۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی مایکروسافت لغو شد

ایتنا - ​​​​​​​مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ‌های نامناسب توسط آن جلوگیری کند، اما پس از چند روز تصمیم خود را تغییر داد.
محدودیت ابزار چت هوش مصنوعی مایکروسافت لغو شد


مایکروسافت می‌گوید چت‌های طولانی‌تر را ممکن می‌کند و این کار را با گسترش چت‌ها به شش نوبت در هر جلسه (از پنج نوبت) و ۶۰ چت در روز (از ۵۰ چت) شروع می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، این شرکت افزوده سقف روزانه تعداد چت ها به زودی به ۱۰۰ چت افزایش می‌یابد و جستجوهای منظم دیگر در این مجموعه منظور نمی‌شوند. مایکروسافت امیدوار است بدین شیوه با ممکن شدن مکالمات طولانی مشکلات زیادی ایجاد نشود. در واقع این شرکت در تلاش است بازگشت "مسئولانه" به گپ‌های طولانی با هوش مصنوعی را ممکن کند.

این غول فناوری همچنین در حال رفع این نگرانی است که هوش مصنوعی بینگ ممکن است در پاسخ‌ها بیش از حد پر حرفی کند. یک آزمون آتی در بینگ به شما امکان می‌دهد لحنی را انتخاب کنید که "دقیق" (یعنی پاسخ‌های کوتاه‌تر و دقیق‌تر)، "خلاقانه" (طولانی‌تر) یا "متعادل" باشد. بنابراین اگر فقط به حقایق علاقه مند هستید، لازم نیست برای دریافت آنها متن زیادی را مرور کنید.

مایکروسافت قبلاً گفته بود پیش‌بینی نمی‌کرد کاربران از چت‌های طولانی‌تر Bing AI به عنوان سرگرمی و ابزاری برای شیطنت استفاده کنند و برخی محدودیت‌ها تلاشی برای ایجاد تعادل و مفید کردن گفتگو با هوش مصنوعی است.
کد مطلب: 72015
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام