۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

بدون سرمایه به درآمد میلیاردی رسیدم

شاید برای شماهم جالب به نظر برسد که مگر بدون سرمایه هم می توان به موفقیت رسید زیرا که من هم اولین باری که این جمله را خواندم برایم جالب و غیرممکن بود. اما تصمیم گرفتم دنباله این حرف را بگیرم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. به دنبال این جمله وارد دنیای تجارت پسته شدم و توانستم با انجام معامله هایی متعدد به ثروت برسم و باور کردم که هنوز هم بدون نیاز به سرمایه می تواتن کارهای بزرگ انجام داد.
بدون سرمایه به درآمد میلیاردی رسیدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


شاید برای شماهم جالب به نظر برسد که مگر بدون سرمایه هم می توان به موفقیت رسید زیرا که من هم اولین باری که این جمله را خواندم برایم جالب و غیرممکن بود. اما تصمیم گرفتم دنباله این حرف را بگیرم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. به دنبال این جمله وارد دنیای تجارت پسته شدم و توانستم با انجام معامله هایی متعدد به ثروت برسم و باور کردم که هنوز هم بدون نیاز به سرمایه می تواتن کارهای بزرگ انجام داد.

 

صادرات پسته خندان کرمان


صادرات پسته خندان کرمان، سعی کنید برای انتخاب محصولات صادراتی خود به استان های معروف در زمینه تولید پسته مانند کرمان مراجعه کنید تا در زمان کمتری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.
پسته کله قوچی دارای مغز بزرگ و فندقی مانندی است و درخت آن نیز باردهی بالایی دارد، علاوه بر آن از انواع پسته زودرس به شمار می آید و از این نظر بسیار برای صادرات مناسب است.
تقریبا به جز اندک کشورهایی در جهان نظیر هند، کانادا و عراق می توان این پسته را به تمامی کشورها از جمله ترکیه، امارات، ارمنستان، آلمان و غیره صادر کرد و توقع فروش بالایی نیز داشت.
پسته کله قوچی ایرانی در کنار پسته اکبری از شناخته شده ترین انواع پسته کشورمان در جهان به شمار می آیند.
علی رغم اینکه اغلب پسته های موجود در بازار ایران در دو نوع long و round قرار می گیرند، پسته کله قوچی خود گروهی جداگانه به نام jumbo دارد.

 

پسته خندان ایرانی


همه ارقام پسته ها دارای نوع خندان هستند و نسبت دربسته بودن یا خندان بودن این محصول بسته به رقم آن متفاوت است.
پسته خندان ایرانی از آنجایی که مغز پر و درشتی دارند، پوسته آن به صورت طبیعی و بر اثر فشار باز می شود.
بنابراین در پسته های خندان با مغزهای درشتی مواجه ایم که این موضوع سبب مرغوبیت بالاتر محصول می شود.
دستیابی به مغز پسته های خندان بسیار آسان است و با تلاش کوچکی می توان مغز این محصولات را استخراج نمود.
ارقامی که در این مطلب به آن ها اشاره شد از معروف ترین پسته های کشت شده در ایران هستند که اگر نوع خندان آن ها را تهیه کنید بالطبع باید قیمت بالاتری نیز بپردازید.

 


 

شیرینی پسته خندان


برای تولید شیرینی پسته خندان مرغوب می بایست ترفندهایی که در مطلب یاد می شود را به درستی اجرا کنید.
اولین ترفند این است که تخم مرغ ها را نیم ساعت پیش از آغاز فرآیند تولید شیرینی بیرون یخچال قرار دهید.
این کار موجب می شود دمای تخم مرغ با دمای اتاق یکسان شده و راحت تر در محلول شیرینی حل شود.
پس از گذشت نیم ساعت از خارج کردن تخم مرغ ها از یخچال، آن ها را در ظرفی شکسته و به مدت سه یا چهار دقیقه به خوبی با همزن هم بزنید تا رنگ تخم مرغ ها سفید شده و حالت کشسان پیدا کنند.
در مرحله بعدی پودر شکر و وانیل را به مخلوط شیرینی اضافه کرده و حدود سه دقیقه با همزن برقی مخلوط را هم بزنید تا به صورت یکنواخت درآید.
در مرحله سوم نیاز است تا ابتدا روغن را به مخلوط اضافه کرده و حدود یک دقیقه هم بزنید، آنگاه بکینگ پودر و آرد را نیز اضافه کنید و فرآیند هم زدن را برای مدت سه دقیقه دیگر ادامه دهید.
در مرحله بعدی می بایست به خوبی مخلوط را با دست ورز داده و سپس اقدام به چانه گیری کنید، چانه هایی که با دست درست می کنید باید حدودا اندازه یک گردو باشند.
برای پختن شیرینی پسته خندان نیاز است تا چانه های آن را در قالب اندازه بادام روسی قرار داده و روی شعله گاز قرار دهید، پس از آن که یک سمت به خوبی پخته شد قالب را بچرخانید تا سمت دیگر نیز آماده شود.
در مرحله بعدی نیاز است تا پودر پسته، هل و شیر عسلی را داخل ظرفی ریخته و به خوبی هم بزنید تا خمیر شیرینی پسته ای آماده شود.
هنگامی که خمیر شیرینی آماده شد، شیرینی های پخته شده را به شکل پسته (شکل اشک) درآورده و میان آن را برش دهید تا خمیر شیرینی داخل آن قرار گیرد.
با قرار دادن خمیر شیرینی در داخل چانه های پخته شده، عملا شیرینی پسته ای شما آماده مصرف است و می توانید آن را در کنار چای و دیگر نوشیدنی های گرم هنگام عصرانه مصرف کنید.
سعی کنید در هر بار پختن شیرینی پسته خندان مهارتتان را افزایش دهید، همچنین با خلاقیت خود می توانید شکل باقلوا و یا اشکال بسیاری زیبایی را با این نوع شیرینی ایجاد کنید.
این شیرینی ها در بسته بندی 500، 900 و 1000 گرمی و همچنین در قیمت حدود 150 تا 200 هزار تومان متغیر می باشد.

 



 
کد مطلب: 71701
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام