۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

قبل از سفارش هولوگرام محتوای زیر را بخوانید

برای آن که بتوانید هولوگرام‌ها را چاپ کنید، لازم است تا حتما مراحل چاپ این نوع از هولوگرام‌ها را به خوبی بدانید و سپس آن‌ها را به درستی و پشت سر هم انجام دهید.
قبل از سفارش هولوگرام محتوای زیر را بخوانید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



معمولا در چاپ لیبل لازم است تا به چند نکته مهم توجه شود. اولین نکته مهم آن است که لیبل‌ها و انواع هولوگرام چه کاربرد و کارایی می‌تواند برای شما داشته باشد. زمانی که متوجه این موضوع شوید، می‌توانید این نکته را نیز به خوبی دریابید که چگونه باید یک لیبل را طراحی کنید و یا زمانی که یک هولوگرام یا لیبل را طراحی کردید، چگونه باید از آن استفاده کنید. در ادامه هم درخصوص کاربردهای مربوط به انواع لیبل‌ها و انواع هولوگرام آماده صحبت خواهیم کرد و هم توضیح مختصری در‌خصوص نحوه چاپ لیبل‌ها و هولوگرام‌ها خواهیم داد.

مراحل چاپ هولوگرام
برای آن که بتوانید هولوگرام‌ها را چاپ کنید، لازم است تا حتما مراحل چاپ این نوع از هولوگرام‌ها را به خوبی بدانید و سپس آن‌ها را به درستی و پشت سر هم انجام دهید. زمانی که این مراحل را به شکل درستی انجام دهید، متوجه می‌شوید که چاپ کردن هولوگرام‌ها آنقدر هم که افراد دیگر فکر می‌کنند، سخت و مشکل نیست.

سفارش دهی و سفارش گیری
اولین مرحله آن است که مشتری با انواع هولوگرام‌ها آشنا شود و بداند که دقیقا کدام نوع از این لیبل‌ها می‌تواند گزینه بهتری برای او به حساب بیاید. زمانی که این موضوع را متوجه شود، می‌تواند به شکل راحت‌تری سفارش خودش را ثبت کند و به همین دلیل نیز می‌توانیم بگوییم که این مرحله یکی از مراحل اصلی است که باید به دقت رعایت شود.

چاپ و تولید
مرحله دوم مربوط به زمانی است که سفارش هولوگرام مشتری ما نهایی شده است و او دقیقا می‌داند که چه نوع هولوگرامی لازم دارد و همچنین متن‌های مناسب برای درج بر روی هولوگرامش را نیز انتخاب کرده است. در چنین زمانی لازم است بدانید که معمولا هولوگرام‌ها با توجه به نوعی که دارند، دارای پروسه‌های زمانی مختلفی نیز هستند. به همین دلیل باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برای چاپ کردن هر کدام از لیبل‌ها لازم است تا چند روز زمان صرف شود.

ارسال برای مشتری
مرحله آخر مربوط به ارسال کار برای مشتریان می‌شود. این نوع از لیبل‌ها باید به دقت و به طور کامل بسته بندی شوند و سپس برای مشتریان ارسال گردند. هولوگرام‌ها در واقع برچسب‌هایی هستند که در عین مقاوم بودن بسیار حساس می‌باشند و لازم است که به طور حتم از آن‌ها در زمان ارسال برای مشتریان به خوبی محافظت شود.
یک نکته مهم که هم در پروسه چاپ هولوگرام اهمیت دارد و هم در زمان ارسال آن می‌تواند تاثیرگذار باشد، مدت زمانی است که برای چاپ کردن این لیبل‌ها نیاز است. به طور کلی برای چاپ کردن هولوگرام‌ها به تعداد 10 هزار عدد، می‌تواند 25 روز زمان الی یک ماه زمان نیاز داشته باشد.
 


انواع هولوگرام‌ها
هولوگرام‌ها و لیبل‌ها دارای چندین نوع مختلف هستند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. این نوع از لیبل‌ها برای محصولات مختلفی می‌توانند استفاده شوند. چند مدل مختلف و رایج از این هولوگرام‌ها شامل لیبل‌های دو بعدی، لیبل‌های سه بعدی، لیبل‌های ماتریکسی، لیبل‌های اورجینال، لیبل‌های فلیپ فلاپ، لیبل‌های طرح مخفی و... می‌شوند.

لیبل‌های طرح مخفی
هولوگرام‌های طرح مخفی دارای کد و شناسه‌ای هستند که به ورت مخفی در هولوگرام درج شده است و به همین سبب نیز نمی‌توانید با چشم غیر مسلح آن را تشخیص دهید. برای دیدن این نوع از کدها به اشعه لیزر و یا اشعه فرابنفش نیاز دارید. معمولا نیز این نوع از لیبل‌ها را برای محصولاتی بسیار با ارزش استفاده می‌کنند.

لیبل‌های عمومی
مدل دوم لیبل‌ها با نام لیبل‌های عمومی شناخته می‌شود. این موارد در حقیقت صرفا دارای نام original بوده و هیچ شناسه و کد دیگری بر روی آن وجود ندارد.

لیبل‌های دو بعدی
لیبل‌ها یا همان هولوگرام‌های دو بعدی دارای طرح خاصی هستند که اگر آن‌ها از زاویه‌های مختلف نگاه کنید، متوجه حالت رنگین کمانی آن‌ها می‌شوید. این نوع از هولوگرام‌ها معمولا دارای چند متن هستند که به صورت لایه به لایه بر روی هم چاپ شده‌اند.

لیبل‌های سه بعدی
مورد بعدی درخصوص لیبل‌های سه بعدی است. این نوع از لیبل‌ها معمولا دارای دو بخش عمق و رنگ هستند. بخش عمق و رنگ سبب می‌شود که لیبل‌های مورد نظر ما حالت سه بعدی پیدا کنند و بتوانید به شکل ساده‌تری آن‌ها را تشخیص دهید.
 

لیبل‌های فلیپ فلاپ
این نوع از لیبل‌ها معمولا برای برندهای بسیار بزرگی ساخته می‌شوند که باید امنیت بسیار بالایی نیز داشته باشند. لیبل‌های فلیپ فلاپ به شکلی طراحی شده‌اند که با تغییر پیدا کردن زاویه دید شما تصاویر قبلی محو شده و تصاویر جدیدی را می‌بینید.

جمع بندی
درخصوص کاربردهای مربوط به چاپ لیبل و هولوگرام با توجه به هزینه و قیمت هولوگرام همچنین کاربردهایی که می‌توانید در‌خصوص انواع برچسب‌هایی از این نوع متوجه شوید، صحبت کردیم و اطلاعاتی جامع و کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دادیم. فراموش نکنید که این نوع از لیبل‌ها می‌توانند نشان دهند که محصول شما کاملا با ارزش بوده و از جمله اجناس با کیفیت و گران قیمت به حساب می‌آید. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم تا درخصوص تهیه کردن این نوع از لیبل‌ها حتما دقت لازم را نشان دهید و سعی کنید که به بهترین شکل ممکن نسبت به تهیه این لیبل‌ها اقدام نمایید.
 
برگرفته از وب سایت https://www.iran-hologram.com
 
کد مطلب: 72119
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام