۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

با تفکرات نوینم رمز ثروتمندی را شناختم

موفقیت را از شکست‌ها توسعه دهید. دلسردی و شکست، دو تا از مطمئن‌ترین پله‌های موفقیت هستند. بدون این دو هیچ موفقیتی حقیقی نخواهد بود. من هم روزی تصمیم گرفتم با تلاش زیاد و عزمی راسخ تجارت را آغاز کنم و در آن به موفقیت های بیشماری دست یابم.
با تفکرات نوینم رمز ثروتمندی را شناختم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


موفقیت را از شکست‌ها توسعه دهید. دلسردی و شکست، دو تا از مطمئن‌ترین پله‌های موفقیت هستند. بدون این دو هیچ موفقیتی حقیقی نخواهد بود. من هم روزی تصمیم گرفتم با تلاش زیاد و عزمی راسخ تجارت را آغاز کنم و در آن به موفقیت های بیشماری دست یابم. به شکر الهی امروز یکی از تاجرین موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.
 
 

قیر نفت جی


قیر نفت جی به رنگ سیاه و چسبناک است و به دلیل خاصیت چسبندگی و ضدآب بودنش مورد استفاده قرار می گیرد و آن را به یکی از قدیمی ترین مواد مهندسی شناخته شده تبدیل می کند که هنوز هم استفاده می شود. از این محصول در ساخت و ساز جاده استفاده می شود زیرا تولید آن آسان قابل استفاده مجدد غیر سمی و چسبنده ای قوی است. این امر قیر را به چسب ایده آل برای آسفالت تبدیل می کند زیرا آسفالت معمولاً به عنوان سطحی برای جاده ها پارکینگ ها و راهروها استفاده می شود. این محصول با قابلیت تطبیق پذیری از استحکام و قدرت بالایی برخوردار است و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد.

 

قیرگونی در کرج


قیرگونی در کرج با داشتن دو لایه توانسته به طور باورنکردنی در مقابل آب باران مقاومت نشان دهد. از مهمترین قابلیت هایی که می توان برای این نوع قیرگونی بیان کرد، دوام و ماندگاری برای سالیان دراز می باشد. یکی دیگر از مشخصات بارز در رابطه با این محصول، تهوع بسته‌بندی استاندارد آن است. قیرگونی در کرج توانسته به طور شگفت انگیزی در برابر رطوبت مقاومت نشان دهد، این محصول طرفداران زیادی را به دست آورده است. این محصول را در شکل های مختلف یک لایه و دولایه تولید می کنند و کیفیت آن را ارتقاء داده‌اند.

 

قیر نانو


قیر نانو معمولا از آن در بام، دستشویی، استخر، حمام و غیره برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می کنند. قیر نانو با توجه به نوع کارکردی که دارد در انواع حجمی و سطحی موجود است. عایق رطوبتی سطحی: با پخش شدن مواد به شکل جامد یا مایع، یک لایه ظریف ایجاد می شود. عایق رطوبتی حجمی: از این مدل قیر، هم در سطوح و هم در انواع ملات استفاده می کنند. قیر نانو که به عایق رطوبتی نانو نیز معروف می باشد یکی از فناوری های مدرن به شمار می رود که در صنعت های گوناگون از آن استفاده می شود.

 

 
کد مطلب: 71711
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام