۰
plusresetminus
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰

رویاهای خودت را بساز

در مسیر رسیدن به موفقیت موانعی وجود دارد که نباید در مواجه با آن ها زود تسلیم شوید. زیرا رسیدن به روز های خوب تاوان دارد و تاوانش زحماتی است که در این مسیر می کشیدید و به ثمر می نشیند. برای ساخت رویاهایتان به بهترین وجه در ادامه همراه ما باشید.
رویاهای خودت را بساز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


در مسیر رسیدن به موفقیت موانعی وجود دارد که نباید در مواجه با آن ها زود تسلیم شوید. زیرا رسیدن به روز های خوب تاوان دارد و تاوانش زحماتی است که در این مسیر می کشیدید و به ثمر می نشیند. برای ساخت رویاهایتان به بهترین وجه در ادامه همراه ما باشید.

 

نخود طبیعی


نخود طبیعی منبع خوبی از فیبر غذایی، پروتئین گیاهی و پتاسیم است و همه انواع آن ها در کاهش فشار به خصوص در میان افراد میانسال، نقش دارند.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بنشن جات و حبوباتی که برای استفاده در بیشترین غذا کاربرد دارد و مفید است نخود است که در شهرهای زیادی از جمله کرمانشاه، مشهد و تبریز وجود دارد و نخود تبریزی از محبوبیت زیادی در این زمینه برخوردار است همان طور که می دانید نخود خواص و فواید زیادی برای استفاده دارد و به همین دلیل است که به عنوان ماده اصلی در بیشترین غذاهای ایرانی مورد استفاده زیاد قرار می گیرد.

از نخود علاوه بر این که در غذا استفاده می شود در بسیاری از مواد دیگر نیز از جمله تهیه سالاد ماکارانی ، انواع سسها و همچنین نان نیز استفاده می شود. همان طور که خدمتتان بازگو کردیم نخود ویژگیها و خواص زیادی جهت استفاده دارد که یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگیهای آن کمک به بهبود و همچنین پایداری دستگاه گوارش است.نخود یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به محافظت از بدن در برابر سرطان کمک کند. محققین طبق آزمایشاتی یافتند که سطوح بالای موادی از جمله ایزوفلاون، لکتین و ساپونین در نخود طبیعی به مهار سرطان کمک می کند.

 

نخود شیراز


نخود شیراز به عنوان برندی از نخود نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شناخته شده است.

یک ویژگی این نخود درشت بودن آن است که برای مشتریانی که دنبال حبوبات درشت می گردند گزینه مناسبی می باشد.

قیمت نخود شیراز اگر اصل باشد به دلیل کیفیت خوبی که دارد نسبت به نخود معمولی گران تر می باشد.

کارخانه هایی که بسته بندی نخود شیراز را انجام می دهند در صورتی که خرید عمده داشته باشید یکی از مراکز برای تامین نخود هستند که قیمت مناسبی نخود را عرضه می دارند.
 
 

نخود طلایی


بهترین نخود‌ طلایی سطحی هموار و بدون سوراخ و یا شکستگی دارند.اگر به دنبال خرید نخود با کیفیت بالا و عطر و طعم عالی هستید می‌توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

برای استفاده در غذا‌ها، این نوع از حبوبات را به صورت خشک شده به بازار عرضه می‌کنند.

علاوه بر نوع خشک، نوع کنسروی آن نیز وجود دارد که برای پخت سریع استفاده می‌شود.

می‌توانید از نوع کنسرو شده با برند‌های معتبر استفاده کنید مه علاوه بر زمان پخت کمتر، نیاز به آمادگی قبل از پخت هم ندارد.

به این منظور به سایت ما مراجعه فرمایید و جهت برقراری ارتباط با شماره تلفن‌های قرار گرفته در سایت تماس حاصل فرمایید.
 

 
 
کد مطلب: 71508
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام