۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵

کارمندان میلیون دلاری هم از آلفابت اخراج شدند!

ایتنا - در میان کارکنانی که آلفابت اخیرا اخراج آنها را اعلام کرد، افرادی دیده می‌شوند که حداکثر یک میلیون دلار دریافتی داشتند.
کارمندان میلیون دلاری هم از آلفابت اخراج شدند!


وب سایت اینفورمیشن گزارش کرد ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت (شرکت مادر گوگل) جمعه گذشته اخراج ۱۲ هزار نفر از این شرکت را اعلام کرد که شامل افرادی بود که عملکرد عالی داشتند و حقوق هفت رقمی دریافت می‌کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مدیران گوگل که مایل نبودند نامشان فاش شود، به اینفورمیشن گفتند: بعضی از کسانی که شغل خود را از دست دادند، افرادی با امتیازات بالا در بازبینی عملکرد یا موقعیتهای مدیریتی بودند که دستکم بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار دریافت می‌کردند.

طبق آمار وب سایت اشتغال ایندید، میانگین حقوق یک مدیر در این غول فناوری در آمریکا، حدود ۱۶۵ هزار دلار است.

پایگاه خبری اینسایدر در ژانویه سال ۲۰۲۲ گزارش کرده بود چهار مدیر آلفابت پس از ابراز شکایت نسبت به تورم و دریافتی خود، افزایش حقوق به یک میلیون دلار و همچنین گزینه سهام دریافت کرده اند.

پیچای در ایمیلی به کارمندان آلفابت گفته بود: ما برای یک واقعیت اقتصادی متفاوت از آنچه امروز با آن روبرو هستیم، استخدام کرده بودیم. وی مسئولیت کامل تصمیماتی که آلفابت را به این مرحله رساند را برعهده گرفت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، طبق گزارش اینفورمیشن، گوگل در زمان بازبینی عملکردها، از مدیرانش خواسته بود کارمندان بیشتری را در دسته افراد دارای عملکرد ضعیف قرار دهند.
کد مطلب: 71530
برچسب ها: آلفابت گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام