۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱

ایلان ماسک کارمندان توییتر را تهدید کرد

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد. 
ایلان ماسک کارمندان توییتر را تهدید کرد


ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد. این امر در ایمیلی ذکر شده که او روز شنبه برای کارمندان شرکتش فرستاده است.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق ایمیلی که رسانه «پلتفرمر» به آن دسترسی یافته، ماسک در پیامی برای کارمندان شرکت درباره نشت اطلاعات محرمانه هشدار داده و تهدید کرده افرادی که توافقنامه های «عدم افشای اطلاعات» را نقض کنند با شکایت برای دریافت خسارت روبرو می شوند.

«زو شیفر» مدیرعامل شرکت پس از آن پیام ماسک را در توئیتر منتشر کرد.

مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از کارمندان خواسته تا تعهدنامه ای مبنی بر درک محتوای ایمیل او امضا کنند و اعلام کرده بود تا ساعت ۵ عصر روز گذشته منتظر پاسخ کارمندان است. شیفر اعلام کرد ایمیلی که ماسک برای کارمندان ارسال کرده را منتشر نکرده تا حد امکان از منبع اطلاعات محافظت کند.

این یک چرخش غیرمعمول نسبت به اظهارات ماسک است که می گفت «شفافیت کلید اعتماد است» و «نور خورشید بهترین ضدعفونی کننده است»!
کد مطلب: 70929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام