کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست تجدیدنظر برای حساب‌های تعلیق شده توییتر پذیرفته شد

8 بهمن 1401 ساعت 11:17

ایتنا - ​​​​​​​کاربران توییتر از اول فوریه می‌توانند برای تعلیق حساب، درخواست تجدیدنظر کنند و این درخواست‌ها تحت معیار جدید این شبکه اجتماعی برای برگرداندن حساب، ارزیابی خواهد شد.



تحت معیار جدید که پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، مورد استناد است، حساب‌های توییتر برای تخلفات جدی یا ادامه و تکرار تخلف از سیاست‌های این پلتفرم، تعلیق خواهند شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تخلفات جدی شامل دست داشتن در انتشار محتوا یا فعالیت غیرمجاز، تشویق یا تهدید به خشونت یا آزار رساندن و شرکت در آزار و اذیت کاربران دیگر است.

توییتر اعلام کرد از این پس، اقداماتی با شدت کمتر نسبت به تعلیق حساب، انجام خواهد داد. به عنوان مثال امکان مشاهده توییت‌هایی که سیاست‌های این پلتفرم را نقض می‌کنند را محدود می‌کند یا از کاربران می‌خواهد پیش از ادامه استفاده از حساب خود، توییت‌ها را حذف کنند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک در  دسامبر به دنبال تعلیق حساب چند خبرنگار بر سر مجادله پیرامون انتشار اطلاعات عمومی درباره هواپیمای این میلیاردر، هدف انتقاد شدید قرار گرفت. وی اندکی بعد، این حساب‌ها را دوباره فعال کرد.


کد مطلب: 71655

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71655/درخواست-تجدیدنظر-حساب-های-تعلیق-شده-توییتر-پذیرفته

ايتنا
  https://www.itna.ir