کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات: اینترنت مشکلی ندارد، مشکل از فیلترشکن‌هاست!

19 بهمن 1401 ساعت 13:12

ایتنا - زارع پور خطاب به خبرنگار: شما تیترهای جنجالی می‌زنید، یک چیز می گوییم و یک چیز دیگر می‌زنید؛ دنبال حاشیه هستید خلاصه!


جماران نوشت: وزیر ارتباطات هر دو سؤال خبرنگار ما در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات برای رفع کندی اینترنت و همچنین رفع فیلتر پلتفرم های خارجی را بدون پاسخ گذاشت.

عیسی زارع پور در حاشیه تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان های امام خمینی(س)، در پاسخ به سؤال خبرنگار جماران درباره اقدامات وزارت ارتباطات برای رفع کندی اینترنت، ابتدا بیان کرد که بعدا مصاحبه می کنیم اما سپس بدون اشاره به مصداق، مدعی شد: شما تیترهای جنجالی می زنید؛ یک چیز می گوییم و یک چیز دیگر می زنید. دنبال حاشیه هستید خلاصه!
وزیر ارتباطات تأکید کرد: ما کندی اینترنت نداریم و بارها گفته‌ام که مشکل فیلترشکن است.

جالب‌تر این که جناب وزیر که چند لحظه پیش خبرنگار جماران را متهم به انتخاب تیترهای جنجالی کرده بود، در پاسخ به سؤال دوم همین خبرنگار در خصوص رفع فیلتر پلتفرم های خارجی، اظهار داشت: من نمی شناسم شما را. اصلا نمی دانم از کجایی برادر من؟!

آقای وزیر اگر ما را نمی‌شناسید بر چه اساسی ادعا می‌کنید تیترهای جنجالی می‌زنیم؟! اصلا مگر باید یک مقام مسئول سابقه آشنایی با خبرنگاری را داشته باشد تا به سئوال او پاسخگو باشد؟

      در این باره بخوانید:
      - زارع پور: اختلال اینترنت جزئی است!
      - وزیر توجیه


 


کد مطلب: 71865

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71865/وزیر-ارتباطات-اینترنت-مشکلی-ندارد-مشکل-فیلترشکن-هاست

ايتنا
  https://www.itna.ir