کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با باور ثروت ساز خالق ثروت دلخواه شوید

12 بهمن 1401 ساعت 8:00

نظم بودن یکی از باورهای ثروت ساز و مهم برای کارآفرینی است. وقتی شما در کارگاهی یا کارخانه ای یا شرکتی و حتی مغازه ای برای کسی کار می کنید، یک سری وظیفه به عهده شما گذاشته شده است و باید انجام دهید این اسمش انضباط نیست. این وظایفی است که کارفرمای شما یا مدیر شما روی دوش شما گذاشته است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


منظم بودن یکی از باورهای ثروت ساز و مهم برای کارآفرینی است. وقتی شما در کارگاهی یا کارخانه ای یا شرکتی و حتی مغازه ای برای کسی کار می کنید، یک سری وظیفه به عهده شما گذاشته شده است و باید انجام دهید این اسمش انضباط نیست. این وظایفی است که کارفرمای شما یا مدیر شما روی دوش شما گذاشته است. اما در مورد کارآفرین ها بازی این شکلی نیست کسی از آنها نمی خواهد کاری را انجام دهند. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

 

شیلنگ گاز ضد حرارت


قیمت شیلنگ گاز ضد حرارت بسیار مقاوم در بازار، تحت تاثیر طیف وسیعی از شاخص های ممتاز ساختاری و محیطی دچار تغییر و تحول می شود.
این محصول با افزایش نرخ ارز، گران شده و همگام با کاهش نرخ دلار افت قیمت پیدا می کند، بنابراین تحت تاثیر مداوم ارز جهانی قرار دارد.
با تمام این تفاسیر، قیمت این محصول از حدود ثابتی برخوردار نیست و دارای نوسانات قیمتی متعددی شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق مسیر های ارتباطی مشخص شده با مجموعه ما تماس بگیرید تا از راهنمایی های تیم حرفه ای ما بهره مند شوید.

 

شیلنگ گاز ایران یاسا


ناگفته نماند که علاوه بر شیلنگ گاز ایران یاسا که در خانه ها استفاده می شود، فروش شیلنگ گاز فشار قوی هم در بازار پر اهمیت است.
چرا که برای مصارف بالاتر، اماکن بزرگتر و دستگاه های صنعتی(برای کارخانجات بزرگ) در کشور استفاده می شود و تولید کنندگان باید نگاهی متفاوت برای تولید و کیفیت ساخت آن داشته باشند.
اطلاعات کلی که درباره شیلنگهای گاز باید بدانیم این است که کلاف شیلنگهای گاز عمدتا 50 متری در بازار به فروش می رسند.
مولفه های اصلی عملکرد شیلنگهای صنعتی درجه حرارت و درجه فشار است، البته ناگفته نماند که هر شیلنگی کاربرد خاص خودش را دارد و بر اساس آن استاندارد بندی می شود.
 

شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری


یکی از قطعات مهم در کارکرد آبگرمکن، شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری می باشد که در مدل ها و اندازه های مختلفی به دست مصرف کنندگان می رسد.
شیلنگ یک لوله تو خالی و منعطف است که در جا به جایی انواع مایعات و گاز ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برخی ها شیلنگ را لوله خطاب می کنند، در حالی که شیلنگ منعطف و لوله سفت و سخت است.
این لوله منعطف کاربرد های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها انتقال گاز به آبگرمکن می باشد.
آبگرمکن ها یکی از نیاز های اولیه بشر برای تبدیل آب سرد به آب گرم و داغ می باشد.
شیلنگ برای انتقال گاز آبگرمکن، یکی از ضروری ترین ملزومات در زمان نصب آن است.
وجود تنوع در ابعاد و اندازه در زمان تولید این محصول، سبب شده تا گاز به راحتی در هر مکانی انتقال یابد.
 


 


کد مطلب: 71729

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71729/باور-ثروت-ساز-خالق-دلخواه-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir