۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۴

اظهار بی‌خبری وزیر ارتباطات از پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه از سوی یک نماینده مجلس درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام مطرح شد، حدس و گمان است.
اظهار بی‌خبری وزیر ارتباطات از پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه از سوی یک نماینده مجلس درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام مطرح شد، حدس و گمان است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام، اظهار کرد: من اطلاعی ندارم و این موضوع را از نماینده‌ای که مطرح کرده است، سوال کنید. چیزی به ما واصل نشده است.

وی ادامه داد:‌ واتس‌اپ و اینستاگرام در کشورهایی که پلت فرم غالب هستند، به درخواست آن کشور دفتر داشته و قواعد آن کشور را می پذیرند. نامه را مرکز ملی زده است و من صبح از آنها سوال کردم که گفتند هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و آنچه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده، حدس و گمان است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره علت افزایش قیمت تعرفه‌های تلفن ثابت، بیان کرد:‌شرکت مخابرات ایران خصوصی است و باید هزینه‌ها و درآمدش با هم بخواند تا بتواند فعالیت کند. شرکت مخابرات هم فقط مربوط به تلفن نیست، منابعی که دارد از تلفن ثابت و اینترنت بدست می آورد صرف توسعه شبکه آن شرکت می‌شود. چند سال است که تعرفه‌های این شرکت تغییری نکرده است به همین خاطر در کمیسیون تنظیم مقررات افزایش تعرفه تصویب شد و ابلاغ شده است. در مقابل بسته مکالمه برای مشترکان در نظر گرفته شده است. در تهران ۴ هزار دقیقه صحبت با تلفن ثابت و ۳۰۰ دقیقه با تلفن همراه می‌توانند صحبت کنند.
کد مطلب: 70987
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام