۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰

همانند ثروتمندان برای وقتم ارزش قائل شدم و میلیاردر شدم

 همه ثروتمندان برای وقتشان ارزش قائل ‌اند و حتی به این نکته رسیده ‌اند که چیزی که ارزشش بیشتر از پول و ثروت است زمان می باشد. لذا آن را برای کارهای بیهوده هدر نمی ‌دهند و از زمانشان برای رشد و پیشرفت خود استفاده می ‌کنند و سرانجام با مدیریت زمانشان به موفقیت دست می ‌یابند.
همانند ثروتمندان برای وقتم ارزش قائل شدم و میلیاردر شدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


 همه ثروتمندان برای وقتشان ارزش قائل ‌اند و حتی به این نکته رسیده ‌اند که چیزی که ارزشش بیشتر از پول و ثروت است زمان می باشد. لذا آن را برای کارهای بیهوده هدر نمی ‌دهند و از زمانشان برای رشد و پیشرفت خود استفاده می ‌کنند و سرانجام با مدیریت زمانشان به موفقیت دست می ‌یابند. از این ‌رو من نیز با رعایت این اصل با اقدامی به ‌موقع وارد عرصه تلویزیون شدم و با اجرای تکنیک‌ های منحصر به ‌فرد سریعتر از سایرین به درآمد میلیاردی رسیدم.

 

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فورکی


یکی از قابلیت های تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فورکی این است که می توانید گوشی های همراه تان را به این تلویزیون ها وصل کنید و محتوا داخل گوشی تان در آن اجرا نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، ابتدا، به بودجه و اندازۀ خانه تان توجه کنید و متناسب با این دو فاکتور انتخاب تان را انجام دهید. در خرید تلویزیون توجه به برند نیز بسیار مهم است؛ بهتر است برند های معروف مانند سامسونگ را در اولویت سبد خرید تان قرار دهید. مثلا اگر بودجه کافی دارید و متراژ خانه تان برای خرید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فورکی مناسب است، پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را خریداری نمایید.

 

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ اسمارت


تلویزیون سامسونگ 50 اینچ اسمارت فرد به صورت هوشمند درست شده است. دارای مشخصاتی می باشد که در ادامه به چندین موارد از آن اشاره می کنیم تا بتوانید به راحتی با مزیت های آن آشنا شوید. یکی از مهمترین مشخصه این تلویزیون کیفیت تصویر بالای آن است که پشت زمینه این تلویزیون بسیار درخشنده و شفاف می باشد و سرعت و عملکرد آن بسیار زیاد است‌. تلویزیون اسمارت دارای ریموت صوتی می باشد که می توانید فرمان های صوتی را انتقال دهید تا در کمترین زمان موارد لازم را جستجو کنید و به راحتی از این تلویزیون بهره لازم را ببرید. این تلویزیون رنگ و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد که می توانید به اصل بودن آن نیز اطمینان خاطر نمایید تلویزیون سامسونگ با درخشندگی خوبی که دارد تصاویر را به خوبی به اجرا در می آورد.

 

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ خمیده


همزمان می توان چندین کانال تلویزیون را در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ خمیده دید. دارای پورت ورودی یو اس بی و فلش خور بوده و قابلیت گرفتن وایفا را دارد. صفحه نمایش تختی دارد و بسیار نازک بوده دور قاب آن نازک است. هوشمند، گیرنده دیجیتال و دارای قابلیت ضبط برنامه است. صفحه شفاف و صدای رسا دارای دو عدد بلندگو که بسیار واضح صدا را پخش می کند. خرید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ خمیده برای مکان های بزرگ بالای ۴۰ متر مناسب می باشد و خانه های بزرگ می توانند آن را در خود جای دهند.

 


 
کد مطلب: 71694
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام