۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

فاکسکان به تولید کامل بازگشته است

ایتنا - ​​​​​​​کارخانه کرونازده شرکت فاکسکان در شهر ژنگژوی چین، تقریبا به تولید کامل بازگشته است و تولیدش در دسامبر به حدود ۹۰ درصد برنامه اولیه رسید.
فاکسکان به تولید کامل بازگشته است

تولید این کارخانه که بزرگترین کارخانه آیفون در جهان به شمار می‌رود و به آیفون سیتی معروف است، سال میلادی گذشته تحت تاثیر شیوع کووید و تدابیر قرنطینه که باعث فرار هزاران کارگر شد، مختل شده بود. این کارخانه همچنین شاهد بروز اعتراض کارکنان بر سر دستمزد بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فاکسکان برای جذب کارکنان جدید و متقاعد کردن کارکنان برای ماندن، پاداش‌هایی را عرضه کرده است. یک منبع آگاه در این شرکت تایوانی ماه گذشته به رویترز گفته بود: فاکسکان ازسرگیری تولید کامل این کارخانه در اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه را هدف‌گذاری کرده است.

یک منبع آگاه گفت: تولید تقریبا به طور کامل ازسرگرفته شده است. منبع دیگری اظهار کرد: تولید تقریبا به سطح عادی برگشته اما مدیران شرکت به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید در چین، نسبت به دورنمای تولید، محتاط مانده‌اند. ما پیک ابتلا به کووید قبل یا بعد از تعطیلات سال نوی چینی را پیش بینی می‌کنیم.

رسانه دولتی استان هنان که این کارخانه در آن واقع شده است، به نقل از یک مدیر شرکت فاکسکان گزارش کرد شمار کارکنان این کارخانه در حال حاضر در ۲۰۰ هزار نفر ثابت مانده و زنجیره تامین این کارخانه تثبیت شده و بهبود ظرفیت تولید را امکان پذیر کرده است.این کارخانه تا ۳۰۰ هزار نفر گنجایش دارد.

بر اساس گزارش رویترز، مشکلات کارخانه ژنگژو مشکلاتی است که شرکت‌ها و کارکنان آنها در رعایت سیاست کووید صفر چین داشته‌اند. پس از مشکلات فاکسکان و اعتراضات گسترده به این سیاست، دولت مرکزی چین اوایل دسامبر به طور ناگهانی سیاست کووید صفر را کنار گذاشت و راهبرد زندگی با این ویروس را اتخاذ کرد. این اقدام با استقبال گسترده روبرو شد اما در افزایش موارد ابتلا در سراسر این کشور نقش داشت.
کد مطلب: 71248
برچسب ها: فاکسکان آیفون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام