۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷

دستور وزیر ارتباطات و پیگیری رییس رگولاتوری برای حل مشکل یک کاربر در آپلود یک فایل ویدیویی

ایتنا - زارع پور از طریق پیام‌رسان‌های اینترنتی متوجه می‌شود که یک کاربر اینترنتی در بارگذاری یک فایل ویدیویی دجار مشکل شده و به این سبب شخص وزیر را مورد لطف! قرار داده است، وزیر هم فورا برای حل مشکل دست به کار شده و آن را به رییس رگولاتوری ارجاع می‌دهد که ظاهرا در حال پیگیری است.
دستور وزیر ارتباطات و پیگیری رییس رگولاتوری برای حل مشکل یک کاربر در آپلود یک فایل ویدیویی
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت یکی از هموطنان به علت مشکل در بارگذاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین شات مشکل ایشان را هم جهت پیگیری برای رییس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم که در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یکی از پیام رسان‌های داخلی اعلام کرد: همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی می کنم علاوه بر خواندن پیام‌های مردمی که از طریق پیام‌رسان‌ها برایم ارسال می‌شود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی هم جست‌وجو کنم، چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی بصورت عمومی بیان می‌کنند ممکن است در پیام‌های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش‌هایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می شود هم دیده نشود.

عیسی زارع پور ادامه داد: روز چهارشنبه پس از پایان جلسه دولت و در مسیر برگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن مرسوله پستی خود گله مند است، بلافاصله اسکرین شات توییت ایشان را جهت پیگیری برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم. با پیگیری شرکت پست مشخص شد مرسوله بدست ایشان رسیده است اما با تاخیر دو روزه! مقرر شد طبق قوانین غرامت دیرکرد به ایشان پرداخت گردد.

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم همچنین گفت: یکی دیگر از هموطنان هم به علت مشکل در بارگذاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین شات مشکل ایشان را هم جهت پیگیری برای رییس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم، که آن هم در حال پیگیری است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: منطقا این روش برای حل مشکلات همه هموطنان امکان‌پذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد: اول اینکه مردم می‌دانند که مسئولین در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند، دوم اینکه معاونین وزارتخانه هم متوجه می‌شوند رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنهاست و وقتی می بینند من شخصا هم پیگیری می‌کنم آنها نیز به تبع آن اهتمام بیشتری در این زمینه می ورزند.

مطابق این گزارش وزیر ارتباطات در نهایت اعلام کرده که مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه 195 است که هم بصورت تلفنی و هم در قالب پورتال 195.ir برای عموم مردم در دسترس است.
 
کد مطلب: 71001
برچسب ها: زارع پور
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار ، ای کاش همه مدیران در عمل چنین کنند و باز هم ای کاش فیلترینگ هم اینگونه پیگیری کنید.انشااله.
هنگام کار با کامپيوتر، معمولا از چه نوع خدمات اينترنتی استفاده می کنيد؟
ADSL
فيبر نوری
Point-to-Point
مودم همراه
هات اسپات موبايل
ماهواره ای