۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند؟

در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند؟ بعد از آشنایی با صرافی معتبر می‌توانید ریسک معاملات و نگهداری از دارایی‌های دیجیتال خود را به حداقل برسانید.
کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



صرافی‌های ارز دیجیتال کمی در دنیا هستند که با کاربران ایرانی همکاری می‌کنند. در این میان باید مراقب ریسک همکاری با صرافی‌های نامعتبر باشید. خبر خوب این است که برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر در دنیا بدون انجام مراحل احراز هویت به کاربران خدمات محدودی عرضه می‌کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند؟ بعد از آشنایی با صرافی معتبر می‌توانید ریسک معاملات و نگهداری از دارایی‌های دیجیتال خود را به حداقل برسانید.
 

صرافی بایننس؛ یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا


یکی از صرافی‌هایی که نام آن بسیار به گوش کاربران خورده است، صرافی بایننس (Binance) است. در این صرافی کاربران می‌توانند معاملات خود را بدون انجام مراحل احراز هویت انجام دهند؛ اما باید توجه داشته باشید که در این حالت محدودیتی‌هایی برای واریز و برداشت خواهید داشت. یعنی کاربران نمی‌توانند بیشتر از حد تعیین‌شده اجازه واریز و برداشت ندارند؛ بنابراین اگر سرمایه‌های کلان دارید باید بدانید که در این حالت اجازه فعالیت آزادانه به شما داده نمی‌شود. 
یک مزیت صرافی بایننس برای کاربران ایرانی این است که کارمزد این صرافی ارز دیجیتال بسیار پایین و حدود 0.1 درصد است؛ اما مهم‌ترین موضوعی که بایننس را به یک صرافی محبوب برای کاربران ایرانی تبدیل می‌کند، امنیت بالای آن است. از طریق ایمیل شخصی می‌توانید در این صرافی ثبت‌نام کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. در دوره ارز دیجیتال به شما اصول معامله و کار با صرافی‌های ارز دیجیتال آموزش داده می‌شود. 
 

صرافی ارز دیجیتال کوینکس؛ از صرافی‌های محبوب ایرانیان 


یکی دیگر از صرافی‌های محبوب ارز دیجیتال، صرافی کوینکس است. در بین تعداد محدود صرافی‌های معتبری که ایرانیان می‌توانند با آن کار کنند، صرافی کوینکس محبوبیت بالایی دارد. این صرافی چندین سال است که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. عاملی که باعث محبوبیت این صرافی شده مراحل ساده ثبت‌نام و احراز هویت است. بعد از انجام این مراحل کاربران می‌توانند از همه خدمات صرافی کوینکس استفاده کنند. یک برتری کوینکس نسبت به باننس این است که هیچ‌گونه محدودیتی در واریز و برداشت ندارد. در آموزش مقدماتی ارز دیجیتال با مواردی از قبیل اینکه هر صرافی از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، آشنا خواهید شد.
 

صرافی هات بیت؛ استفاده از خدمات بدون احراز هویت


اگر می‌خواهید بدانید کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند، بایننس یک نام مورد اعتماد است. هات بیت یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود که بدون طی کردن مراحل احراز هویت می‌توانید معاملات خود را در آن انجام دهید؛ اما بدون احراز هویت در این صرافی نیز مانند صرافی بایننس محدودیت روزانه برای برداشت و واریز خواهید داشت. اگر سرمایه چندانی برای معامله ندارید، این صرافی گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی خواهد بود. از مزایای کار با این صرافی می‌توان به دریافت سود ماهانه در صورت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اشاره کرد. در صورت آشنایی با بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری می‌توانید به بیشترین سود برسید.
 

صرافی بیت مکس؛ پشتیبانی از آلت کوین‌های مختلف


بیت مکس یکی دیگر از صرافی‌های معتبر است که کاربران ایرانی بدون انجام مراحل احراز هویت می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. یکی از دلایل محبوبیت این صرافی در بین کاربران ایرانی این است که بیت مکس از آلت کوین‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند. همچنین مراحل کار با این صرافی بسیار راحت است. در این صرافی نیز کاربران محدودیت‌هایی روزانه‌ای برای واریز و برداشت دارند؛ اما سقف واریز و برداشت روزانه معادل 2 بیت کوین است که نسبت به سایر صرافی‌ها رقم قابل‌توجهی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل حجم معاملات در این صرافی بالا است. برای کار با بیت مکس فقط نیاز به وارد کردن ایمیل خود خواهید داشت. اعتبار جهانی این صرافی خیال کاربران ایرانی را به‌منظور انجام معاملات ارز دیجیتال راحت می‌کند.
 

صرافی کوین بیس؛ امکان خرید و فروش مستقیم برای ایرانی‌ها


اگر برای پاسخ به سوال کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند، به‌دنبال یک صرافی هستید که به‌صورت متمرکز فعالیت می‌کند، کوین بیس گزینه مناسبی است. کاربران در صرافی کوین بیس امکان خرید و فروش مستقیم را خواهند داشت. از مزیت‌های دیگر این صرافی برای کاربران ایرانی می‌توان به کارمزد پایین معاملاتی، اعتبار و امنیت بسیار بالا و پشتیبانی قوی اشاره کرد.
 

داجکس؛ مرجع معتبر برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال


در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند؟ تعداد این صرافی‌ها محدود است. در بین این تعداد محدود نیز حتما باید به اعتبار و امنیت صرافی برای انجام معاملات خود بسیار دقت کنید. به‌علت محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد و تعیین سقف برداشت و واریز، معمولا امکان سرمایه‌گذاری‌های کلان در این صرافی‌ها وجود ندارد. با توجه به نوع ارز دیجیتال و میزان معاملات روزانه می‌توانید از این لیست بهترین صرافی را انتخاب کنید. 
در این مسیر باید اطلاعاتتان از دنیای ارزهای دیجیتال را نیز کامل کنید. تیم متخصص داجکس برای راحتی کار شما در مسیر آموزش ارزهای دیجیتال بعد از چندین سال تجربه و کسب سود از انواع بازارهای مالی، اقدام به تهیه دوره‌های آموزشی کرده است. در دوره‌های آموزش مقدماتی، پیشرفته و خصوصی ارز دیجیتال داجکس می‌توانید سال‌ها تجربه و دانش در زمینه معامله‌گری و انواع روش‌های سرمایه‌گذاری را فقط در چند ماه به‌خوبی یاد بگیرید. سپس با تمرین و تکرار به یک معامله‌گر و فعال حرفه‌ای در دنیای کریپتوکارنسی‌ها تبدیل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت داجکس به آدرس dogex.ae مراجعه کنید.

 
کد مطلب: 71170
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام