۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵

آشنایی با مزایای خرید نمایندگی هاست در لیمو هاست

در این مقاله درباره خرید نمایندگی هاست فعالیت در این حوزه مطالب جالبی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. علاوه بر این با معرفی لیمو هاست به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های میزبانی وب در ایران، امکانات مختلف و مزایای که از همکاری با این برند خواهید داشت را نیز بررسی کرده‌ایم.
آشنایی با مزایای خرید نمایندگی هاست در لیمو هاست
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امروزه یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد خرید نمایندگی است، به ویژه اگر از یک برند معروف انجام شود. در این مقاله درباره خرید نمایندگی هاست فعالیت در این حوزه مطالب جالبی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. علاوه بر این با معرفی لیمو هاست به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های میزبانی وب در ایران، امکانات مختلف و مزایای که از همکاری با این برند خواهید داشت را نیز بررسی کرده‌ایم.

نمایندگی فروش چیست؟
نمایندگی فروش یک فرصت شغلی است که در آن یک شرکت تجاری یا شخص حقیقی با خرید از عمده فروشی، اقدام به فروش خورد محصولات می‌کند. نمایندگان فروش معمولاً با اضافه کردن آیتم‌های جدیدی به محصول و به نوعی ایجاد ارزش افزوده سود دلخواه خود را به دست می‌آورند. نمایندگی فروش به دو شکل انجام می‌شود:
   - تحت نظر عمده فروش و با نام برند او
   - با یک برند جدید و نوین

گاهی اوقات شرکت‌های عمده فروش، خود با هدف افزایش سوددهی و فروش بیشتر برای فروش نمایندگی اقدام می‌کنند. افراد مختلف می‌توانند با اندک تخصصی در فروش و بازاریابی به درآمد خوبی دست پیدا کنند. نمایندگان فروش در واقع مثل یک نقطه اتصال بین کسب و کار و مشتریان عمل می‌کنند و به نوعی با شراکت در فروش به درآمد می‌رسند.

نمایندگی فروش هاست یا ریسلری
در حوزه هاستینگ و میزبانی وب نیز نمایندگی فروش اتفاق می‌افتد که نام تخصصی آن ریسلری است. ریشه این کلمه در واقع کلمه reseller در زبان انگلیسی و به معنای نمایندگی است. نمایندگی فروش در حوزه هاستینگ به این شکل است که یک شرکت بزرگ با اهداف مختلفی مثل افزایش تعامل با کاربران، افزایش فروش و سود بیشتر و یا ایجاد فرصت‌های شغلی برای فروش نمایندگی اقدام می‌کند.
در آن‌سوی قضیه افراد مختلف می‌توانند با خریداری هاست نمایندگی کسب و کارهای مختلفی راه اندازی کنند، به برندینگ بپردازند و تجربه‌های جالبی کسب کنند.
لیمو هاست یکی از از بزرگ‌ترین هاستینگ‌های ایران است که در زمینه فروش نمایندگی امکانات جالبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

 تجربه همکاری با لیمو هاست؛ نمایندگی فروش خدمات میزبانی وب
شما می‌توانید با خرید نمایندگی هاست از لیمو برند شخصی خود را راه اندازی کنید و بدون نگرانی از سرعت و امنیت سرورها به فروش و کسب درآمد بپردازید.
برای این کار به هیچگونه تخصص خاصی احتیاج ندارید. کارشناسان فعال در لیمو هاست تمامی اقدامات لازم در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری سرورها را برای شما انجام خواهند داد. تخصص و نیروی متخصص در لیمو هاست بسیار است؛ پس لازم نیست نگران این موضوع باشید.
فروش نمایندگی در لیمو هاست در دو نوع هاست وردپرس و لینوکس انجام می‌شود آن هم در ۵ پلن مختلف و متنوع! شما می‌توانید با مشاهده پلن‌ٰهای مختلف با توجه به استراتژی‌های خود بهترین انتخاب را انجام دهید. تنها در لیمو هاست است که می‌توانید منعطف‌ترین پلن‌های قیمتی در وب فارسی را مشاهده کنید. علاوه بر این در صورت عدم رضایت تا ۳۰ روز گارانتی بازگشت وجه برای شما وجود دارد.

مزایای ریسلری در لیمو هاست
لیمو هاست با هدف کاهش فاصله کیفیت خدمات در هاستینگ‌های ایرانی و خارجی کار خود را شروع کرد و به منظور افزایش فرصت‌های شغلی در جامعه برای فروش نمایندگی هاست اقدام کرد.
 


۱پشتیبانی همه ساعته
با خرید نمایندگی هاست لیمو لازم نیست نگران سوالاتی باشید که کاربران از شما می‌پرسند. همانطور که گفتیم بدون هیچ تخصصی می‌توانید برای خرید نمایندگی فروش اقدام کنید. مشتریان شما می‌توانند به صورت شبانه روزی سوالات خود را از طریق پلتفرم‌های مختلف از تیم پشتیبانی فنی لیمو هاست بپرسند.
 


۲)امکان ارتقا سرویس‌ها 
با رشد و پیشرفت کسب و کارتان لازم نیست نگران کاهش منابع باشید. در صورت نیاز به افزایش منابع هاست خود کافیست با کارشناسان لیموهاست تماس بگیرید. یکی از مزایای همکاری با لیمو هاست این است که با چند کلیک ساده می‌توانید منابع خود را ارتقا یا کاهش دهید.

۳)کنترل انعطاف پذیر پلن‌ها
خرید از لیمو هاست تجربه تنوع بالا را برای شما به همراه خواهد داشت. همانطور که گفتیم سرویس‌های لیمو در ۵ پلن مختلف و ۲ نوع هاست متفاوت به شما ارائه خواهد شد. علاوه بر این از طریق مشورت با کارشناسان لیمو هاست می‌توانید بر اساس استراتژی خاص خود پلن مورد نیاز کسب و کارتان را شخصی سازی کنید.

۴سرعت و امنیت بالا
سرعت و امنیتی که لیموهاست در اختیار شما و مشتریانتان قرار می‌دهد هیچ نارضایتی را به همراه نخواهد داشت. استفاده از بهترین سخت افزارها و جدیدترین تکنولوژی‌های روز در مدیریت هاستینگ لیمو، سرعت و امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله این فناوری‌های به روز می‌توان به استفاده از وب‌سرورهای قدرتمند litespeed و به روز ترین‌ هاردهای NVMe اشاره کرد.
علاوه بر موارد بالا اشاره به موارد زیر خالی از لطف نخواهد بود:
   - اگرچه پلن‌های نمایندگی هاستینگ در لیمو هاست به صورت ماهانه ارائه می‌شود اما شما می‌توانید با خرید سالیانه از ۲۷ درصد تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.
   - سرورهای لیمو هاست در بهترین دیتاسنترهای سراسر ایران و خارج از ایران مدیریت می شوند.
   - بکاپ گیری روزانه و هفتگی اطلاعات هاست، امنیت بالایی را برای شما و کاربرانتان فراهم می‌کند

 
کد مطلب: 71783
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام