۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

با برنامه ریزی ثروت دیدنی به دست آوردم

افرادی که ثروتمند می شوند رازی دارند و آن هم برنامه ریزی کردن می باشد. بسیاری از این افراد زندگیشان بر پایه برنامه ریزی بنا شده است و با داشتن لیستی از کارهای روزانه می توانند اصولی پی بروند و در پایان روز کارهایشان را به اتمام می رسانند.
با برنامه ریزی ثروت دیدنی به دست آوردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


افرادی که ثروتمند می شوند رازی دارند و آن هم برنامه ریزی کردن می باشد. بسیاری از این افراد زندگیشان بر پایه برنامه ریزی بنا شده است و با داشتن لیستی از کارهای روزانه می توانند اصولی پی بروند و در پایان روز کارهایشان را به اتمام می رسانند. برنامه ریزی از مواردی می باشد که به من کمک کرد در کسب و کارم موفق شوم و در مسیر تجارتم ثروت خوبی را به دست بیاورم.

 

اسکالپ وین ونوجکت


ویژگی عالی اسکالپ وین ونوجکت چند منظوره بودن آن است به این معنی که این محصول می توان برای: گرفتن نمونه خون، جهت تزریق کردن مواد شیمیایی، تزریق داروهای بی حسی و آنتی بیوتیک ها و غیره استفاده می شود.
اسکالپ وین‌ها از جنس PVC پزشکی تولید می شوند.معمولا اسکالپ‌ها از گیج 18 تا 27 قابل تهیه از فروشگاه‌های معتبر لوازم پزشکی می باشد.
اسکالپ وین‌ها شامل یک سوزن زیر پوستی توخالی، دو بال انعطاف پذیر نگهدارنده سوزن، لوله داخلی با 20 تا 25 سانتی متر طول و کانکتور و درپوش بهداشتی است.
اسکالپ وین در سایز های مختلف تولید می شود و این امکان را به کادر درمان می دهد تا متناسب با نیاز بیمار از محصول مورد نظر استفاده کنند و به دلیل ظرافت سوزن به راحتی درون رگ وارد می شود.

 

اسکالپ وین


اسکالپ وین در اندازه های مختلفی موجود است که با توجه به سن افراد و قطر عروق خونی باید از اسکالپ با سایز مناسب استفاده کرد.
اندازه این اسکالپ ها بین 18 تا 27 است که هر چه عدد بالا تر باشد سوزن باریک تر و کوچک تر است.
اسکالپ ها از چندین بخش ساخته می شوند که شامل بخش پروانه ای، سوزن، لوله، گیره و یک قسمت به عنوان اتصال دهنده است، تمام اجزای اصلی اسکالپ بجز سر سوزن آن از جنس پلاستیک است
بسته به اندازه سر سوزن اسکالپ، قسمت پروانه ای آن دارای رنگ های مختلفی همچون سفید، زرد، سبز، مشکی، آبی، نارنجی و طوسی است که برای تشخیص آسان تر سایز اسکالپ است.
 

اسکالپ وین ست


یکی از مشخصات اسکالپ وین ست این است که پروانه آن در رنگ های مختلفی مشاهده می‌ شود و این امر نشان دهنده تولید محصولاتی متنوع است که هر یک در اموری خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
اسکالپ شامل یک سر سوزن زیرپوستی، دو بال انعطاف‌پذیر در دو طرف، لوله‌ی شفاف منعطف با سوراخ کوچک، تهویه‌ی خروجی، گیره‌ی غلتکی، محفظه‌ی قطره و در آخر یک بخش اتصالی، می‌باشد.
یکی از ویژگی‌ های اسکالپ وین یا همان ست تزریق بالدار این است که برای تزریق دارو های گوناگون مانند مسکن، غذایی، تقویت کننده، شیمی درمانی و غیره و همچنین جهت گرفتن آزمایش خون به خصوص از کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

 
کد مطلب: 71748
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام