۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

مونیتور ۴۳ اینچی مخصوص گیمرها

ایتنا - «مانیتور بازی» (gaming monitor) ۴۳ اینچی 4K مینی ال ای دی سامسونگ، با نام «نئو جی ۷» در کره جنوبی عرضه می‌شود.
مونیتور ۴۳ اینچی مخصوص گیمرها

سامسونگ اخیرا چندین مانیتور «گیمینگ» رده بالای «اودیسه» را در بازار جهانی عرضه کرده است. مانیتور «اودیسه جی ۷» به رغم پر طرفدار بودن مانیتورهای ۵۵ اینچی «کی اودیسه ارک 4K» در هند و مانیتور ۳۲ اینچی «دیگون نایت جی ۷» در چین، انتظار می‌رود به زودی به بازار جهانی عرضه شود.

این برند با افزوده شدن به یک خط تولید گسترده، از مانیتور ویژه بازی ۴۳ اینچی جدید خود در بازار داخلی در کره جنوبی به نام مدل «سامسونگ اودیسه نئو ۷ (جی ۷۰ ان سی)»، رونمایی کرده است. در حال حاضر، فقط تاریخ عرضه این مانیتور در کره جنوبی، اعلام شده، بر اساس جدیدترین گزارش‌ها «مانیتور اودیسه جی ۷ » قرار است در ۲ ژانویه در این کشور عرضه شود. با این حال، برنامه‌هایی برای معرفی بیشتر این مانیتور گیمینگ جدید ۴۳ اینچی سامسونگ، قبل از عرضه جهانی گسترده‌تر، از جمله در بازار آمریکای شمالی، وجود دارد.
 
سامسونگ اودیسه نئو جی ۷ ، قرار است با قیمت ۹۸۲ دلار در کره جنوبی عرضه شود، با این حال، انتظار می‌رود که قیمت‌های این مانیتور در زمان عرضه در آمریکا و اروپا بالاتر باشد.

نمایشگر کوانتومی مینی ال‌ای‌دی با وضوح بالای ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه، از جمله مشخصات و ویژگی‌های خاص این مانیتور است. مانیتور «سامسونگ اودیسه نئو جی ۷» همچنین از  قابلیت نمایش «اچ دی آر» ۶۰۰  برخوردار و دارای گواهی «وسا» (VESA) و نسبت کنتراست بالای ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ است.

صفحه نمایش ۴۳ اینچی «اودیسه نئو جی ۷» دارای دو درگاه HDMI ۲.۱، یک پورت DisplayPort ۱.۴ و دو اتصال USB ۳.۰ برای اتصال است.

ابزار پخش داخلی «گیمینگ هاب» سامسونگ  (Gaming Hub) از نرم افزار «فری سینک پرمیوم پرو» (FreeSync Premium Pro ) برای بازی روان‌تر پشتیبانی می‌کند.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: 71196
برچسب ها: مونیتور گیمر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام