وابسته به محله است. در برخی از بخش‌های لس آنجلس، هزینه خرید خانه می‌تواند بسیار فراتر برود. اما این شانس را دارید تا در دیگر محله‌ها یک خانه ییلاقی کوچک خریداری و داشته باشید.
هزینه خرید خانه در لس آنجلس به طور پیوسته در حال افزایش است و خانه‌ها اکنون گران‌تر از سال‌هایی هستند که کشور آمریکا با رکود بزرگ اقتصادی بزرگ مواجه بود. کارشناسان املاک و مستغلات عوامل مختلفی را در بالا رفتن قیمت خانه در لس آنجلس دخیل می‌دانند، از جمله افزایش محبوبیت این منطقه در میان خریداران و کمبود ساخت و سازهای جدید برای برآوردن تقاضای خریداران.
 

بهترین محله‌های لس آنجلس برای زندگی

 
Figure 3بهترین محله‌های لس آنجلس برای زندگی
 
لس آنجلس بسیار بزرگتر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می‌کنند. اگرچه تصور بسیاری از لس آنجلس تنها همان منطقه هالیوود می‌شود، اما هالیوود تنها بخش کوچکی از لس آنجلس است. در حالی که این شهر ساحلی بدون شک مکان گرانی برای زندگی است، اما با این حال محله‌های ارزانی نیز در این شهر وجود دارد که مزایای بسیاری برای خریداران خانه دارند.
علاوه بر این، کسانی که از امکانات مالی بیشتری برخوردار هستند، این امکان را دارند که محله‌های متعددی را برای زندگی انتخاب کنند که نه تنها زیبا هستند، بلکه تمام امکانات لازم برای زندگی مانند مدارس شگفت‌انگیز تا زندگی‌های شبانه را دارند. یکی از بهترین چیزها در مورد زندگی در لس آنجلس این است که افراد با هر شخصیتی می‌توانند محله دلخواه خود برای زندگی را پیدا کنند. چه به دنبال یک محله آرام در دره و چه به دنبال یک عمارت خیره کننده در نزدیکی اقیانوس در پاسیفیک پالیسیدز باشید، لس آنجلس گزینه‌های زیادی برای شما خواهد داشت. بهترین محله‌های لس آنجلس برای خرید خانه عبارت‌اند از:
   - Pasadena
   - Marina del Rey
   - Brentwood
   - Woodland Hills
   - Mar Vista
   - La Cañada Flintridge
   - Studio City
   - Burbank
   - The Pacific Palisades
   - Valley Village
   - Highland Park
   - Santa Monica

اگر قصد اقامت در شهر لس آنجلس را دارید، بهترین گزینه‌ها پیش روی شما است. با کمک گرفتن از مشاور املاک ایرانی باتجربه، خرید مطمئن و مقرون به صرفه را در این شهر شگفت‌انگیز تجربه خواهید کرد.
منبع: www.iranianexchange.com
 


کد مطلب: 72145

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/72145/ایرانیان-لس-آنجلس-زندگی-این-شهر

ايتنا
  https://www.itna.ir