۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت مجلس یازدهم:

توقع اینترنت ارزان و باکیفیت نداریم؛ همان اینترنت قبلی را برقرار کنید

ایتنا - غلامرضا نوری‌قزلجه، از اعضای کمیسیون ویژه طرح صیانت مجلس یازدهم، گفت: توقع نداریم مانند سایر کشورهای جهان، اینترنت به‌روز، ارزان و ارتقا‌ یافته‌ای را دریافت کنیم، تنها درخواست ما این است که با همان قیمت و کیفیت گذشته، دسترسی مردم به اینترنت را فراهم کنند.
توقع اینترنت ارزان و باکیفیت نداریم؛ همان اینترنت قبلی را برقرار کنید

نوری‌قزلجه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و مامور کردن وزیر ارتباطات به رفع دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت اینترنت، گفت: ما در کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس، از آن جهت تصویب طرح صیانت را متوقف کردیم که محدودیت‌های زیادی بر اینترنت کشور اعمال می‌کرد؛ اما متاسفانه بعد از آن در مصوبه شورای عالی فضای مجازی که در مورد تشکیل کمیسیون تنظیم‌گری بود، بخشی از طرح صیانت تصویب شد و کانال رسمی برای اعمال محدودیت‌های اینترنتی باز شد. 

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: به دنبال وقایع اخیر در کشور نیز محدودیت‌های مضاعفی بر اینترنت و فضای مجازی اعمال شده و اکنون با عادی شدن شرایط به‌طور مکرر از مسوولان مربوطه درخواست کرده‌ایم تا اینترنت را بهبود بخشند یا حداقل به وضعیت سه ماه و اندی قبل برگردانند. اما متاسفانه تا کنون این درخواست ما مورد اجابت قرار نگرفته است.  عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس در ادامه گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس‌جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس‌جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟

نوری قزلجه افزود: انتظار داریم و امیدواریم که مسوولان ذی‌ربط وضعیت اینترنت را بهبود بخشند، زیرا در این شرایط مردم ضررهای بسیاری را متحمل شده‌اند و کسب‌‌وکارها آسیب‌های جدی دیده‌اند و از طرف دیگر اپراتورهای تلفن همراه نیز تا مرز ورشکستگی پیش رفته‌اند. (دنیای اقتصاد)
کد مطلب: 71466
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«توقع نداریم مانند سایر کشورهای جهان، اینترنت به‌روز، ارزان و ارتقا‌ یافته‌ای را دریافت کنیم، تنها درخواست ما این است که با همان قیمت و کیفیت گذشته، دسترسی مردم به اینترنت را فراهم کنند.»
آیا براستی گوش شنوایی هست؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام