کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روش موثری که مرا در رسیدن به ثروت یاری کرد

13 بهمن 1401 ساعت 12:00

در اوایل دوران نوجوانی بودم اما محتاط، بعد از تحقیقات زیادی تصمیم گرفتم تا به کمک آراد برندینگ اعطای نمایندگی این حیوان را به دست بگیرم و تجارتم در این حوزه را آغاز کنم، خیالم راحت بود که همراه و راهنمای خوبی در این میدان دارم و به لطف یاری آن توانستم به ثروتمندی دست یابم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


در اوایل دوران نوجوانی بودم اما محتاط، بعد از تحقیقات زیادی تصمیم گرفتم تا به کمک آراد برندینگ اعطای نمایندگی این حیوان را به دست بگیرم و تجارتم در این حوزه را آغاز کنم، خیالم راحت بود که همراه و راهنمای خوبی در این میدان دارم و به لطف یاری آن توانستم به ثروتمندی دست یابم.

 

گرانول پلاستیک خانگی


در بسیاری از صنایع کشسانی و انعطاف پذیری پلاستیک مد نظر نبوده و بنابراین می توان از گرانول پلاستیک خانگی بازیافتی استفاده کرد، به عنوان مثال پلاستیکی که در صنعت برق به عنوان روکش سیم و کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد، پلاستیکی که در تولید لوله های آب و فاضلاب ساختمانی استفاده می شود، پلاستیکی که در ساخت تزئینات داخلی ساختمان مانند کابینت، کمد دیواری، کفپوش پی وی سی و دیوار پوش مورد استفاده قرار می گیرد، پلاستیکی که در ساخت دمپایی یا کفی کفش مورد استفاده قرار می گیرد و یا پلاستیکی که در ساخت انواع شلنگ برای جابجایی انواع مایعات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد از نوع گرانول های بازیافتی هستند.

 

گرانول پلاستیک اصفهان


پر کاربرد ترین گرانول بازیافتی گرانول پلاستیک اصفهان است که در صنایع مختلف از جمله صنعت برق گرفته تا صنایع ساختمان سازی و آب و فاضلاب کار برد دارد، این گرانول ها به دلیل دوام و پایداری بالایی که دارند در تولید لوله های آب و فاضلاب، زهبند شیشه در و پنجر ه ها، تولید انواع شیلنگ گاز و دمپایی و همینطور تولید روکش پلاستیکی کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول های پروپیلن از زنجیرهای پلیمری و از پلاستیک های بازیافتی مانند پلاستیک باتری یا سپر اتوموبیل ساخته می شود، از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد این نوع پلاستیک بازیافتی می توان به قابلیت آلیاژ شدن آن با سایر پلاستیک ها اشاره کرد، وزن کم و چگالی پایین آنها سبب شده تا این نوع گرانول در ساخت پلاستیک های سبک مورد استفاده قرار گیرد، از ویژگی های دیگر این گرانول درخشندگی و استحکام بالا، تنوع در رنگ و مقاومت بالا در برابر خوردگی مواد شیمیایی مانند اسیدها اشاره کرد. تنوع بالا در نوع و شیوه ی تولید گرانول های بازیافتی سبب ایجا تنوع بالا در ویژگی و کارایی این گرانول ها شده که هر صنعت با توجه به نیاز خود نوعی خاص از گرانول بازیافتی را تهیه می کند.
 
 

گرانول پلاستیک تبریز


گرانول پلاستیک تبریز به شکل گلوله‌ای در بازار وجود دارند که از آن ها برای تولید وسایل گوناگون به شکل های مختلف استفاده میشود و کاربرد های خیلی زیادی در بسیاری از صنایع دارد.
در صنعت محصول های خیلی زیادی تولید می‌شوند که برای تولید‌ آنها نیاز به ماده اولیه داریم، ماده اولیه مورد استفاده در بعضی از این تولیدات، با هزینه ی خیلی بالایی تهیه می‌شود، چون این ماده ی اولیه به صورت طبیعی در طبیعت وجود ندارد و برای تهیه آن ما نیازمند صرف زمان و تلاش زیادی هستیم.
 
 



 


کد مطلب: 71751

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71751/روش-موثری-مرا-رسیدن-ثروت-یاری

ايتنا
  https://www.itna.ir