۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۳

افشای جزئیاتی درباره آیفون 15

ایتنا -  سری آیفون ۱۵ احتمالا مانند سال های گذشته در سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی رونمایی شود.
افشای جزئیاتی درباره آیفون 15

یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاه‌ها لبه‌های نازک‌تر و گوشه‌های خمیده خواهند داشت.

هرچند تا آن زمان راه زیادی باقیمانده اما از هم اکنون ادعاهایی درباره تغییرات قابل توجه در طراحی دستگاه از جمله نازک‌تر شدن لبه‌ها و گوشه‌های خمیده دستگاه منتشر شده است به این ترتیب دستگاه جدید از لحاظ زیبایی شناختی مشابه اپل واچ سری ۷ خواهد بود.

به گزارش ایتنا از مهر، پیش بینی می شود سری آیفون ۱۵ در پاییز ۲۰۲۳ رونمایی شود. طبق اطلاعات یک حساب کاربری توئیتری با نام ShrimpApplePro، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس(یا ۱۵ اولترا) لبه های نازک تر و گوشه های خمیده دارد.

بر اساس این شایعات اندازه نمایشگر سری جدید آیفون تفاوتی با نسخه ۱۴ نخواهد داشت و شامل دستگاه هایی با صفحه نمایش های ۶.۱ اینچی برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو و نمایشگر ۶.۷ اینچی برای آیفون ۱۵ پلاس و ۱۵ اولترا خواهد بود.

البته این نخستین باری نیست که حساب کاربری مذکور ادعاهایی درباره سری آیفون ۱۵ با لبه های خمیده را منتشر می کند. به نظر می رسد این طراحی مشابه آیفون 5C است که بخش جلویی آن مربع و پشت آن خمیده بود.

علاوه بر آن این حساب کاربر مدعی است طراحی دستگاه شباهت زیادی به اپل واچ با لبه های نازک‌تر و خمیده‌تر دارد.
کد مطلب: 71529
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام