۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال ایرانسل برگزار شد

رویداد تخصصی «بازی‌های دیجیتال»، به همراه رویداد بازی‌سازی «گیم جم»، با معرفی سرویس «راویتو» ایرانسل برای فعالان حوزه گیم، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.
رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال ایرانسل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، با حضور مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل، دکتر فرزانه شریفی معاون پژوهش، پوریا مالکی فرد مدیر پژوهش و علیرضا گودرزی فراهانی معاون تنظیم گری و کسب و کار بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مدیران استودیوهای بازی‌سازی، توسعه‌دهندگان بازی‌های ملی، گیمرهای حرفه‌ای و فعالان حوزه بازی، صبح روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱، در محل آکادمی ایرانسل، واقع در ایستگاه نوآوری شریف آغاز شد و تا پایان روز جمعه ۱۴ بهمن ماه ادامه داشت.

معاون دیجیتال ایرانسل در این رویداد با توضیح نقش اپراتورها در صنعت بازی و حمایت‌های ایرانسل از این صنعت گفت: ایرانسل در حال حاضر بیشتر از هر زمانی تلاش می‌کند تا نقش مؤثری در این صنعت ایفا کرده و مانند بسیاری از اپراتورهای جهانی، با سرمایه گذاری یا ساخت محصول مرتبط، فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

مهندس صمدی همچنین با معرفی آخرین محصول مرتبط با صنعت بازی ایرانسل که راویتو نام دارد، به ویژگی‌های آن از جمله استفاده از مدل کسب و کار تسهیم درآمد از اینترنت مصرفی، اشاره کرد.

این رویداد با هدف بررسی زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور با نگاه به «تکنولوژی‌های تحول‌گرا و تأثیرگذار در حوزه گیم»، «بازی‌سازی»، «بررسی و تحلیل چالش های تنظیم گری و قانون گذاری»، «طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم»، «شبکه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌های فردی و تیمی در راستای هم‌افزایی»، «آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی»، «آموزش و یادگیری در گرایش‌های مختلف صنعت بازی»، «شناسایی فرصت‌های کسب و کار و اشتغال‌زایی»، «توسعه کسب و کارها و پلتفرم‌ها» و «بررسی گیم بین‌المللی و تکنولوژی‌های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم‌های داخلی» برگزار شد و شامل محورهایی از جمله «نقش فناوری‌های تحول‌گرا در دنیای گیم»، «تأثیر گیم بر پیشرفت فناوری» و «مهارت‌های طراحی و بازی‌سازی و کسب درآمد از گیم» بود.

در این رویداد چهار پنل تخصصی با عناوین «استودیوهای بازی»، «بازی سازان»، «قانون‌گذاری و حقوقی، تصمیم‌گیری‌ها، انتظار از بنیاد، کمیسیون و… » و «آینده صنعت گیم» نیز برگزار شد.

بازدید از نمایشگاه تجهیزات با حضور فعالان کسب‌ و کار صنعت گیم، رقابت تیمی و انفرادی گیمرها، با اهدای جایزه به نفرات برتر و اجرای رویداد «گیم جم» که بزرگترین رویداد بازی‌سازی ۴۸ ساعته است، از برنامه‌های جانبی رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال بود.
کد مطلب: 71825
برچسب ها: ایرانسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام