۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

هضم آسان غذا با مصرف ذرت

ذرت می تواند دوز خوبی از فیبر نامحلول به شما بدهد . بدن شما فیبر نامحلول موجود در دیواره سلولی گیاهان را تجزیه نمی کند.
هضم آسان غذا با مصرف ذرت
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


ذرت می تواند دوز خوبی از فیبر نامحلول به شما بدهد . بدن شما فیبر نامحلول موجود در دیواره سلولی گیاهان را تجزیه نمی کند. بنابراین، فیبر نامحلول حجم مدفوع را افزایش می دهد و به دفع ضایعات از طریق سیستم شما کمک می کند. قیمت بلال عمده ارزان است و به آسانی می توان از آن ذرت موردنیاز را استخراج کرد.

همچنین، مصرف بیشتر فیبر غذایی ممکن است به کاهش وزن کمک کند. محتوای فیبر ذرت همچنین ممکن است با افزایش احساس سیری بعد از غذا به حفظ وزن سالم بدن کمک کند.
محتوای فیبر بالا در ذرت باعث رشد باکتری های سالم می شود که به نوبه خود سلامت روده شما را به شدت بهبود می بخشد. حرکات روده شما به طور فزاینده ای منظم می شود و به شما کمک می کند در طول روز احساس سبکی کنید. این باکتری های خوب همچنین در کاهش خطر یا پیشگیری از سرطان روده بزرگ بسیار مهم هستند.

 

ذرت برای سلامت استخوان ها مفید است


با افزایش سن در بانوان، سطوح استروژن و پروژسترون شروع به کاهش می کند. استروژن به طور طبیعی به دفاع و محافظت از استحکام استخوان کمک می کند. از این رو، فقدان استروژن باعث پیشرفت پوکی استخوان می شود. علاوه بر ذرت پسته نیز  به دلیل وجود ویتامین k مفید می باشد اما به دلیل آن که قیمت پسته عمده از ذرت بیشتر می باشد میزان استقبال مردم از آن کم می باشد.
پوکی استخوان وضعیتی است که در آن بافت استخوان نازک شده و تراکم خود را از دست می دهد. منجر به ضعیف شدن استخوان هایی می شود که بیشتر مستعد شکستگی هستند.
یک مطالعه نشان می دهد که فیبر محلول ذرت ممکن است به محافظت از استحکام استخوان در زنان یائسه کمک کند. محققان در همان مطالعه تحقیقاتی فیبر ذرت را به چهارده زن یائسه دادند. نتایج نشان می‌دهد که استخوان‌ های آن‌ ها کلسیم را حفظ می‌کنند.
 

ذرت از آسیب پوست جلوگیری می کند


ذرت سرشار از ویتامین C است که یک عنصر ضروری برای جلوگیری از آسیب پوست است. سطوح بالای ویتامین C به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند، بنابراین از هیپرپیگمانتاسیون و خطوط ریز جلوگیری می‌کند. این حجم از ویتامین سی در میوه های مختلفی مانند انار نیز وجود دارد، به همین دلیل خرید انار عمده نیز برای رفع آسیب های پوستی انجام می شود.
 ذرت سرشار از ویتامین C است که یک عنصر ضروری برای جلوگیری از آسیب پوست است. سطوح بالای ویتامین C به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند، بنابراین از هیپرپیگمانتاسیون و خطوط ریز جلوگیری می‌کند. این به محو شدن اسکارهای آکنه صورت کمک می کند تا پوست شما شفاف تر به نظر برسد.
این به محو شدن اسکارهای آکنه صورت کمک می کند تا پوست شما شفاف تر به نظر برسد. ویتامین C همچنین به سنتز کلاژن کمک می کند که باعث بهبود سریع تر زخم ها، پوست مرطوب و سالم تر می شود.

 
کد مطلب: 71774
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام