کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت 1299 دلاری برای گران‌ترین مدل آیفون اپل در سال 2023

28 آذر 1401 ساعت 6:16

ایتنا - افزایش قیمت آیفون به دلیل افزایش فضای ذخیره‌سازی آن است، به طوری که نوع پایه این گوشی دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. او همچنین در مورد احتمال ساخت این دستگاه از فلز تیتانیوم صحبت به میان آورده است که می‌تواند دستگاه را بسیار سبک تر از مدل‌های فعلی پرو مکس کند.


با اینکه هنوز نزدیک به یک سال تا عرضه نسل بعدی آیفون اپل - سری آیفون 15 – باقی مانده است، اما این موضوع مانع از آن نشده است که تحلیلگران و افشاگران درباره تغییراتی که اپل ممکن است در این دستگاه‌ها ایجاد کند گمانه‌زنی کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، وبسایت HowToiSolve در مطلبی اختصاصی به اولین چیزی که درباره سری آیفون 15 پرداخته این است که احتمالاٌ اپل بالاترین دستگاه این سری را iPhone 15 Ultra بنامد و برچسب Pro Max را حذف کند. و در عین حال مدعیست که اپل به مدل آیفون 15 پرو ادامه خواهد داد. جالب اینجاست که این اولین بار نیست که کسی در مورد استراتژی تغییر نام اپل برای سال 2023 حدس و گمان می‌زند. مارک گورمن، تحلیلگر مشهور، چند ماه پیش این تغییر را حدس زده بود.
 
اما آنچه در این شایعه تازگی دارد احتمال افزایش قیمت پایه گران‌ترین مدل آیفون برای سال 2023 توسط اپل است. در حال حاضر، قیمت آیفون 14 پرو مکس آنلاک‌شده از 1099 دلار شروع می‌شود. افشاکننده این خبر انتظار دارد این رقم در سال آینده 200 دلار افزایش یابد و در نتیجه آیفون 15 اولترا با قیمت 1299 دلار به فروش برسد.
 


علاوه بر قیمت احتمالی، او حدس زد که نسخه اولترا آیفون 15 می‌تواند دارای دوربین‌های جلوی دوگانه باشد و این گوشی تنها در یک مدل تک رنگ عرضه شود. افزایش قیمت آن همچنین به دلیل افزایش فضای ذخیره‌سازی آن است، به طوری که نوع پایه این گوشی دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. او همچنین در مورد احتمال ساخت این دستگاه از فلز تیتانیوم صحبت به میان آورده است که می‌تواند دستگاه را بسیار سبک تر از مدل‌های فعلی پرو مکس کند.
 
با این که اینها هنوز گمانه‌زنی‌های تاییدنشده‌ای به شمار می‌روند، اما ادعاهای مطرح شده جدید با توجه به اینکه اپل از زمان عرضه آیفون X در سال 2017 تاکنون قیمت آیفون‌ها را خیلی تغییر نداده است قابل توجه خواهد بود.
 


کد مطلب: 70954

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70954/قیمت-1299-دلاری-گران-ترین-مدل-آیفون-اپل-سال-2023

ايتنا
  https://www.itna.ir