کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یکی از رموز قدرتمند موفقیت را بشنو

17 بهمن 1401 ساعت 15:00

یکی از رموز موفقیت این است که برای همیشه در ذهن خود کلمه «نمی‌دانم» را به «هنوز نمی‌دانم» تغییر دهید، این گونه صحبت با خود شما را قدرتمندتر خواهد کرد و شما را سریعتر به سوی موفقیت سوق خواهد داد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یکی از رموز موفقیت این است که برای همیشه در ذهن خود کلمه «نمی‌دانم» را به «هنوز نمی‌دانم» تغییر دهید، این گونه صحبت با خود شما را قدرتمندتر خواهد کرد و شما را سریعتر به سوی موفقیت سوق خواهد داد. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.
 

سرامیک دیوار تراس


عده ای برای سهولت رفت و آمد از سرامیک دیوار تراس در دیوار راه پله استفاده می کنند زیرا دارای وزن سبکی می باشد و در اثر تردد بیش از اندازه به زودی تخریب نمی شود. این محصول طرح بدون لعاب را که سطحی کدر دارد برای این فضای خانه استفاده می کنند زیرا مانع از زمین خوردن افراد هنگام راه رفتن روی آن ها می شود.

همچنین دیرتر آلوده می شود و افراد در شستشو دچار مشکل نمی شوند. این محصول به راحتی قابل نصب در کنار یکدیگر می باشد و نیاز به تعداد بالای نیروی انسانی نمی باشد که برخی افراد ترجیح می دهند با چسب مخصوص به کف و دیوار بچسبانند و همچنین در وقت خود صرفه جویی کنند.

پیمانکاران برای ساخت منازل مسکونی و جلوگیری از یکنواخت بودن سرامیک حاشیه دیوار را متفاوت از فضای داخل آن انتخاب می کنند. این محصول از بافت محکمی تشکیل شده است و به راحتی از هم جدا نمی شود مگر در مواقع حوادث ناگوار طبیعی مانند زلزله که فشار وارد بر آن بسیار زیاد می باشد.

این محصول دارای سطحی براق می باشد و گرد و غبار را به خود کمتر جذب می کند و در هنگام پاک کردن نیازی به مواد شوینده قوی نمی باشد و تنها با دستمال جادویی نم شده می توان تمام آلودگی ها را از روی آن تمیز کرد.

 

کاشی استخری دوغابی


حتما در هنگام خرید کاشی استخری دوغابی به نکات زیر توجه نمایید:
به صورت جدی به کیفیت جنس محصول دقت نمایید زیرا محصول با کیفیت پایین کارایی و ماندگاری کمی دارد و در مدت زمان کمی خراب شده و نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.
حتما ابعاد استخر را داشته باشید تا بر اساس آن متراژ مورد نیاز را تهیه نمایید.
به لعاب کار شده روی محصول توجه نمایید زیرا این لعاب جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرما می باشد و جنس آن در میزان ماندگاری محصول تاثیر به سزایی دارد.
به ترکیب رنگ های مورد استفاده باید دقت نمایید تا زیبایی کار افزایش یابد.
 

سرامیک طرح فرش


کاشی ‌های سرامیکی یک انتخاب کلاسیک برای کف ‌پوش هستند اما می‌توان از سرامیک طرح فرش روی دیوارها و پشت‌پاشی‌ها نیز استفاده کرد. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و سبک ها هستند که مطابق با هر سلیقه ای هستند.
• با کاشی و سرامیک و طرح فرش فضایی منحصر به فرد و شیک ایجاد کنید.
• با طیف گسترده ای از الگوها و اندازه ها، می توانید ظاهری منحصر به فرد برای خانه خود ایجاد کنید.
• کاشی ها بادوام هستند و به راحتی تمیز می شوند و برای مناطق پر رفت و آمد ایده آل هستند.
• فرش نرم و راحت است و برای اتاق خواب و اتاق نشیمن عالی است.
طرح کاشی و سرامیک و فرش راهی عالی برای اضافه کردن سبک و شخصیت به خانه شما است.

 


 


کد مطلب: 71834

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71834/یکی-رموز-قدرتمند-موفقیت-بشنو

ايتنا
  https://www.itna.ir