کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تهیه دسر کیوی برای مهمانی ها

29 دی 1401 ساعت 12:00

در مهمانی های بزرگ و با شکوه و همچنین تولد ها انواع مختلفی دسر درست می شود. یکی دسر های پرطرفدار به ویژه در فصل زمستان، دسر کیوی می باشد. لیست قیمت کیوی در بازار امروز به گونه ای می باشد که این دسر را به یک دسر گران قیمت تبدیل کرده است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در مهمانی های بزرگ و با شکوه و همچنین تولد ها انواع مختلفی دسر درست می شود. یکی دسر های پرطرفدار به ویژه در فصل زمستان، دسر کیوی می باشد. لیست قیمت کیوی در بازار امروز به گونه ای می باشد که این دسر را به یک دسر گران قیمت تبدیل کرده است.
به منظور تهیه ی این دسر خوشمزه، ابتدا کیوی ها را پوست می گیریم و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس به همراه شکر و وانیل داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و پس از 5 دقیقه از روی حرارت بر می داریم.
در این مرحله یک بسته ژله کیوی را با آب جوش حل می کنیم و داخل این محلول قرار می دهیم. سپس یک بسته ژله آلوورا راا همراه با شیر درست می کنیم.
حال دو محلول تهیه شده را به صورت لایه ای در ظرف مخصوصی که تهیه کرده ایم قراره می دهیم و در هر لایه را داخل یخچال می گذاریم تا سفت شود.

 

ژله ی کیوی به همراه بستنی


یک از آسان ترین دسرها، آن هایی می باشد که با بستنی تهیه می شود. کیوی می تواند یکی از مزه هایی باشد که برای تهیه ی ژله آن را انتخاب می کنید. اکنون قیمت عمده کیوی در بازار روز نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر می باشد و به همین جهت بهتر است از بازار روز خریداری بشود.
برای درست کردن این ژله در قالب مخصوص ابتدا کیوی خرد شده و شکر وانیل را با یک لیوان اب روی حرارت قرار دهید تا ۵-۶ دقیقه بجوشد. سپس از روی حرارت برمیداریم میگذاریم کمی سرد شود.
پودر ژله کیوی را با دو لیوان اب جوش روی حرارت کتری گذاشته تا کامل حل شود. کیوی جوشیده را در میکسر ریخته و میکس می کنیم تا پوره شود. پودر ژله را به کیوی اضافه می کنیم. سپس بستنی را اضافه نمایید و با مواد مخلوط کنید.
حالا دسر کیوی را در قالب مورد نظر ریخته و به مدت ۵ ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا ببندد.
 
 

در خانه چیز کیک کیوی درست کنید


چیز کیک را می توان با انواع میوه های مختلف تهیه کرد، کیوی جزو آن دسته از میوه هایی می باشد که به ویژه در شب یلدا بسیار مورد استقبال قرار می گیرد به همین علت طرز تهیه چیز کیک کیوی بسیار پر طرفدار می باشد. امروزه خرید کیوی صادراتی برای تهیه ی این دسر گزینه ی بسیار خوبی می باشد.
به منظور تهیه ی این دسر، ایتدا بیسکوییت پتی بور را با خرد کن پودر می کنیم و به آن کره ی آب شده اضافه می کنیم و سپس در کف یک یک قالب کمربندی آن را پخش می کنیم. 30 دقیقه درون یخچال می گذاریم تا سفت بشود.
در مرحله ی بعدی ۱ بسته ژله آلورا را با ۱ لیوان آبجوش مخلوط کرده و کنار می گذاریم تا خنک شود. در ظرف دیگر پنیر ماسکارپونه یا هر نوع پنیر خامه ای را با خامه صبحانه و شکر را با تندترین دور همزن خوب می زنیم تا مخلوط شوند. سپس ژله سرد شده را با پنیر و خامه مخلوط و هم بزنید سپس قالب را از یخچال خارج کرده و لایه پنیری را اضافه می کنیم سطح چیز کیک را صاف و برای ۴۵ دقیقه در یخچال قرار می دهیم.
در لایه آخر نیز ژله کیوی را به همراه پالم آن آماده و درون قالب می ریزیم. پس از 40 دقیقه از یخچال خارج کرده و آماده ی سرو می باشد.
 


کد مطلب: 71493

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71493/تهیه-دسر-کیوی-مهمانی

ايتنا
  https://www.itna.ir