۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰

با ویژگی هایی که داشتم از خود یک فرد میلیاردر ساختم

اجازه ندهید که ترس از شکست بیشتر از هیجان پیروزی باشد. من با هیجانی که برای موفقیت و رسیدن به ثروت داشتم توانستم کسب و کاری پر رونق را در زمینه پلی کربنات ایجاد کرده و به موفقیت برسم.
با ویژگی هایی که داشتم از خود یک فرد میلیاردر ساختم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اجازه ندهید که ترس از شکست بیشتر از هیجان پیروزی باشد. من با هیجانی که برای موفقیت و رسیدن به ثروت داشتم توانستم کسب و کاری پر رونق را در زمینه پلی کربنات ایجاد کرده و به موفقیت برسم.

 

پلی کربنات 5میل


از آنجایی که پلی کربنات 5میل انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها برای مصارف خاصی کاربرد دارند، بهتر است قبل از خرید ورق پلی کربنات 5میل به نکات زیر توجه فرمایید.
ابتدا باید هدف و نتیجه ای را که با استفاده از این ورق ها به دنبال آن هستید مشخص کنید تا بتوانید از بین انواع مختلف ورق های پلی کربنات بهترین آن را انتخاب نمایید.
برای مثال ورق پلی کربنات با ضخامت 5میل یکی از پر مصرف ترین نوع این ورق ها در گلخانه ها و صنایع ساختمانی است چرا که با توجه به ضخامتش در اکثر موارد کابردی است.
فاکتور بعدی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید برند این محصولات است که در کیفیت های مختلف تولید می شوند و در نتیجه بر روی قیمت آن نیز تاثیر مستقیم می گذارد.

 

پلی کربنات ارزان


همانطور که گفته شد و می دانید، انواع مختلفی از این محصول موجود بوده که همین امر قیمت پلی کربنات ارزان را فارغ از ارزان بودن آن، متفاوت ساخته است.
از جمله مواردی که در تعیین قیمت این محصول دخیل هستند علاوه بر نوع، ضخامت و ویژگی های آن، نوسانات موجود در بازار است که بر روی قیمت نهایی محصول نیز تاثیر می گذارد
اما با توجه به تمام این موارد، قیمت هر متر مربع از این محصول را می توان چیزی در حدود 70 هزار تومان الی 1 میلیون تومان دانست.
شما برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز، با مشاورین ما در تماس بوده و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.

 


 

پلی کربنات آیدا


همانطور که گفته شد تنوع این محصول بسیار زیاد است و به همین دلیل با اختلاف قیمت زیاد پلی کربنات آیدا در بازار روبه رو خواهیم شد.
این تفاوت قیمت علاوه بر نوع محصول، ضخامت و ویژگی های محصول انتخابی، به نوسانات ارزی موجود در کشور نیز بستگی دارد.
با توجه به همه این موارد، قیمت هر متر مربع از این محصول را می توان چیزی در حدود 210 هزار تومان الی 500 هزار تومان دانست.
برای خرید این محصول همچنین راهنمایی در مورد قیمت و اطلاعات بیشتر، می توانید با تماس با مشاورین فروش ما از راهنمایی آن ها استفاده نمایید و خریدی ایمن را تجربه کنید.
 
کد مطلب: 71809
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام