۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰

با آمادگی کامل وارد کسب و کار جدیدم شدم

شانس در واقع به هم پیوستن موقعیت و آمادگی است. عملکرد خوب نتیجه ی آمادگی کامل است که مراحل کسب آن اغلب از هفته ها، ماه ها و سال ها قبل آغاز می شود.
با آمادگی کامل وارد کسب و کار جدیدم شدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


شانس در واقع به هم پیوستن موقعیت و آمادگی است. عملکرد خوب نتیجه ی آمادگی کامل است که مراحل کسب آن اغلب از هفته ها، ماه ها و سال ها قبل آغاز می شود. در هر حوزه ای موفق ترین افراد آنهایی هستند که همواره در مقایسه با افراد نا موفق وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی برای انجام کار می کنند. آمادگی یعنی همان یادگیری مهارت ها و آموزش هایی که شما را برای شروع کسب و کار آماده می کند.

 

یخچال ویترینی زاگرس


یخچال ویترینی زاگرس، یخچال های صنعتی متنوع با برند های بسیار متفاوتی در سایت دیوار در شهر های مختلف کشور را شامل می شود.
یخچال ویترینی دیوار در واقع تمامی یخچال های صنعتی اعم از یخچال های نو و یا یخچال های دست دوم را شامل می شود.
برای استفاده از یخچال های صنعتی در سایت دیوار بهتر است بدانید که این سایت در گروه های مختلفی دسته بندی شده است و یخچال های صنعتی را در گروه مربوطه پیدا کنید و بر اساس شهر مورد نظر آگهی ها را دنبال کنید.
شرکت های مختلف تولید کننده ی این یخچال های صنعتی، که معمولا برند های شناخته شده ای نیستند محصولات خود را بر روی سایت دیوار قرار می دهند تا مخاطبان سایت دیوار آن ها را مشاهده کنند.

 

یخچال صنعتی جنرال الکتریک


یک قطعه ی مهم و تاثیر گذار در یخچال صنعتی جنرال الکتریک ترموستات نام دارد که فعالیت خود را با قطعه ی مرتبط دیگر تنظیم می کند؛ به گونه ای  که در ابتدا زمانی که ترموستات یخچال شروع به فعالیت می کند.
به صورت همزمان به کمپرسور دستور می دهد که اقدام به سرد کردن و خنک کردن فضای داخلی یخچال کند.
سپس در مرحله ی بعد پس از خنک شدن فضای داخلی و کم شدن دمای درون یخچال کمپرسور به صورت اتوماتیک وار خاموش می شود و اینجاست که فعالیت ترموستات آغاز می شود و این محدوده دمایی را ثابت نگه می دارد.
در واقع ترموستات کنترل کننده و تنظیم کننده فعالیت کمپرسور در یخچال می باشد و فعالیت این دو کاملا به یکدیگر مرتبط است.
 

یخچال نوشیدنی ایستکول


یخچال نوشیدنی ایستکول انواع مختلفی دارد و مطابق با سلیقه مشتری طراحی شده است و به عنوان مثال سرمایش یخچال نوشیدنی ثنا بسیار بالا است و درجه این یخچال قابل تغییر است. موتور آن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.
همچنین انتخاب رنگ بدنه و طراحی آن به سلیقه ی مشتری می باشد و می توانند با توجه به سلیقه خود طرح بدنه آن را سفارش دهد.
قیمت بسیار مناسب و در توان همه ی مشتری از ویژگی یخچال نوشیدنی توکار دیوار است تنوع درعرض این یخچال ها بسیار زیاد است و پاسخ گوی نیاز مشتری است جا به جایی و حمل این یخچال های ایستاده بسیار راحت است و زحمت زیادی نمی خواهد.
 

 
کد مطلب: 71822
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام