کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه چیز درباره تور سافاری دبی

26 آذر 1401 ساعت 15:27

دبی در دهه‌های اخیر هزینه بسیاری برای صنعت گردشگری خود کرده است. از صحراهای خشک خود، کویرهای جذاب برای سافاری ساخته و امکانات بی‌نظیری برای مسافران خود در نظر گرفته است. در ادامه این مطلب از تجربیات فوق‌العاده‌ای که این تور برای شما به ارمغان خواهد آورد، صحبت خواهیم کرد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، یکی از مناطقی که برای سافاری به شما پیشنهاد می‌کنیم، تور سافاری دبی است. ممکن است با خود فکر کنید، کشور ما پر از کویرهای خاص و بی‌نظیر است، چرا باید سافاری دبی را امتحان کنیم؟
دبی در دهه‌های اخیر هزینه بسیاری برای صنعت گردشگری خود کرده است. از صحراهای خشک خود، کویرهای جذاب برای سافاری ساخته و امکانات بی‌نظیری برای مسافران خود در نظر گرفته است. در ادامه این مطلب از تجربیات فوق‌العاده‌ای که این تور برای شما به ارمغان خواهد آورد، صحبت خواهیم کرد. اگر نیت سفر به شهر دبی را دارید با ما همراه باشید.

تور سافاری دبی؛ سفری در دل سفری دیگر
اگر به شهر دبی سفر کرده باشید، متوجه می‌شوید که این شهر کاملا مدرنیزه و بیزنسی شده است. تمامی تفریحاتی که در طول سفر به دبی تجربه می‌کنید، تفریحات مدرن صنعتی می‌باشند. با سافاری دبی، چند روزی را می‌توانید در دل فرهنگ قدیمی عربی بگذرانید. صحراهای بی‌کران شهر دبی، پر شده از اقامت‌گاه‌ها و وسایل تفریحی برای گردشگرانی که چند روزی از سفرشان را صرف دیدن طبیعت عربی خواهند کرد.
اگر از راندن خودروهای آفرود لذت می‌برید، بهتر است در تور سافاری، یک بار پشت ماشین‌های آفرود بنشینید و تپه‌نوردی را تجربه کنید. اگر در زمینه رانندگی در کویر تجربه‌ای ندارید، بهتر است از راننده‌های آنجا کمک بگیرید تا دچار آسیب نشوید. در سافاری دبی، سرنشینان با رعایت کامل نکات ایمنی، در خودروهای مخصوص می‌نشینند و پیج و تاب دل کویر را با تمام وجود حس خواهند کرد.
 
کویرنوردی با ماشین‌های مخصوص و ایمن
کویرنوردی با ماشین‌های مخصوص و ایمن

دیدنی‌هایی سافاری دبی
به جز آفرود سواری جاذبه‌های صحرایی بسیاری را در کویر تجربه خواهید کرد. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
   - شتر سواری و دیدن کاروان شترها
   - شب نشینی در اقامتگاه های سنتی
   - رقص و آواز سنتی عربی
   - بازدید از بادیه نشینان
   - بازدید از جمعه بازار
   - نوشیدنی‌های مخصوص عربی
   - مراسم قهوه‌خوری عربی

مراسم و شور و شعفی که در این سفر تجربه خواهید کرد، می‌تواند سفر شما را از هر لحاظ متفاوت کند. بسیاری از امکانات باورنکردنی در مناطق بادیه‌نشین این شهر، تعبیه شده است که دیدن این تناقض‌ها، برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.
تمام امکانات ذکر شده، با توجه به آژانسی که از آن بلیت می‌گیرید، می‌تواند متفاوت باشد. با توجه به تعداد روزهایی که اقامت دارید و منطقه‌ای که مستقر می‌شوید، تفریحات مختلفی در سافاری دبی نصیبتان خواهد شد.

 
شترسواری از تجربیات فراموش نشدنی
شترسواری از تجربیات فراموش نشدنی 


قیمت تور سافاری دبی
قیمت این سافاری، در مقابل هزینه‌ای که در طول سفر برای دیگر تفریحات می‌پردازید، ناچیز به حساب می‌آید. هزینه این تور بستگی به تعداد همراهان، روزهای اقامت شما در کویر و مهم‌تر از همه، آژانسی که بلیت را از آن تهیه کرده‌اید، دارد.
هرچه امکانات این تور بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. می‌توانید برای صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌ها، از امکاناتی که زیاد ضروری نیستند بکاهید. به طور میانگین هزینه یک تور، با یک شرایط متوسط برای هر نفر از حدود 1,000,000 تومان شروع خواهد شد. اگر برای پرداخت چنین هزینه‌ای دچار تردید هستید، بهتر است به این فکر کنید که یک سفر کویرگردی در کشور خود، ممکن است چنین قیمتی داشته باشد. بنابراین هزینه تور سافاری دبی در شهری، با کویری بی‌انتها یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

 
سفری به یاد ماندنی، در دل کویرهای دبی
سفری به یاد ماندنی، در دل کویرهای دبی
 

نتیجه‌گیری
کویرنوردی در شهر مدرنی مانند دبی، ممکن است، به نظر جذاب نرسد. اما صنعت گردشگری این کشور از تمامی نقاط، به بهترین نحو استفاده کرده است تا همه گردشگران با فرهنگ‌های متفاوت و سلیقه‌های متنوع را جذب خود کند. جهت آشنایی با دیگر تفریحات دبی حتما از وبسایت بریم دبی دیدن نمایید.
 


کد مطلب: 71025

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71025/همه-چیز-درباره-تور-سافاری-دبی

ايتنا
  https://www.itna.ir