کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایشگاه جدیدتر پل‌استار از برف قطبی ساخته شده است

سايت خبری ايتنا , 2 بهمن 1401 ساعت 23:32

ایتنا - این شرکت زیرمجموعه ولوو در حوزه خودروهای برقی، همیشه بر مینیمالیسم (ساده‌گرایی) در شیوه کلاسیک اسکاندیناویایی تمرکز داشته است. این تعهد به ساده‌گرایی تا شبکه نمایندگی‌های فروش این برند که فضاها (Spaces) نامیده می‌شوند دنباله یافته است.


خط تولید فعلی شرکت Polestar متشکل از پل‌استار 1، 2 و 3 است که به اندازه سایر خودروهای الکتریکی مانند GMC Hummer یا تسلا  CyberTruck پر هیاهو نبوده‌اند. این شرکت زیرمجموعه ولوو در حوزه خودروهای برقی، همیشه بر مینیمالیسم (ساده‌گرایی) در شیوه کلاسیک اسکاندیناویایی تمرکز داشته است. این تعهد به ساده‌گرایی تا شبکه نمایندگی‌های فروش این برند که فضاها (Spaces) نامیده می‌شوند دنباله یافته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این فضاها بیش از آنکه شبیه جایی برای خرید یک خودرو باشند حس و حلا یک گالری را دارند. خود شرکت پل‌استار این فضاها را جاهایی تعریف کرده است که در آنها خریداران می‌توانند بدون فشار یا حواسپرتی با خودروها و این برند آشنا شوید. و در صورت نیاز، از کمک متخصصان مشتاق بهره‌مند شوند.» جدیدترین Space این برند، ریشه های اسکاندیناوی پل‌استار را در بر گرفته است.
 
جدیدترین فضای پل‌استار از برف ساخته شده و در یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که در آن ساخت یک نمایندگی فروش از یخ امکان‌پذیر است: منطقه رووانیمی در  فنلاند، درست در داخل دایره قطبی شمال. به گفته پل‌استار، این ساختمان از 3000 متر مکعب برف فشرده ساخته شده که از یک پیست اسکی در مجاورت آن منتقل شده است.
 


بر اعلام این برند، ساخت فضای مکعبی شکل جدید Snow Space تقریباً 20 روز طول کشید و نتیجه هفته‌ها برنامه‌ریزی توسط متخصصان پل‌استار و شرکت یخ‌سازی فنلاندی Frozen Innovation بود. در طول ساخت و ساز آن، از چوب و فلز به عنوان قالب و داربست استفاده می‌شد تا همه بلوک‌های برف در جای خود قرار گیرند، اما پس از اتمام مرحله ساخت، قالب‌ها برداشته شدند و 100٪ برف باقی ماند. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، داخل آن با مجسمه‌هایی از هنرمندان محلی تزئین شده است.
 
پل‌استار می‌گوید که این «فضای برفی» از هم اکنون تا 26 فوریه باز خواهد بود. در Snow Space، بازدیدکنندگان فرصتی برای تماشای Polestar 2 و انواع مجسمه‌های یخی خواهند داشت.
 


کد مطلب: 71429

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71429/نمایشگاه-جدیدتر-پل-استار-برف-قطبی-ساخته-شده

ايتنا
  https://www.itna.ir