۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰

با تخمه به موفقیت رسیدم

زندگی هر چقدر هم بد به نظر برسد، باز هم کاری وجود دارد که می‌توانی انجام دهی و در آن موفق شوی. زمانی که به طور کامل امید خود را برای ثروتمند شدن از دست داده بودم با تجارت آشنا شدم و با تجارت تخمه توانستم به موفقیت برسم.
با تخمه به موفقیت رسیدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


زندگی هر چقدر هم بد به نظر برسد، باز هم کاری وجود دارد که می‌توانی انجام دهی و در آن موفق شوی. زمانی که به طور کامل امید خود را برای ثروتمند شدن از دست داده بودم با تجارت آشنا شدم و با تجارت تخمه توانستم به موفقیت برسم.

 

تخمه آفتابگردان گلپر


شاید یکی از دلایل بالا بودن حجم فروش تخمه آفتابگردان گلپر قیمت مناسب آن باشد ولی نباید از کیفیت خوب آن نیز به سادگی عبور کرد.

طعم گلپر مزه بسیار ویژه‌ ای را به تخمه آفتابگردان می‌ بخشد و ایده استفاده از این چاشنی فوق العاده از سمت تولیدکنندگان با موفقیت خیلی خوبی روبرو شده است.

تخمه آفتابگردان گلپر امروزه در اوزان مختلف به بازار عرضه می‌ شود و از وزن 35 تا 200گرم در بازار وجود دارد.

ابعاد بسته‌ بندی تخمه آفتابگردان گلپر، حدودا بین 20 تا 30 و در 15 سانتی متر بوده و ارزش غذایی این محصول در هر 30 گرم، 177 واحد کیلو کالری انرژی است.

پس می‌ توان ادعا کرد که با مصرف یک مقدار مشخص از تخمه آفتابگردان گلپر به صورت روزانه می توان سطح انرژی را بسیار بالا برد و برای فعالیت های در طول روز کاملا انرژی داشت.

 

تخمه کدو چینی


تخمه کدو چینی یکی از بهترین خشکبارها است، که ارزش غذایی زیادی به همراه دارد و می توان به عنوان یک میان وعده مناسب آن را مصرف کرد.

تنوع این تخمه زیاد است اما از نظر ظاهر و طعم ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

دارای طبع گرم است و به صورت خام یا بو داده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

تخمه کدو کالری بالایی دارد و مصرف آن انرژی زیادی را به بدن منتقل می کند.

پوست سفید و بافت نرمی دارد و به صورت فله یا کیلویی عرضه می شود.

از خوشمزه ترین تخمه های موجود در بازار است و پروتئین و چربی فراوانی دارد.
 

تخمه هندوانه در سبزوار


امروزه تخمه هندوانه در سبزوار، با بالاترین سطح کیفیت تولید و نیز با نازلترین قیمت به صورت فله و بسته بندی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در حال حاضر تولید تخمه هندوانه در سبزوار، با انواع مدهای متنوع در تنوع طعم و مزه عالی توسط تولید کنندگان اصلی در این شهرستان توانسته از رونق تولیدی زیادی برخوردار باشد.

شایان ذکر است این محصول عمده با توجه به استانداردهای روز دنیا و نیز با استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته تولید می شود.

همچنین با بهره مندی از تجربیات متخصصین و نیروی انسانی ماهر در این زمینه از کیفیت بالا برخوردار می باشد.
 


 
کد مطلب: 71689
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام