۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

شور پول در آوردن مثل پسته شور در آوردم

همه افراد جامعه از صبح تا شب مشغول کارند سبکی و سنگینی هم براشون اهمیتی نداره... تاریکی و روشنایی آسمون دیگه واسشون مهم نیست به اصلاح شورشو در میاریم وقتی پای پول وسط باشه. هر روزه ما تلاش میکنیم و تلاش میکنیم... اگر پولدار هستیم برای پول بیشتر و اگر بی پول هستیم برای پولدار شدن.
شور پول در آوردن مثل پسته شور در آوردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


همه افراد جامعه از صبح تا شب مشغول کارند سبکی و سنگینی هم براشون اهمیتی نداره... تاریکی و روشنایی آسمون دیگه واسشون مهم نیست به اصلاح شورشو در میاریم وقتی پای پول وسط باشه. 
هر روزه ما تلاش میکنیم و تلاش میکنیم... اگر پولدار هستیم برای پول بیشتر و اگر بی پول هستیم برای پولدار شدن.
حالا میخوام با مسیری که خودم رفتم برای پولدار شدنم و فتح قله های پولدار شدن به سبک شوریده آشنایتان کنم. داستان من از پسته ی شور شروع میشود من یک تاجرم، تاجر پسته ی شور. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

 

پسته تواضع اصل


پسته تواضع اصل به خاطر مزه و خواص خوبی که این آجیل داشته تقاضا برای خرید آن بالا است، خرید اینترنتی به خاطر راحتی و اینکه برای هر فرد خریدار قابل دسترس بوده امروزه مورد توجه مشتریان واقع شده است.

چیزی که باعث شده قیمت انواع این محصول خشک با هم فرق داشته باشد نوع پسته و درجه کیفیت آن بوده است.

 در کشور ما ایران به خصوص استان خراسان پسته در انواع مختلف آن به صورت عمده برداشت می گردد و فروش آن به روشهای گوناگون از جمله روش اینترنتی باعث شده که نیاز هر مشتری و خریدار به راحتی داده شود.
 
 

پسته اکبری تهران


یکی از پسته های ناب و درجه یک پسته اکبری تهران است که ارزش غذایی بالایی دارد و توسط مراکز معتبر با قیمت مناسب ارائه می گردد. 

کیفیت و مرغوبیت پسته اکبری تهران بسیار بالایی است و به عنوان یک پسته ناب با ارزش غذایی بالا مطرح می باشد.

این نوع پسته مغزی مرغوب و بسیار خوش طعم دارد و یکی از پسته های درشت و پر مغز است که به صورت طعم دار و خام تولید می گردد.

از بهترین مشخصات پسته اکبری تهران این است تازگی و مرغوبیت بالایی دارد و دارای مغزی درشت و اعلا است که طعمی عالی و کیفیت بالا دارد.

پسته اکبری یکی از درشت ترین و مرغوب ترین نوع پسته محسوب می شود که به خوبی توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار داخل و خارج به دست آورد.
 
 

پسته تازه 1401 با پوست


یکی از پسته های صادراتی اعلا و درجه یک پسته تازه 1401 با پوست است.

پسته تازه با پوست دارای خواص منحصر به فردی است که آن را نسبت به سایر میوه ها متمایز کرده است و یک مغز فوق العاده مقوی برای بدن به شمار می رود.

این نوع پسته یکی هر چه تازه تر باشد رنگی روشن تر دارد و مغز آن مرغوب تر و طعمی بهتر دارد.

آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که چرا به برخی از پسته ها، پسته فندقی می گویند؟  این اسم به این دلیل است که سایز آن فقط کمی بزرگتر از فندق است به این نوع پسته، پسته های تجاری نیز می گویند زیرا در یک کیلو آن مقدار بیشتری جا می شود و از نظر اقتصادی برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می شود.

 


 
کد مطلب: 71412
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام