۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹

منتظر تغییر در طراحی ظاهری جیمیل باشید

ایتنا - با عرضه تغییرات سرویس ایمیل گوگل کاربرانی مدت‌ها منتظر آن بودند، ظاهر حساب‌های جیمیل به زودی اندکی متفاوت خواهد شد.
منتظر تغییر در طراحی ظاهری جیمیل باشید


جیمیل به‌روزرسانی شده، به منظور فراهم کردن تجربه کامل‌تر سرویس گوگل ورک‌اسپیس (Workspace) برای همه کاربران، علاوه بر سرویس ایمیل، گزینه‌های چت و کنفرانس ویدئویی را یکجا ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران برای فعال کردن ظاهر جدید جیمیل، لازم نیست کاری انجام دهند و جیمیل طی چند روز آینده برای همه کاربران در سراسر جهان، به‌روزرسانی خواهد شد تا به مدرنیزه کردن این پلتفرم کمک کند.

در پست مربوط به به‌روزرسانی گوگل ورک اسپیس، گوگل تائید کرد ظاهر جدید، تجربه استاندارد برای جیمیل خواهد شد و هیچ گزینه‌ای برای بازگشت به رابط کاربری قبلی وجود نخواهد داشت.

اخبار این فیس لیفت که در راستای یکپارچه کردن سرویس‌های گوگل ورک‌اسپیس مانند چت و میت با جیمیل انجام می‌شود، نخستین بار در فوریه سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

اکثر کاربران جیمیل در نوامبر سال ۲۰۲۲، امکان امتحان ظاهر جدید این سرویس را پیدا کردند اما همچنان گزینه بازگشت به ظاهر قبلی را داشتند. اما با به‌روزرسانی جیمیل، دیگر چنین گزینه‌ای وجود نخواهد داشت. البته گوگل خاطرنشان کرده است که کاربران همچنان می‌توانند تِم جیمیل، نوع این‌باکس و موارد دیگر را از فهرست تنظیمات تغییر دهند.

این تغییر برای بعضی از کاربران جیمیل کاملا چشمگیر خواهد بود زیرا ایمیل‌ها از وسط صفحه، به سمت راست برده می‌شوند تا جا برای نوارهای جدید حاوی لینک‌های فوری به چت، اسپیس و میت (Meet) باز شود. کاربران همچنین نواری کناری جدید در سمت راست مشاهده خواهد شد که میانبری به خدمات دیگر گوگل مانند تقویم و وظایف خواهد داشت بدون آن که تب‌ها یا ویندوز اضافی را باز کنند. این شرکت خاطرنشان کرد کاربران همه اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) را یکجا خواهند دید.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، این تغییرات برای حساب‌های کاربری گوگل ورک‌اسپیس و همچنین مشتریان جی سوئیت بسیک و بیزنس، موجود خواهد بود.
کد مطلب: 71745
برچسب ها: جیمیل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام