۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴

آغاز فروش سیمکارت‌های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

همراه اول در استقبال از بهار طبیعت، فروش سیمکارت‌های دائمی و اعتباری با هدایای ویژه 1.5 تا 2 میلیون تومانی در قالب اعتبار دیجیتال را آغاز کرد.
آغاز فروش سیمکارت‌های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آخرین روزهای سال 1401 طرح ویژه فروش سیمکارت های دائمی و اعتباری با «هدایای دیجیتالی» را اجرا می کند تا علاقه مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز 1402 بروند.
 
در این طرح ویژه به تمامی خریداران سیمکارت دائمی هدیه ویژه 2 میلیون تومانی و سیمکارت اعتباری هدیه ویژه 1.5 میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال ارائه می شود.
 
این هدیه شامل اعتبار یا تخفیف های ویژه برای استفاده از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در حوزه های سفر و گردشگری (توریسم)، تفریح و سرگرمی، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی، دوره های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می شود.
 
مشترکان پس از خرید سیمکارت جدید در بازه زمانی 9 تا 28 اسفند 1401 و فعالسازی آن، می توانند برای دریافت هدیه خود وارد اپلیکیشن «همراه من» شده و سپس به بخش «خدمات» و «خدمات زندگی دیجیتال» بروند. 
 
در بخش مذکور کدهای اعتبار یا تخفیف اختصاصی برای هر یک از اپلیکیشن ها و پلتفرم های دیجیتالی حاضر در این طرح به متقاضی ارائه می شود که می توان کدهای مذکور را در اپلیکیشن موردنظر وارد و برای ثبت سفارش یا دریافت خدمات اقدام کرد.
 
گفتنی است، متقاضیان بهره مندی از این هدایای ویژه دیجیتال، همزمان با خرید سیمکارت جدید، بسته های معمول هدیه مکالمه و اینترنت نیز که به هر مشترک جدیدی تعلق می گیرد، برای آنان فعال می شود که مشاهده جزئیات بسته های هدیه از طریق سایت فروشگاه همراه اول امکانپذیر است.
کد مطلب: 72090
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام