۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۱

انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل برای مدل‌های قدیمی آیفون و مک بوک

ایتنا - به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید برای دستگاه‌هایی که قدمت آنها به 10 سال قبل می‌رسد ارائه می‌شود – از ذینفعان آن می‌توان به آیفون 5s، و همچنین مدل‌های Mac Pro، MacBook Air و MacBook Pro که در سال 2013 عرضه شدند، و چند مدل آیپد قدیمی دیگر، اشاره کرد.
انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل برای مدل‌های قدیمی آیفون و مک بوک
اپل خبرهای خوبی برای مشتریانی که هنوز از برخی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های پشتیبانی‌شده این شرکت استفاده می‌کنند دارد. آنگونه که وبسایت Apple Insider گزارش کرده است، به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید برای دستگاه‌هایی که قدمت آنها به 10 سال قبل می‌رسد ارائه می‌شود – از ذینفعان آن می‌توان به آیفون 5s، و همچنین مدل‌های Mac Pro، MacBook Air و MacBook Pro که در سال 2013 عرضه شدند، و چند مدل آیپد قدیمی دیگر، اشاره کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اپل با پشتیبانی از فناوری قدیمی‌تر، تمایل خود را برای همراهی با کاربرانی که مایل یا قادر به خرید آیفون یا مک‌بوک جدید با هر نسخه جدیدتری نیستند نشان می‌دهد. چنین تصمیماتی باعث می‌شود که خریداران قدیمی‌تر و مشتریان کم‌درآمد با اکوسیستم فناوری اپل همگام بمانند. با این تصمیم جدید، آنها احتمالاً به پیشبرد روند افزایشی مداوم استفاده جهانی از آی‌اواس از سال 2020 کمک می‌کنند.

 
 


لیست کامل به‌روزرسانی‌های منتشر شده در 23 و 24 ژانویه 2023، شامل موارد زیر است:
 
- تی‌وا اواس 16.3 (Apple TV 4K [همه مدل‌ها] و Apple TV HD)
 
- سافاری 16.3 (macOS Big Sur و macOS Monterey)
 
- آی‌اواس 12.5.7 (آیفون  5s، آیفون  6، آیفون  6 Plus، آیپد  Air، آیپد مینی  2، آیپد مینی   3و آیپاد تاچ [نسل ششم])
 
- مک‌اواس  Monterey 12.6.3
 
- مک‌اواس  Big Sur 11.7.3
 
- واچ‌اواس  9.3 (Apple Watch Series 4 و بالاتر)
 
- آی‌اواس 15.7.3 و آیپداواس 15.7.3 (آیفون 6s [همه مدل‌ها]، آیفون  7 [همه مدل‌ها]، آیفون  SE [نسل اول]، آیپد  Air 2، آیپد مینی  [نسل چهارم]، و آیپاد تاچ [نسل هفتم])
 
- آی‌اواس 16.3 و آیپداواس 16.3 (آیفون  8 و بالاتر، آیپد  Pro [همه مدل‌ها]، آیپد  Air نسل 3 به بعد، آیپد  نسل 5 به بعد، و آیپد مینی  نسل 5 به بعد)
 
 
کد مطلب: 71594
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام