۱
plusresetminus
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

مزایای خرید بک لینک دائمی

مزایای خرید بک لینک چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا کم هزینه ترین روش بهبود رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو را بشناسید.
مزایای خرید بک لینک دائمی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آیا میدانید بک لینک ها چه هستند؟ و کدام نوع از آنها ایمن هستند؟ معتبرترین وب سایت برای خرید بک لینک امن کدام است؟ وقتی از یک سایتی به سایت شما لینک زده شود، به آن بک لینک گفته میشود. بک لینک ایمن به لینکی گفته میشود که بصورت دستی ایجاد شود و از هیچگونه رباتی استفاده نشود، در سایت های معتبر و باکیفیت لینکسازی انجام شود و از انکر تکست صحیح استفاده شود. بک لینک ها در سئو SEO بسیار مهم هستند بطوریکه اگر سایت شما کمی رقابتی باشد، بدون لینک خوب، کسب رتبه نخست تقریبا غیرممکن است.
 

مزایای خرید بک لینک


اگر فکر میکنید که به بک لینک نیازی ندارید و از طریق موارد دیگری مثل محتوا میتوانید به رتبه خوبی برسید، اگر سایت شما کمی رقابتی باشد، بدون شک نمیتوانید بدون بک لینک به صفحه ی اول گوگل برسید. بک لینک ها به سایت شما اعتبار و قدرت میبخشند که باعث ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو میشود. از مزایای بک لینک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 

خرید بک لینک دائمی به صرفه است


با خرید بک لینک دائمی از سئو طلوع و مشاوره رایگان میتوانید با کمترین هزینه به رتبه برتر در موتورهای جستجو برسید. بک لینک دائمی بسیار بهتر و به صرفه تر از بک لینک اعتباری می باشید. پس اگر نیاز به ارتقای کلمات کلیدی خود در موتورهای جستجو با کمترین هزینه را دارید، خرید بک لینک دائمی، بهترین روش برای انجام این کار می باشد.
 

افزایش ترافیک وب سایت


بک لینک ها ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و ترافیک بیشتر به معنی جذب مشتریان جدید و سود بیشتر از وب سایت. بک لینک ها از طریق ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو و کاربرانی که لینک سایت شما در سایتی که برای شما لینک زده شده میبینند و وارد سایت شما میشوند و از خدمات و محصولات سایت شما استفاده میکنند.
 

ایندکس سریع صفحات سایت


بک لینک ها به سایت شما کمک میکنند تا ربات های موتورهای جستجو همیشه در سایت شما باشند و در صورت اضافه کردن مقاله، محصول یا صفحه ای، سریع آنهارو ایندکس کند.
 

افزایش دامین آتوریتی


بهترین روش برای افزایش دامین آتوریتی وب سایت، بک لینک های دائمی هستند و هرچقدر دامین آتوریتی وب سایت شما زیاد باشد، یعنی سایت شما امتیاز خوبی دارد و قدرتمند میباشد که برای گرفتن رتبه های نخست، ایندکس سریع صفحات جدید، رتبه گرفتن خوب برای مقالات و محصولات قبل از سئو سایت آن محصول یا صفحه.
 

آیا خرید بک لینک خطرناک است؟


امن بودن بک لینک به نحوه ساخت آن بستگی دارد. اگر شما لینک های خود را با ربات ایجاد کنید، بدون شک امن نیست چراکه ربات های لینکسازی از خیلی وقت پیش برای گوگل شناسایی شده اند و جز ضرر هیچ سودی برای سایت ندارند. بک لینک امن باید توسط تیم حرفه ای لینکسازی بصورت دستی (عدم استفاده از ربات)، دائمی و از سایت های باکیفیت باشد.
تیم لینکسازی سئو طلوع تمامی بک لینک هایی که برای مشتریان ایجاد میکنند بصورت دائمی و دستی می باشد که با رعایت کردن انکرهای صحیح و لینکسازی در وب سایت های باکیفیت و با بهترین قیمت و کیفیت باعث ارتقای کلمه کلیدی و دامین و پیج آتوریتی وب سایت شما می شود.
اگر لینکسازی بصورت طبیعی باشد، هیچ بروزرسانی گوگل نمیتواند آن را شناسایی کند. خیلی از افراد برای سریع ایندکس شدن بک لینک ها، در لایه دوم از ربات استفاده میکنند که باعث ایندکس شدن حجم زیاد بک لینک های لایه اول میشود که این کار باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو در زمان سریعی میشود ولی خیلی زود رتبه خود را از دست میدهد.
لینکسازی باید بصورت طبیعی باشد همچنین ایندکس شدن بک لینک باید بصورت طبیعی باشد، یعنی وقتی لینکی ایجاد شد باید خود به خود ایندکس شود نه اینکه برای ایندکس سریع آن، از ربات استفاده کرد.
 

نکات بسیار مهم خرید بک لینک


اگر قصد خرید بک لینک دارید، حتما این موارد را رعایت بکنید که بهترین نتیجه را از خرید بک لینک بگیرید:
 

بک لینک دائمی بجای بک لینک اعتباری


 وقتی از سایتی اقدام به خرید بک لینک اعتباری میکنید، باید همیشه آن را تمدید کنید چون در غیراینصورت حذف خواهند شد و حذف شدن بک لینک آن هم با تعداد زیاد یعنی از دست رفتن رتبه سایت. حتی اگر سایتی بصورت رایگان برای شما از همه صفحاتش لینک بدهد، اجازه ندهید چون گوگل میداند که هیچ لزومی ندارد یک سایت دیگری از همه صفحاتش به سایت شما لینک بدهد اگر اینطور است یعنی شما بک لینک خریداری کردید که گوگل با آن مخالف است.
 

لینکسازی را تعطیل نکنید


اگر کلمه ی شما در صفحه پنج، چهار، سه یا دو گوگل است، به بک لینک زیادی نیاز دارید تا برسید به صفحه اول. وقتی به صفحه اول و لینک یک الی 3 رسیدید، بازهم به بک لینک نیاز دارید ولی به تعداد کم تا رتبه خود را حفظ کنید. زمانیکه به لینک 1 در صفحه 1 گوگل رسیدید، لینکسازی خود را تعطیل کنید، بدون شک رقبای شما جایگاه شما را میگیرند.
 

ریپورتاژ و بک لینک در کنار هم


فکر نکنید که فقط با ریپورتاژ یا فقط بک لینک میتوانید به رتبه نخست برسید، رتبه نخست نیازمنده ریپورتاژ و بک لینک در کنارهم هستند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، اگر در صفحات عقب هستید، به بک لینک و ریپورتاژ زیادی نیاز دارید و وقتی به رتبه نخست رسیدید، به بک لینک و ریپورتاژ کمی نیاز دارید.

 
کد مطلب: 72077
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام