۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸

پشتیبانی نوت‌پد از تب‌های مختلف در ویندوز 11

ایتنا - اگر قابلیت تب در نوت پد ارائه شود، احتمالاً جذاب ترین ویژگی برای ویندوز ۱۱ خواهد بود. آخرین باری که اخباری درباره تغییرات مرتبط با این اپ منتشر شد، زمانی بود که مایکروسافت اپ نوت پد را برای کاربران ویندوز ۱۱ دوباره طراحی کرد.
پشتیبانی نوت‌پد از تب‌های مختلف در ویندوز 11

یکی از کارمندان مایکروسافت اسکرین شاتی از ویژگی جدید نوت‌پد در ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. البته مشخص نیست این ویژگی چه زمان عرضه می شود.

مایکروسافت مشغول توسعه ویژگی های جدید برای ویندوز ۱۱ و همچنین اپ های مختلف است. اکنون طبق اطلاعاتی که یکی از کارمندان شرکت فاش کرده، به نظر می رسد یکی از اپ هایی که در این فرایند تغییر می کند «نوت‌پد» است که احتمالاً از تب های مختلفی پشتیبانی خواهد کرد.

تب های مختلف در نوت‌پد مانند تب های مختلف در Files Explorer و مرورگرهای وب عمل می کنند. به عبارت دیگر نیازی نیست کاربر برای چند فولدر مختلف، پنجره های متعددی باز کند. تمام آنها را می توان در یک پنجره اما با تب های مختلف باز کرد.

اگر قابلیت تب در نوت‌پد ارائه شود، احتمالاً جذاب ترین ویژگی برای ویندوز ۱۱ خواهد بود. آخرین باری که اخباری درباره تغییرات مرتبط با این اپ منتشر شد، زمانی بود که مایکروسافت اپ نوت‌پد را برای کاربران ویندوز ۱۱ دوباره طراحی کرد.

تصاویری از نوت‌پد همراه تب های مختلف منتشر شده که در آن پیامی به کاربران هشدار داده از صفحه مذکور اسکرین شات نگیرند. با وجود هشدار مایکروسافت، قبل از اینکه منتشر کننده عکس بتواند آن را حذف کند، اسکرین شات مذکور در توئیتر به طور گسترده منتشر شد.

البته در اسکرین شات مذکور هیچ اطلاعاتی درباره آنکه ویژگی چه زمان عرضه می شود، وجود ندارد. احتمال دارد مایکروسافت مشغول بررسی قابلیت های جدید در نوت‌پد در ویندوز ۱۱ باشد.
کد مطلب: 71166
برچسب ها: نوت‌پد
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام