۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۷

مجسمه پرنده توییتر حراج می‌شود!

ایتنا - در این حراج تجهیزات اداری، دستگاه اسپرسوساز و ایستگاه شارژ موبایل نیز به فروش گذاشته می‌شود.
مجسمه پرنده توییتر حراج می‌شود!

توییتر اقلام اداری دفتر مرکزی سانفرانسیسکو از جمله مجسمه پرنده آبی معروف این شرکت و فضای سبز به شکل @ آن را به حراج گذاشته است.

علاوه بر تجهیزات اداری استاندارد، میز متحرک تجهیزات رسانه‌ای، تلویزیون‌های هوشمند و وایت‌برد دیجیتال نیز به فروش می‌رسند.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، یک مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله دستگاه‌های اسپرسوساز، یخ‌ساز و حتی ایستگاه شارژ موبایل نیز برای فروش گذاشته شده است.

 

طول مجسمه پرنده توییتر بیش از ۹۱ سانتی‌متر و بلندی فضای سبز @ بیش از ۱۸۲ سانتی‌متر است و اکنون گیاه مصنوعی در آن گذاشته‌اند.

این فروش بعد از چند هفته اتفاق‌های پرحاشیه‌ در این شرکت رخ می‌دهد؛ از زمانی که ایلان ماسک، میلیاردر تسلا، قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری برای این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را با اکراه امضا کرد.

ظرف چند هفته بعد از تصاحب این شرکت مهم، هزاران کارمند آن اخراج شدند یا استعفا کردند.

درست در هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که توییتر برخی از فضاهای اداری را به اتاق خواب کارمندان تغییر داده است تا به منزله بخشی از محیط کار «اختصاصی» جدید، در آن بخوابند.

اکنون اداره بازرسی ساختمان‌های سانفرانسیسکو در حال بررسی این وضعیت است.
 

این حراج را هریتج گلوبال پارتنرز (Heritage Global Partners) انجام می‌دهد و از ۱۷ ژانویه ساعت ۷ صبح به وقت محلی تا ۱۸ ژانویه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود. پیشنهادهای اولیه از ۲۵ دلار تا ۲۵۰ دلار متغیر است.

ماسک اخراج تعداد زیادی از کارمندان توییتر را ضروری دانست؛ چون این شرکت روزانه سه میلیون دلار ضرر می‌کند؛ اما این حراجی می‌گوید که این موضوع به فروش پیش رو ربطی ندارد.

نیک داو، رئیس این حراجی، به سی‌ان‌ان گفت:«ما به هیچ شرکتی نمی‌گوییم چه چیزهایی لازم ندارد. درست مثل کارگزار املاک و مستغلات که به مشتری نمی‌گوید کدام خانه یا ساختمان را باید بفروشد.»
کد مطلب: 70977
برچسب ها: توییتر حراج
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام